Pas wel op dat je niet de tering schrikt van het geluidje als het fikken klaar is.quote:Op vrijdag 9 april 2010 17:37 schreef Broekpaling het volgende:
ImgBurn werk lekker trouwens. Thanks voor de tip!
Owkeeey.quote:Op vrijdag 9 april 2010 17:38 schreef Broekpaling het volgende:
[..]
Ja. Er spelen knappe dames in, waarschijnlijk om publiek te houden. Voor de rest is het pure gore.
65 euri om te ballen. En dan mogen ze je nog weigeren ook. Verkapte hoerenkast waar de hoeren uitmaken wie ze doen.quote:Op vrijdag 9 april 2010 17:46 schreef Smart_ass het volgende:
Ik moest lachen om dat topic. Vrouwen kunnen gratis, mannen moet entreegeld betalen. Ook zonde van je geld als man, als er allemaal figuren zoals zij rondlopen.
quote:
quote:Op vrijdag 9 april 2010 17:11 schreef Chai het volgende:
[..]
Jitzzzze is bij deze dus officieel maagd.En hij heeft niet eens de ballen om het toe te geven. Lange weg te gaan dus die jongen.
Veel kanslozer dan dat wordt het echt nietquote:
Kankerquote:Op dinsdag 22 maart 2005 14:11 schreef Sylvana het volgende:
Vind je het niet eng om seks te hebben met mensen die je eigenlijk niet kent?
Nee, want ik heb ook al heel vaak one-nightstands gehad en die mensen ken je dus ook amper
Wat denk je dat daar voor mannen op af komen dan, die hebben verder ook geen keus hoorquote:Op vrijdag 9 april 2010 17:46 schreef Smart_ass het volgende:
Ik moest lachen om dat topic. Vrouwen kunnen gratis, mannen moet entreegeld betalen. Ook zonde van je geld als man, als er allemaal figuren zoals zij rondlopen.
Ik ook.quote:Op vrijdag 9 april 2010 17:52 schreef Smart_ass het volgende:
Ja klopt, daar hebben mensen ook seks enzo. Ik krijg dan echt last van plaatsvervangende schaamte. En dat krijg ik vrij snel ja.
Herkenbaarquote:Op vrijdag 9 april 2010 17:52 schreef Smart_ass het volgende:
Ja klopt, daar hebben mensen ook seks enzo. Ik krijg dan echt last van plaatsvervangende schaamte. En dat krijg ik vrij snel ja.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |