Ja ik bedacht me gister later pas dat je wel eens die filmpjes hebt geplaatst van ze rennend in het gebouw enzoquote:Op vrijdag 4 juni 2010 22:53 schreef oh-oh het volgende:Ooooooh zo.
Nou, zelfs Chico springt elke ochtend nog rond op kantoor hoor.
Zo nieuwsgierig als ik ben even gekeken,een tamme kraai,geweldigquote:Op zaterdag 5 juni 2010 19:49 schreef Pisces29 het volgende:
Hey vertel eens over die vogel, ik scrol soms langs SC omdat je niet alles hier plaatst, waar komt ie vandaan, uit een nest gevonden? Wat geweldig dat je doggies er zo naast lopen
quote:Op zaterdag 5 juni 2010 20:13 schreef Guess. het volgende:
[..]
Zo nieuwsgierig als ik ben even gekeken,een tamme kraai,geweldigIK heb er zelf ook een gehad Jan,hij kon niet echt vliegen en hij is op een gegeven moment dood gereden,lieve Jan!
Hij vraagt zo om eten, hij kan al zelf eten maar hij wordt liever gevoerd.quote:Op zaterdag 5 juni 2010 20:55 schreef Pisces29 het volgende:
Wat gaaf dat Hans zo bij je blijftEn zit hij nou altijd met z'n snavel zo open, doen die kraaien dat altijd?
Gaat ie ook mee naar je werk?
quote:Op zaterdag 5 juni 2010 21:04 schreef oh-oh het volgende:
[..]
Hij vraagt zo om eten, hij kan al zelf eten maar hij wordt liever gevoerd.
Hij vraagt ook telkens eten bij de honden![]()
Hijs een beetje dom![]()
Toen ik hem ging halen heeft ie een halve dag op kantoor gezeten ( was tussen de middag ) en de dag erna een hele dag, gewoon in een bakje in een tas mee in de bus, ging helemaal prima, en die dag heeft ie de hele dag daar op zijn geïmproviseerde kooi gezeten, los.
Een verhuisdoos met een open bovenkant en een bezemsteel door de handvaten
quote:Op zaterdag 5 juni 2010 21:28 schreef oh-oh het volgende:
Hij slaapt op mn balkon in een knijnenhok, en vooralsnog zit ie daar ook in als ik werken ben, omdat ik bang ben dat ie van t balkon pleurt als ik dr niet ben en dat ie dan beneden opgegeten wordt door minder kraaivriendelijke honden of katten.
Maar als t een blijvertje is , dan bouwen we een mooie voliere voor m op mn balkon.
En ik ben op zoek naar een cheap ass tweedehands papegaaienkooi voor binnen, zodat ie niet de hele avond in mn planten of op mn dure tafel hoeft te zitten.
Hij speelt de hele avond gezellig met dingen en zo
Hijs reuzemak ja, zo was ie al, die vriendin die m gevonden had liet m de eerste dag zien op de webcam, zat ie te chillen op dr schouder.quote:
quote:Op zaterdag 5 juni 2010 21:32 schreef oh-oh het volgende:
[..]
Hijs reuzemak ja, zo was ie al, die vriendin die m gevonden had liet m de eerste dag zien op de webcam, zat ie te chillen op dr schouder.
Dit filmpje maakte ik vandaag:
Hij komt gewoon naar binnen zelf.quote:Op zaterdag 5 juni 2010 21:44 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Die snavel open en op de drempel blijven staan![]()
Wat een ding joh
VIndt Sjon hem niet heel interessant?
quote:Op zaterdag 5 juni 2010 21:46 schreef oh-oh het volgende:
Oh en Sjon, geloof het of niet, das zn beste vriendje
quote:Op zondag 6 juni 2010 16:45 schreef Parkinson_XTC het volgende:
linkdump:
http://www.wimp.com/engineersdogs/
Zo'n ding moet ik ook hebben, hahaquote:Op zondag 6 juni 2010 16:45 schreef Parkinson_XTC het volgende:
linkdump:
http://www.wimp.com/engineersdogs/
quote:
Wat een superduoquote:Op dinsdag 8 juni 2010 15:49 schreef -Bubseltje- het volgende:
Beau
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
En stoute Frits die morgen alweer 11 maanden word
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Het gaat erg goed met ze die kleine is wel wat dominant en Frits vindt gelukkig bijna alles best
We hadden em op de grond gevonden,m'n vader had vroeger als kind ook een tamme kraai gehad dus ipv em weg te brengen gingen we em zelf groot brengen.Op een of andere manier kwamen zijn veren nooit helemaal goed uit zeg maar.Wij gaven em hoofdzakelijk hondevoer en wormen.Hij liep altijd bij ons in de tuin samen met de hond,in de garage had ie een soort van konijnenhok waar ie zelf in en uit kon,s'avond ging ie daar ook slapen.Toen ik op een dag thuis kwam vertelde m'n moeder dat Jan waarschijnlijk de tuin uit de straat was opgelopen want ze had em die dag dood gevonden op de weg.Ik heb echt lopen janken,Jan was zo'n lieffiequote:Op zaterdag 5 juni 2010 20:54 schreef oh-oh het volgende:
Guess, hoe kon het dat die van jou niet kon vliegen?
En wat voerde je m en zo?
Hoe lang heb je m gehad?
Ik heb m nu drie weken, en ik vind hem echt geweldig.
Hijs tot nu toe twee keer van het balkon gefladderd, maar hij vindt het niks, hij blijft liever boven![]()
Beide keren kon ik m zo pakken ook , en weer meenemen.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |