Zijn voornaam is Carlos.quote:Op vrijdag 9 april 2010 15:45 schreef banaantjeEE het volgende:
Das die blonde Colombiaan zeker, geen idee wat zijn voornaam is
De witte Gullit zocht ik, Condor van de Andes is van Jiskefet, of het moet ook de bijnaam van Valderrama zijn.quote:Op vrijdag 9 april 2010 15:47 schreef slaveloos het volgende:
witte gullit, de condor van de andes geloof ik ook nog
quote:Op vrijdag 9 april 2010 15:50 schreef Neleos het volgende:
[..]
De witte Gullit zocht ik, Condor van de Andes is van Jiskefet, of het moet ook de bijnaam van Valderrama zijn.
Stand AKQ #1938
3 starla
2 neleos
1 De_Hertog
1 slaveloos
Haha ja klopt. Geniaal stukje!quote:Op vrijdag 9 april 2010 15:52 schreef slaveloos het volgende:
[..]
o ja, met Michiel Romeijn met een achterlijke pruik op,
, moest wel een soort van Valderama voorstellen geloof ik
nee niet barcelona denk ik, effe checkenquote:
Hmm, had het gecheckt op wiki, daar stond corvette wel als merk...quote:Op vrijdag 9 april 2010 15:02 schreef Nico_S. het volgende:
Corvette is eigenlijk geen apart merk maar een model van Chevrolet.
http://www.chevrolet.com/corvette/
Hoezoquote:
Heb het ook nog eens nagekeken, en wat blijkt: in Amerika is Corvette nog steeds een model van Chevrolet, maar in Europa sinds 2005 een apart merk. Corvette als merk noemen kan dus toch.quote:Op vrijdag 9 april 2010 16:14 schreef Bart het volgende:
[..]
Hmm, had het gecheckt op wiki, daar stond corvette wel als merk...
juiste land!quote:
quote:Op vrijdag 9 april 2010 16:21 schreef Nico_S. het volgende:
[..]
Heb het ook nog eens nagekeken, en wat blijkt: in Amerika is Corvette nog steeds een model van Chevrolet, maar in Europa sinds 2005 een apart merk. Corvette als merk noemen kan dus toch.
dat is hem! Eigenlijk de beste club ter wereld dusquote:
Eindelijk.quote:Op vrijdag 9 april 2010 18:01 schreef ScottTracy het volgende:
Zita Swoon
quote:Op vrijdag 9 april 2010 18:11 schreef enilnomrow het volgende:
Dour?
Correctquote:
Stand AKQ #1938quote:Op vrijdag 9 april 2010 18:36 schreef Yankee het volgende:
euro
AAA is inderdaad een rating die deze bedrijven kunnen geven. Griekenland heeft nu BBB.........quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |