Dat doen ze toch nergensquote:Op vrijdag 9 april 2010 16:23 schreef Ronnie_bravo het volgende:
Ja ik wist niet of men hier normaliter een PM sturen naar elkander wanneer er een nieuw topic is
Ik merk er nooit wat vanquote:Op vrijdag 9 april 2010 16:27 schreef Ronnie_bravo het volgende:
[..]
Ik ken hele fijne mensen die het nog wel doen wanneer ze een topic openen hahahaha
Jah....misschien toch maar een merge aanvragenquote:Op vrijdag 9 april 2010 16:27 schreef KingOfMars het volgende:
Blijft lastig, twee topics. Maar tvp dus!
Nouja.. niet elke beginner loopt via Evy, maar de meeste Evy-ers zijn wel beginners... lastig dus. Alhoewel ET in het Evy topic met C25K loopt.quote:Op vrijdag 9 april 2010 16:28 schreef Flappekz het volgende:
[..]
Jah....misschien toch maar een merge aanvragen
Ik word ook vrij rood tijdens intensief sporten. Ook als ik net terug ben van een 5 km of meer heb ik ook een rode kop. Maar als ik een lacrosse wedstrijd heb gespeeld ben ik helemaal kapot, rood, helemaal bezweet en misschien nog een kilo lichterquote:Op vrijdag 9 april 2010 16:44 schreef cinnamongirl het volgende:
Ik word niet rood, maar haast paars!
Dit heeft me altijd weerhouden om echt voluit en veel te gaan sporten. De schaamte!
Als kind had ik dat al. En ook nu weer, maar het leek wel minder dit keer. Het regende ook een klein beetje en ik was heel erg met mijn ademhaling bezig,waardoor het dan wel klonk alsof ik aan het bevallen was
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |