quote:Op vrijdag 9 april 2010 15:12 schreef Neleos het volgende:
Roken is dodelijk
Van roken krijg je kanker
Roken is schadelijk tijdens zwangerschap
Roken is ook ongezond voor de mensen om je heen
Van roken wordt je sneller oud.
http://nl.wikipedia.org/wiki/Aarde_%28planeet%29quote:De oceanen bevatten 1,386×109 km³ water, met een massa van 1,35×1018 ton, ongeveer 1/4400 van de totale massa van de Aarde.
Dat dusquote:Op vrijdag 9 april 2010 15:14 schreef De_Hertog het volgende:
Volgens Wikipedia is wat ik 'erg weinig' noemde zo'n 0,02%:
[..]
http://nl.wikipedia.org/wiki/Aarde_%28planeet%29
Is dus niet weggelaten maar komt gewoon niet voor in de lijst wegens veel te weinig
Ik denk dat het op de totale massa van de aarde ook heel erg weinig uitmaakt of je diertjes en plantjes wel of niet meeteltquote:Op vrijdag 9 april 2010 15:04 schreef starla het volgende:
wat weinig koolstof...
oh wacht, ik reken de diertjes en plantjes mee![]()
je begrijpt me verkeerd, we bedoelen precies hetzelfde, ik mis ook koolstof en waterstof.quote:Op vrijdag 9 april 2010 15:12 schreef starla het volgende:
[..]
Hoezo tellen elementen in verbindingen opeens niet mee? Als je roest hebt en je moet aangeven uit welke elementen die bestaat zeg je toch ook niet: nee, roest is een verbinding dus die bestaat niet uit elementen?
of begrijp ik je verkeerd?
quote:Op vrijdag 9 april 2010 15:19 schreef slaveloos het volgende:
[..]
je begrijpt me verkeerd, we bedoelen precies hetzelfde, ik mis ook koolstof en waterstof.
Stand AKQ #1938quote:Op vrijdag 9 april 2010 15:20 schreef starla het volgende:
karakter dus
En die maken dus zo weinig deel uit van de totale massa van de aarde dat ze inderdaad niet in die lijst voorkomen.quote:Op vrijdag 9 april 2010 15:19 schreef slaveloos het volgende:
[..]
je begrijpt me verkeerd, we bedoelen precies hetzelfde, ik mis ook koolstof en waterstof.
quote:
+ 1quote:Op vrijdag 9 april 2010 15:31 schreef De_Hertog het volgende:
Tommy Cooper
+ 1quote:Op vrijdag 9 april 2010 15:42 schreef Neleos het volgende:
Wilder Valderama
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |