abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_80269762
ik hoop dat ik vanavond na de baantraining ook wat minder spierpijn heb dan vorige keer.
A command line lets you get intimate with your computer, data and protocols. GUIs are like wearing full body condoms.
  dinsdag 13 april 2010 @ 18:41:12 #202
76542 jack4ya
bê-ê-êh
pi_80274096
Vanaaf 7.6km in 51min = 8.9km/h wat voor mij doen netjes is.
Dit is een pr in snelheid/afstand.
De laatste keer dat ik die 'snelheid' had, liep ik 6km afstand

(Laatste pr in afstand was 10km in 71min = 8.4km/h)
pi_80275095
Succes J.
pi_80275334
Lekker lesje 26 gelopen, flink tempo, 6.3KM (les = 37 minuten)! Spieren voelen helemaal goed, maar was in dat tempo wel blij met die 2x 1 minuutje wandelen tussendoor. Nou ja dat mocht ook nog. Ben nu wel benieuwd hoe ver ik kom als ik volgende week voor 't eerst een half uur zonder wandel-pauzes ga lopen!
  dinsdag 13 april 2010 @ 20:00:31 #205
76542 jack4ya
bê-ê-êh
pi_80277304
Netjes Sheriam! Die pauze ga je niet eens missen. Op een gegeven moment vond ik pauzes irritant.
pi_80277540
quote:
Op dinsdag 13 april 2010 20:00 schreef jack4ya het volgende:
Netjes Sheriam! Die pauze ga je niet eens missen. Op een gegeven moment vond ik pauzes irritant.
Dat is wel zo ja, op een gegeven moment kun je beter gewoon doorlopen, want de pijn of de ademnood of de weet ik het wat wordt dan niet meer erger. Wel als je dan weer pauzeert en opnieuw moet opstarten.
pi_80278533
quote:
Op zondag 11 april 2010 12:26 schreef Circle.Of.Filth het volgende:
[..]
Thanks! daar ga ik mee aan de slag

Morgenovermorgen-avond maar eens proberen hoe het ervoor staat (Nu niet heb net een andere test gedaan en twee achter elkaar geeft een vertekend beeld).
Afstand: 1.81km

Ik merk dus duidelijk dat het erg lang geleden is dat ik aan het joggen ben geweest.
Morgen zeker spierpijn maar pijn is fijn

Toch blij dat ik het gedaan heb nu weet ik tenminste hoe mijn conditie ervoor staat.
Er moet nog aan gewerkt worden zeg maar

Foto van de route;

http://epicshirtsandgadgets.spreadshirt.nl/
Epic Beard Man is in My web Shop ;-]
pi_80278731
Ik kan niet echt een route uitstippelen, want ik ren rond in hetzelfde bosje, en doe hier en daar een lus twee keer of draai weer om Binnenkort maar eens buiten het bosje kijken, maar vind op zachte ondergrond lopen nog wel prettig.
  dinsdag 13 april 2010 @ 20:38:48 #209
137929 beertenderrr
Wup Holland Wup
pi_80279063
quote:
Op dinsdag 13 april 2010 20:26 schreef Circle.Of.Filth het volgende:

[..]

Afstand: 1.81km

Ik merk dus duidelijk dat het erg lang geleden is dat ik aan het joggen ben geweest.
Morgen zeker spierpijn maar pijn is fijn

Toch blij dat ik het gedaan heb nu weet ik tenminste hoe mijn conditie ervoor staat.
Er moet nog aan gewerkt worden zeg maar

Foto van de route;

[ afbeelding ]
hey daar loop ik ook gebruik je ook die chip?
A "Nederlands restaurant" is a 'contradictio in terminus'.
If it don't matter to you, it don't matter to me
pi_80279388
quote:
Op dinsdag 13 april 2010 20:38 schreef beertenderrr het volgende:

[..]

hey daar loop ik ook gebruik je ook die chip?
Hoi,

Eh nee ik haal nog geeneens een rondje dus dat is misschien meer iets voor als mijn conditie wat beter is
pi_80279802
Net week1les2 gelopen, ging goed, hoewel ik wat vermoeider was dan vorige keer (maar had helemaal niet goed geslapen vannacht - de baby van de bovenburen heeft van 02:30 tot 04:30 liggen krijsen ). Volgende les voor het eerst 2 minuten achter elkaar hardlopen, nu was het nog steeds maar 1 minuut.

In de OP kan ik naar week 2 dus .
  dinsdag 13 april 2010 @ 20:56:23 #212
137929 beertenderrr
Wup Holland Wup
pi_80279841
quote:
Op dinsdag 13 april 2010 20:46 schreef Circle.Of.Filth het volgende:

[..]

Hoi,

Eh nee ik haal nog geeneens een rondje dus dat is misschien meer iets voor als mijn conditie wat beter is
ow ok, naja wat niet is kan snel komen ik loop er zo nu en dan in de weekenden en dinsdagavond. In het bos heb je ook een dergelijk rondje, maar die is 3,8km (0,8km langer dus). Ook een aanrader als je wat verder bent. En dan ook zeker uitbreiden met de big spotters hill op en af . Volgens mij is een rondje om het meer in het bos trouwens iets van 2km als je er strak omheen loopt
pi_80280402
quote:
Op dinsdag 13 april 2010 20:56 schreef beertenderrr het volgende:

[..]

ow ok, naja wat niet is kan snel komen ik loop er zo nu en dan in de weekenden en dinsdagavond. In het bos heb je ook een dergelijk rondje, maar die is 3,8km (0,8km langer dus). Ook een aanrader als je wat verder bent. En dan ook zeker uitbreiden met de big spotters hill op en af . Volgens mij is een rondje om het meer in het bos trouwens iets van 2km als je er strak omheen loopt
De big spotters hill is wel een killer op de fiets is dat al zwaar.
Je ziet ze ook wel de trap nemen ipv rondlopen dat is ook nogal killing voor je dijen.
  dinsdag 13 april 2010 @ 21:12:31 #214
137929 beertenderrr
Wup Holland Wup
pi_80280472
quote:
Op dinsdag 13 april 2010 21:10 schreef Circle.Of.Filth het volgende:

[..]

De big spotters hill is wel een killer op de fiets is dat al zwaar.
Je ziet ze ook wel de trap nemen ipv rondlopen dat is ook nogal killing voor je dijen.
ja die neem ik ook wel eens trouwens, er was afgelopen weekend een hardloopwedstrijd in het bos. Weet niet of je er wat van hebt meegekregen. 5 september is de volgende, die start in het centrum er is een 5km onderdeel, misschien leuk doel om naar toe te werken? Heb er zelf vorig jaar de 10km gelopen, vond het best leuk.
pi_80280521
Terug van baantraining , vandaag de piramide 400m 2 rust 500m 2 rust en zo tot 800m en weer terug , verder nog een rustig loopje van 2,5k door het bos

Het was okay !
A command line lets you get intimate with your computer, data and protocols. GUIs are like wearing full body condoms.
  dinsdag 13 april 2010 @ 21:22:11 #216
118585 Crutch
Filantroop || Taalzwengel
pi_80280986
Ik heb net Evy les 1 gelopen, maar moet nog wel even wennen aan dat GPS-tracking-gedoe. (stoerdoenerij ). Het werkt wel, maar klopt nog niet helemaal.

De les zelf ging goed en viel reuze mee, dus gelukkig heb ik nog wel een beetje conditie
Laatste stukje 3 minuten was lekker, maar ik moet wel uitkijken dat ik de boel niet overbelast.
Je moeder is een hamster
pi_80281860
Net terug van 2de dag week 2 van c25k, ging best redelijk.
Maar ik blijf maar moeilijk doen met mijn ademhaling Krijg er rare keelpijn van en adem toch voornamelijk via de neus in.
pi_80283674
quote:
Op dinsdag 13 april 2010 21:22 schreef Crutch het volgende:
Ik heb net Evy les 1 gelopen, maar moet nog wel even wennen aan dat GPS-tracking-gedoe. (stoerdoenerij ). Het werkt wel, maar klopt nog niet helemaal.

[ afbeelding ]

De les zelf ging goed en viel reuze mee, dus gelukkig heb ik nog wel een beetje conditie
Laatste stukje 3 minuten was lekker, maar ik moet wel uitkijken dat ik de boel niet overbelast.
Wel handig direct je max en gemiddelde snelheid uitgerekend
pi_80283857
quote:
Op dinsdag 13 april 2010 21:37 schreef kieskleurig het volgende:
Net terug van 2de dag week 2 van c25k, ging best redelijk.
Maar ik blijf maar moeilijk doen met mijn ademhaling Krijg er rare keelpijn van en adem toch voornamelijk via de neus in.
Drink je wel genoeg voor en tijdens het rennen?
pi_80284237
quote:
Op dinsdag 13 april 2010 22:05 schreef Circle.Of.Filth het volgende:

[..]

Drink je wel genoeg voor en tijdens het rennen?
Tijdens niet, ongeveer half uurtje voor ik ga pak ik een glas water.
  dinsdag 13 april 2010 @ 22:27:55 #221
125915 Dribbel_
Who Needs Guitars Anyway?
pi_80285351
Ga ik net weer ff een stukje rennen, wat gebeurt er vervolgens

Paranoide oudjes
pi_80285521
quote:
Op dinsdag 13 april 2010 22:27 schreef Dribbel_ het volgende:
Ga ik net weer ff een stukje rennen, wat gebeurt er vervolgens

Paranoide oudjes
pi_80294140
Gisteren moest ik braaf op de bank blijven zitten vanwege mijn verkoudheid.
Ik kon de verleiding weerstaan en plofte lekker neer na een dag werken, in plaats van meteen om te gaan kleden!

Pas na 10 minuten zitten hield ik het niet meer uit en ben gaan omkleden voor les 19. !

Tegen alle verwachting in: damn, wat ging dat goed!
Ik was zo -niet- moe dat ik het tempo lekker heb opgevoerd bij de stukjes van 6 minuten rennen en ik ging me bij elke stap beter voelen. Ik maak me opeens geen zorgen meer over de 10 minuten die ik zondag moet gaan lopen!

Als jullie een rennende malloot voorbij hebben zien komen die meekrijste met Queen - Don't Stop Me Now, weten jullie wie het geweest is!
  woensdag 14 april 2010 @ 09:39:08 #224
10275 DaBuzzzzz
Mooie woonspulletjes
pi_80294554
straks les 13,! Mn meisjes zijn allebei thuis uit het weekend en net de eerste nacht met de kleine achter de rug...ging helemaal goed! dus ik heb na die dagen ziekenhuis wel zin in een stukkie

Mn N85 is alleen kaduuk, dus geen tracking en ik moet mn oude mp3 playert erbij pakken...enniewee alle is well!
ww.ghalia.nl De mooiste Oosterse lampen
pi_80294872
Ik kwam vanmorgen stijf m'n bed uit, gisteren struiken uit de tuin getrokken enz.
toch les 9 gelopen, en ging goed, alleen beetje last van mijn heupen.
Nog steeds onder het rennen last van stijve pijnlijke kuiten.
Qua ademhaling was het wel te doen.
Goedemorgen :W
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')