Waarom ga je diezelfde les herkansen? Is het dan niet verstandig om een paar lessen eerder in te stappen?quote:Op maandag 12 april 2010 21:55 schreef Erwtje het volgende:
Die les moet over een paar dagen herkanst worden, want dit was best ernstig.
Ja, dat lijkt mij ook. Blijkbaar was les 18 nog te zwaar, waarom niet les 15 ofzo proberen?quote:Op maandag 12 april 2010 23:36 schreef Lolaatje het volgende:
[..]
Waarom ga je diezelfde les herkansen? Is het dan niet verstandig om een paar lessen eerder in te stappen?
niet per se, maar als de tweede dag dan toch flink tegenvalt moet je niet stug doorlopen denk ikquote:Op dinsdag 13 april 2010 08:38 schreef Vuurvliegje88 het volgende:
Ik denk dat ik vanmiddag maar ga overslaan.![]()
Ik heb er echt super veel zin in, maar mijn verkoudheid is nog niet over en ik ben ontzettend moe.
Volgende week gaat er opeens opgebouwd worden naar 11 minuten (en diezelfde week ook 18 minuten achter elkaar) dus ik kan dan maar beter helemaal opgeknapt zijn.
Dan neem ik nu 3 rustdagen (morgen heb ik geen tijd) en dan ga ik desnoods donderdag en vrijdag rennen.
Dat kan toch geen kwaad, voor een keertje op 2 dagen achter elkaar?
Nee daarom, ik ga dan sowieso wel lekker rustig aan doen. Ik denk op zich dat ik het wel kan hebben, aangezien ik tegenwoordig helemaal geen last meer heb van spierpijn achteraf.quote:Op dinsdag 13 april 2010 08:45 schreef LieLie het volgende:
[..]
niet per se, maar als de tweede dag dan toch flink tegenvalt moet je niet stug doorlopen denk ik
Ja, daar ben ik ook wel benieuwd naar.quote:Op dinsdag 13 april 2010 09:48 schreef LieLie het volgende:
Iemand nog goede tips voor warming-up of cooling-down oefeningen? Bij cooling-down ook iets waar je nog wat been/buikspieren mee traint?
Als basis warming-up en cooling-down loop ik zo'n 5 minuten in voordat ik ga rennen, en zo'n 10 minuten uit.quote:Op dinsdag 13 april 2010 09:48 schreef LieLie het volgende:
Iemand nog goede tips voor warming-up of cooling-down oefeningen? Bij cooling-down ook iets waar je nog wat been/buikspieren mee traint?
Ik heb gister zo'n reuze waterflesje gekocht van een halve liter... Ik kan me niet voorstellen dat een mens daar 4 van per dag moet drinken!quote:Op dinsdag 13 april 2010 10:16 schreef KingOfMars het volgende:
Nou dat vele drinken valt nog niet mee maar ik ben er wel achter dat het met water niet gaat lukken... Ik had gisteren voor na het lopen een flesje AA After Activity (Isotone) en dat was zo weg toen ik thuis kwam, toch weer een half litertje wat je dan binnenkrijgt. Ik zweet nogal veel dus heb het wel nodig. Moet dus maar wat van dat spul zien te scoren ergens.
Netjes!!quote:Op dinsdag 13 april 2010 11:01 schreef Flappekz het volgende:
* Flappekz is best trots op zijn les 13
[ afbeelding ]
Hier ook (noorden), maar ben gister al geweestquote:Op dinsdag 13 april 2010 11:17 schreef Flappekz het volgende:
Dank jullie
Het is ook goddelijk weer om hard te lopen, hier in Den Haag althans
Ik zit ook in die buurt en kan alleen maar hopen dat het zonnetje aan het eind van de middag nog aanwezig is.. En mijn vermoeidheid niet meer.quote:Op dinsdag 13 april 2010 11:17 schreef Flappekz het volgende:
Dank jullie
Het is ook goddelijk weer om hard te lopen, hier in Den Haag althans
Ik wist dat je het vroeg of laat zou gaan zeggen.quote:Op dinsdag 13 april 2010 11:30 schreef GotC het volgende:
Vermoeidheid moet je gewoon doorheen rennen.
Enne, vuurvliegje, ik zei toch dat lopen niet verstandig was.
Ik zou als ik jou was de verleiding nog één dagje weerstaanquote:Op dinsdag 13 april 2010 11:33 schreef Vuurvliegje88 het volgende:
[..]
Ik wist dat je het vroeg of laat zou gaan zeggen.![]()
Nu ben ik dus bang dat als ik met vermoeidheid ga rennen, de verkoudheid toch weer erger zal worden, want nu is die eindelijk bijna weg.
Dat dusquote:Op dinsdag 13 april 2010 11:39 schreef LieLie het volgende:
[..]
Ik zou als ik jou was de verleiding nog één dagje weerstaan
Mja, ik vrees dat jullie gelijk hebben. Als ik volgende week opeens 11 minuten moet gaan rennen (waarvan ik me nu nog totaal niet voor kan stellen dat ik dat echt ga doenquote:Op dinsdag 13 april 2010 11:39 schreef GotC het volgende:
[..]
Dat dusJe moet goed naar je lichaam luisteren..
Goezzo. Ik had vorige week ook best wel spijt dat ik een keer 2 dagen achter elkaar heb gelopen EN ook nog eens ben wezen zwemmen... We moeten niet vergeten dat we beginners zijn en geen topatleten. Zo'n Evy schema is al mishandeling genoeg voor een ongetrained lichaam!quote:Op dinsdag 13 april 2010 11:50 schreef Vuurvliegje88 het volgende:
[..]
Mja, ik vrees dat jullie gelijk hebben. Als ik volgende week opeens 11 minuten moet gaan rennen (waarvan ik me nu nog totaal niet voor kan stellen dat ik dat echt ga doen) wil ik wel helemaal fit zijn.
Ja, daar ga ik dus ook af en toe mee de fout in. Eén keer een lesje lekker gelopen, en ik heb het gevoel dat ik alles wel aan kan.quote:Op dinsdag 13 april 2010 11:52 schreef KingOfMars het volgende:
[..]
Goezzo. Ik had vorige week ook best wel spijt dat ik een keer 2 dagen achter elkaar heb gelopen EN ook nog eens ben wezen zwemmen... We moeten niet vergeten dat we beginners zijn en geen topatleten. Zo'n Evy schema is al mishandeling genoeg voor een ongetrained lichaam!
Sjeesh,...quote:Op maandag 12 april 2010 20:25 schreef beertenderrr het volgende:
[..]hoezo niet? Nog nooit aan gehouden en nergens last van.
Zelf vandaag last van mijn rechter kuit aanhechting met achilles (ofzo, daar ergens iig). Gister 10km in 39:58 gelopen en blijkbaar is mijn lichaam nog niet gewend aan de mogelijkheden.
So what! Je hebt de 10k uitgelopen das een hele prestatie an sich. Je moet jezelf ook niet met anderen vergelijken, kijk alleen naar jezelf.quote:Op dinsdag 13 april 2010 11:58 schreef jack4ya het volgende:
[..]
Sjeesh,...Dan ben je duidelijk geen beginner hoor.
En ik was al helemaal trots dat ik vorige week mijn eerste 10K ever gedaan had.
(Ik loop nu 4 maanden, begonnen vanaf niveau zoutzak, na 16 jaar)
Maar ik heb dus doodleuk 71 minuten nodig.Genant dit.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |