goh jammer dat je dat triest vindt... ja hoor ik heb al flink wat CAO's doorgesnuffeld... maar dan moet je maar net weten in welke loonschaal je moet kijken..en dan is voor mij dus allemaal nog nieuw..vandaar dat ik tips van anderen vraag.... 2069 bruto? is dat niet erg veel? zou wel tof zijn verder hoor hahaquote:Op vrijdag 9 april 2010 14:02 schreef rene90 het volgende:
Ik vind het eerlijk gezegd best triest dat je als hbo-er niet zelf kan bedenken dat dit gewoon in de CAO te vinden is van de verschillende sector. Daarnaast kan je gewoon kijken naar vacatures waar vaak een schaal instaat of een startsalaris.
Maar voor het idee, startsalaris 2069 bruto als groepsleider op een groep.
Wat ga je eigenlijk doen met SPHquote:Op vrijdag 9 april 2010 14:08 schreef dutchgal het volgende:
[..]
goh jammer dat je dat triest vindt... ja hoor ik heb al flink wat CAO's doorgesnuffeld... maar dan moet je maar net weten in welke loonschaal je moet kijken..en dan is voor mij dus allemaal nog nieuw..vandaar dat ik tips van anderen vraag.... 2069 bruto? is dat niet erg veel? zou wel tof zijn verder hoor haha
Ik zou graag bijvoorbeeld bij een autismecentrum willen werken waar ik kinderen kan begeleiden in hun ontwikkelingquote:
In de CAO's staat ook vrij vaak (sowieso in die van jeugdzorg) een omschrijving van welke schaal je komt etc. 2069 is realistisch, aangezien dat letterlijk in de vacature staat en de CAOquote:Op vrijdag 9 april 2010 14:08 schreef dutchgal het volgende:
[..]
goh jammer dat je dat triest vindt... ja hoor ik heb al flink wat CAO's doorgesnuffeld... maar dan moet je maar net weten in welke loonschaal je moet kijken..en dan is voor mij dus allemaal nog nieuw..vandaar dat ik tips van anderen vraag.... 2069 bruto? is dat niet erg veel? zou wel tof zijn verder hoor haha
Bedanktquote:Op vrijdag 9 april 2010 14:15 schreef rene90 het volgende:
[..]
In de CAO's staat ook vrij vaak (sowieso in die van jeugdzorg) een omschrijving van welke schaal je komt etc. 2069 is realistisch, aangezien dat letterlijk in de vacature staat en de CAO![]()
Autismecentrum zal ook wel iets die kant op zijn lijkt me met een afgeronde hbo opleiding.
Dan ga je al gauw richting de 2200 brutoquote:Op vrijdag 9 april 2010 14:22 schreef dutchgal het volgende:
Ik verneem wel verschillende bedragen in de verschillende reacties. ik hoopte zelf op iets van 1500 netto
wow...gaat er zoveel vanaf?!? stelletje -peeeeeeeeeep-quote:Op vrijdag 9 april 2010 14:26 schreef Lariekoek het volgende:
[..]
Dan ga je al gauw richting de 2200 bruto
het leven is hard en karma is a bitchquote:Op vrijdag 9 april 2010 14:27 schreef dutchgal het volgende:
[..]
wow...gaat er zoveel vanaf?!? stelletje -peeeeeeeeeep-hehehe...ik heb nog veel te leren...
1500 netto zonder ervaring ga je niet halen. Netto zegt trouwens helemaal niks en hoeveel netto je krijgt is totaal afhankelijk per persoon. Bruto inkomen, daar moet je op letten en dan is 1800 bruto wel netjes als je geen ervaring hebt.quote:Op vrijdag 9 april 2010 14:22 schreef dutchgal het volgende:
[..]
BedanktIk zal proberen die CAO"s iets beter door te lezen en dan idd letten op het schaalnummer in de vacature
Ik verneem wel verschillende bedragen in de verschillende reacties. ik hoopte zelf op iets van 1500 netto
Jij verdiende inderdaad goed. Aan de andere kant bezit jij meer analytisch vermogen waardoor je sneller effectief binnen een bedrijf kan functioneren.quote:Op zaterdag 10 april 2010 17:21 schreef Daniel21 het volgende:
Maar toch, ze hebben toch vaak meer vakinhoudelijke kennis dan iemand met alleen een (algemene) vwo-opleiding :chinrub:
20.300 euro per jaar dus. Met zo’n laag salaris kun je beter 30 uur per week gaan werken, krijg je weer recht op huurtoeslag, ofwel een bijna gratis vrije dag.quote:Op vrijdag 9 april 2010 14:18 schreef eriksd het volgende:
Gemiddeld starterssalaris in 2008 voor SPH was, hou je vast, 1561 euro. Dus 10 euro bruto. Ik zat in de buurt.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |