Ziet er niet verkeerd uit.quote:Op woensdag 14 april 2010 19:55 schreef Notorious_Roy het volgende:
Mirror's Edge als point 'n click platformer
http://www.insidegamer.nl/ipad/mirrorsedge/videos/17211
iPad
Who the fuck cares Gijs.quote:Op woensdag 14 april 2010 20:07 schreef Notorious_Roy het volgende:
Zijn er nog Gijsjes hier die Sony en/of hun retailer een brief gaan sturen nu je Linux niet meer op je PS3 kan zetten?
http://www.edge-online.co(...)ver-other-os-removal
Nou, Linux is niet voor iedereen interessant. Maar je kunt er dus blijkbaar zo'n 20% van je aankoopbedrag mee terugvragen. Vandaar dat ik het vraag.quote:
quote:Op woensdag 14 april 2010 20:03 schreef Strolie75 het volgende:
[..]
Ziet er niet verkeerd uit.
Ow, who am I fucking kidding. Ik wil een iPad. NU!
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SpannendThe hardware is just a box you buy only because you want to play Mario games - Yamauchi
Mr. Zurkon doesn't need bolts, his currency is pain
Roy-O-Rama | Backlog | Wish-list
quote:Op donderdag 15 april 2010 00:26 schreef Notorious_Roy het volgende:
En toen was ik ineens bijna klaar met FFXIIIWilde weten wat er ging komen en toen bleef ik doorgaan.
Gijs ik ging gisteren nog wat klooien met FF,... gewoon doorspelen. Speelde ik gewoon weer de hele avond wegSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Spannend
Echt,... van 20:00 tot 00:00 ofzo. Zo heerlijk,... flink wat coole items gevonden en 2 A ranked C'ieth gedaan. Serieus pittig
![]()
Gisteren haalde de teller 81 uur
A discovery is said to be an accident meeting a prepared mind.
Serieus. Ik ben om. Waar kan ik hem pre-orderen?quote:
Heh lekker. Moet even kijken waar op GP ik het leukst kan levelen. Hoef niet zozeer zo snel mogelijk CP te hebben, maar gewoon een paar leuke battles. Wil ook een aantal van die olifanten neerhalenquote:Op donderdag 15 april 2010 09:19 schreef Chocobo het volgende:
[..]
Gijs ik ging gisteren nog wat klooien met FF,... gewoon doorspelen. Speelde ik gewoon weer de hele avond wegEcht,... van 20:00 tot 00:00 ofzo. Zo heerlijk,... flink wat coole items gevonden en 2 A ranked C'ieth gedaan. Serieus pittig
![]()
Gisteren haalde de teller 81 uur
Even een maand wachten. Om de hype van het kansloze ding te verhogen meld Apple dat ze helemaal uitverkocht zijn in de States. Zo erg uitverkocht dat Europa release hier impact op heeft gehad. Zo kunnen we allemaal nog gekker wordenquote:Op donderdag 15 april 2010 10:11 schreef Strolie75 het volgende:
[..]
Serieus. Ik ben om. Waar kan ik hem pre-orderen?
Wacht maar tot Long Guiquote:Op donderdag 15 april 2010 10:11 schreef Notorious_Roy het volgende:
[..]
Heh lekker. Moet even kijken waar op GP ik het leukst kan levelen. Hoef niet zozeer zo snel mogelijk CP te hebben, maar gewoon een paar leuke battles. Wil ook een aantal van die olifanten neerhalen
Ik las het al ja, 16M HP toch?quote:Op donderdag 15 april 2010 11:14 schreef Chocobo het volgende:
[..]
Wacht maar tot Long GuiDAT is pas een olifant!
Enig idee hoeveel CP dat is bij elkaarquote:Op donderdag 15 april 2010 11:37 schreef Notorious_Roy het volgende:
[..]
Ik las het al ja, 16M HP toch?Zijn filmpjes van gamers die 'm in 10 sec omleggen
Die hebben dan wel alles max out, dus alle jobs voor alle personages
Dat is een hoop CP ja. Ik ga dat ook niet doen denk ik, ik denk dat ik, als ik de eindbaas verslagen heb, even FF-rust neem.quote:Op donderdag 15 april 2010 12:52 schreef Chocobo het volgende:
[..]
Enig idee hoeveel CP dat is bij elkaarEn dan nog is Long Gui gevaarlijk!
Heb deze week even een FF break gehadquote:Op donderdag 15 april 2010 14:14 schreef Notorious_Roy het volgende:
[..]
Dat is een hoop CP ja. Ik ga dat ook niet doen denk ik, ik denk dat ik, als ik de eindbaas verslagen heb, even FF-rust neem.
Heb m'n nwe fiets opgehaald btw
[ afbeelding ]
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |