1900 bruto alleen met vwo is wel erg overdreven veel. Deed je gevaarlijk werk? Werkte je bij -20 graden? Maar goed, zorg betaald kut en weinig en je raakt er zo overspannen, vandaar dat er daar zoveel tekorten zijn. Voordat je in de zorg dit bedrag verdient ben je wel een tiental jaar verder vrees ik.quote:Op zaterdag 10 april 2010 17:17 schreef Daniel21 het volgende:
Wooow jongens ik hor deze salarissen en ben flink geschokt, had gedacht dat het hoger zou liggen. Verdiende zelf met alleen mn vwo 1900 bruto in een commercieel bedrijf. Verdiende ik nou zo veel of verdienen de MBO'ers nou zo weinig?
Ik werkte op een kantoor als administratief medwerker. Nou moet ik er wel bij aantekenen dat ik een jaar op de universiteit had rondgelopen en ook mn pee had, maar voor de rest was het geen uitdagend, gevaarlijk of zwaar werk. Het enige was de werksfeer, die was namelijk beroerd en deed me in mn proeftijd ontslag nemen.quote:Op zondag 11 april 2010 13:04 schreef sjorsie1982 het volgende:
[..]
1900 bruto alleen met vwo is wel erg overdreven veel. Deed je gevaarlijk werk? Werkte je bij -20 graden?
Enkele GGZ salarisschalen:quote:Op zaterdag 10 april 2010 01:10 schreef nogal het volgende:
Verschilt heel erg per cao in de zorg. Jeugdzorg verdient beter dan de Gehandicapten zorg bijv (Als ik me niet vergis) Volgens mij valt een autisme centrum onder de GGZ cao.
Nadeel van 9 tot 5 werken is dat je geen onregelmatigheid toeslagen krijgt, wat een fijne aanvulling op je salaris is. Maar het moet je maar net liggen denk ik.
Ik schrik hier gewoon van, ik verdien als secretaresse zelfs meer.quote:Op zondag 11 april 2010 21:20 schreef _Mystery_ het volgende:
pff wat een knakenlonen zeg.
Word ik in de IT toch maar verwend.
¤ 1500,- netto is ¤ 2050,- bruto.quote:Op vrijdag 9 april 2010 14:26 schreef Lariekoek het volgende:
[..]
Dan ga je al gauw richting de 2200 bruto
Hoe competitief is de markt wat betreft werknemers? Ben je de enige sollicitant, dan heb je wel ruimte. Zijn er voor jou 10 andere... Dan mag je blij zijn dat je die baan krijgt en mag je tevreden zijn met het loon dat zij bieden.quote:Op woensdag 11 juli 2012 10:20 schreef littledrummergirl het volgende:
ik wist toen ik begon dat de hulpverlening geen vetpot zou zijnmaar ik vraag me wel af hoe ver ik in onderhandelingen naar boven kan bluffen
Vooral proberen. Kans is wel groot dat ze dan één van die ander 130 kandidaten die allemaal SPH hebben gedaan aannemen, omdat die precies hetzelfde kan als jij, maar niet moeilijk deed over het salaris.quote:Op woensdag 11 juli 2012 10:20 schreef littledrummergirl het volgende:
ik wist toen ik begon dat de hulpverlening geen vetpot zou zijnmaar ik vraag me wel af hoe ver ik in onderhandelingen naar boven kan bluffen
ze hebben mij verkozen boven anderen in de sollicitatieprocedure dus ik heb wel wat speelruimte denk ikquote:Op woensdag 11 juli 2012 11:01 schreef jroz het volgende:
[..]
Hoe competitief is de markt wat betreft werknemers? Ben je de enige sollicitant, dan heb je wel ruimte. Zijn er voor jou 10 andere... Dan mag je blij zijn dat je die baan krijgt en mag je tevreden zijn met het loon dat zij bieden.
Tenzij je natuurlijk een hele goede verkoopster ben, en je meerwaarde voor het bedrijf laten blijken, waardoor ze wel wat extra's voor jou over hebben. Bedrijven zijn daar echter steeds minder happig op, en willen gewoon dat je doet wat beschreven staat.
Oooh, dus je bent al aangenomen onder voorbehoud van arbeidsvoorwaarden? Ja, dan kan je wel een beetje bluffen. 2 Schalen is echter wel erg veel...quote:Op woensdag 11 juli 2012 11:05 schreef littledrummergirl het volgende:
[..]
ze hebben mij verkozen boven anderen in de sollicitatieprocedure dus ik heb wel wat speelruimte denk ik
via een interne vacature van mijn bijbaan. en veel werkervaring opgedaan naast mn studiequote:Op woensdag 11 juli 2012 11:55 schreef pasjes het volgende:
Ik ben jaloers littledrummergirl, hoe heb je die baan zo snel gevonden na je afstuderen?!
ik ga voor anderhalf heb ik net beslotenquote:Op woensdag 11 juli 2012 11:07 schreef jroz het volgende:
[..]
Oooh, dus je bent al aangenomen onder voorbehoud van arbeidsvoorwaarden? Ja, dan kan je wel een beetje bluffen. 2 Schalen is echter wel erg veel...
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |