Ik heb zojuist gelijk maar een bedrag gedoneerd!quote:Op donderdag 22 april 2010 @ 13:05 schreef Ingetje79 het volgende:
[..]
Voor de verhuizing vragen ze aan alle donateurs of ze eenmalig 10 euro willen overmaken naar hun rekening.
Ze hebben namelijk 50.000 euro nodig om aan de bouw te mogen beginnen.
Staat allemaal op de site www.dierenthuis-naar-almere.nl
Dat kun je dan gewoon zelf naar hun rekening overmaken; loopt niet via Fok!
Ohquote:
Geil. Ik ga binnenkort wel ff wat overmaken namens baloequote:Op donderdag 22 april 2010 15:01 schreef Ingetje79 het volgende:
Bliss![]()
![]()
Q, dit hebben we gewoon in het lopende topic gezet, omdat het een mail is die alle donateurs ook zelf krijgen.
En dit is dus specifiek om de 50000 bij elkaar te krijgen om uberhaupt eerst maar 1 steen te mogen leggen daar.
Verderop in het jaar kunnen we evt. wel weer een " normale" asielactie houden, maar dan mss wel weer voor DTH. Weten we nog niet nu.
Het mailtje wat ik had gepost gaat dus geheel buiten Fok! om.
Sta je ook met je achternaam op die site?quote:Op donderdag 22 april 2010 15:31 schreef Greys het volgende:
Het zou wel leuk zijn als de FOK! users die zelf iets overmaken bv 'van FOK!forum' achter hun naam zetten
Gewoon dat als de namen op de site komen te staan, dat we dan kunnen zien hoeveel donateurs er via FOK! bij zijn gekomen. Maar da's puur uit nieuwsgierigheid
Ik heb het er dus niet bijgezetquote:Op donderdag 22 april 2010 @ 15:31 schreef Greys het volgende:
Het zou wel leuk zijn als de FOK! users die zelf iets overmaken bv 'van FOK!forum' achter hun naam zetten
Gewoon dat als de namen op de site komen te staan, dat we dan kunnen zien hoeveel donateurs er via FOK! bij zijn gekomen. Maar da's puur uit nieuwsgierigheid
Nou dat kan ik dus nog niet zien, daarom wacht ik persoonlijk zelf liever nog even tot die site verder/beter ingevuld wordtquote:Op donderdag 22 april 2010 15:50 schreef Qwea het volgende:
[..]
Sta je ook met je achternaam op die site?
Ik kan je bericht nergens vindenquote:Op donderdag 22 april 2010 16:36 schreef MissBliss het volgende:
[..]
Ik heb het er dus niet bijgezet
Maar jullie kennen mn naam wel geloof ikEn ik heb een berichtje in dat vriendenboek gezet, wél met FOK! erbij genoemd.
En inmiddels staat ie er welquote:Op donderdag 22 april 2010 23:44 schreef Ingetje79 het volgende:
[..]
Ik kan je bericht nergens vinden
quote:Beste donateurs en adoptanten,
Zoals u wellicht weet is Stichting Dierenthuis bezig met de voorbereidingen van haar toekomstige verhuizing naar Almere.
Daar is veel geld voor nodig.
Op dit moment lopen er twee acties voor Stichting Dierenthuis, één van het 3M Fonds en één van HART van Nederland.
We hebben de acties voor u op een rijtje gezet en vragen u om op ons te stemmen.
Bij voorbaat heel hartelijk dank.
Stichting Dierenthuis / Stichting FIV-FeLV Bakelseweg 27
5735 SC Aarle Rixtel
T (06) 30644767 (van 11.00 - 16.00 uur)
www.dierenthuis.nl
www.fiv-felv.nl
ACTIE, 3M FONDS,
Het 3M fonds is een fonds dat tot doel heeft het stimuleren van initiatieven en ondersteunen van niet-commerciële organisaties die een positieve bijdrage leveren aan de Nederlandse samenleving. “De Grote Gift”
bestaat uit een eenmalige gift van 50.000 euro aan een organisatie in Nederland. Om voor deze gift in aanmerking te komen kan iedere organisatie zich aanmelden.
Vorig jaar was Dierenthuis ook al genomineerd maar toen kregen we het advies om dit jaar opnieuw mee te doen. Oorzaak daarvan was dat onze aanmelding vorig jaar te dicht bij de sluitingstermijn binnen kwam waardoor we onmogelijk genoeg stemmen konden krijgen.
Stichting Dierenthuis behoort dus dit jaar weer tot één van de genomineerden. We hoeven u niet uit te leggen hoe goed we het geld zouden kunnen gebruiken. Het is dan ook heel belangrijk dat we zoveel mogelijk stemmen krijgen.
De uiterste datum dat er gestemd kan worden is 31 oktober 2010.
Via bijgaande link kunt u op Stichting Dierenthuis stemmen en ook een aanbeveling doen.
http://solutions.3mnederl(...)ail/?NominationId=28
Stuur dit bericht door aan familie, vrienden, kennissen en forums zodat het wijd en zijd verspreid wordt en Stichting Dierenthuis mogelijk aan het eind van het jaar de 50.000 euro in ontvangst kan nemen.
ACTIE, HART VAN NEDERLAND.
Wij zoeken Het Hart van Nederland Iemand die zich voor de samenleving inzet Binnenkort maken wij onze vijfduizendste aflevering en daar willen we even bij stil staan. Al vijfduizend keer brachten wij u de afgelopen jaren groot en klein nieuws. En heel vaak zag u ontroerende initiatieven van Nederlanders om de wereld een klein stukje beter te maken.
Speciaal voor die aflevering gaan wij op zoek naar Het Hart van Nederland.
Dat is een man of vrouw die zich onbaatzuchtig en vrijwillig inzet voor zijn buurt, zijn medemens, iemand die iets goeds wil doen voor onze samenleving.
Kent u iemand van wie u vindt dat hij of zij Het hart van Nederland is, vul dan onderstaand formulier in.Uiteindelijk mag u uit vijf genomineerden
kiezen: wie is Het Hart van Nederland ? Om alvast in de stemming te komen, een filmpje met enkele hartverwarmende voorbeelden.
En bij deze hartverwarmende voorbeelden vinden wij ook Alice van Duyn van Stichting Dierenthuis, Ze zet zich met hart en ziel in voor de kansloze dieren, bekijk het filmpje via deze link.
Stemmen kan tot 10 mei 2010.
http://www.hartvannederla(...)-hart-van-nederland/
STEM OP ALICE VAN STICHTING DIERENTHUIS.
Alice van Duyn
Telefoon opvang: 06 - 306 44 767
En graag dit bericht zoveel mogelijk verspreiden.
Stichting Dierenthuis / Stichting FIV-FeLV Bakelseweg 27
5735 SC Aarle Rixtel
T (06) 30644767 (van 11.00 - 16.00 uur)
www.dierenthuis.nl
www.fiv-felv.nl
Ik heb idd ff gemeld dat jij ze een tijdje terug ook al gemaild had, hopelijk zetten ze er dan wat meer vaart achterquote:Op maandag 26 april 2010 10:12 schreef Greys het volgende:
Fijn dat je ze weer even gemaild hebt over de afschrijving voor Roxanne, Ing!
Ik had dat ook al gedaan en toen zeiden ze dat ze wat achter liepen met de edministreeeesjun, maar het duurt nu wel erg lang en dat is zondeDe centjes zijn voor hen, dus dat ze het maar mooi afschrijven!
Gelukkig!quote:Op maandag 26 april 2010 @ 09:54 schreef Ingetje79 het volgende:
[..]
En inmiddels staat ie er wel![]()
Weer mail van Dierenthuis...of we ff willen stemmen
[..]
Klopt, ik heb een nieuwe mail gekregen en die zal ik hier neerplempenquote:Op maandag 26 april 2010 12:34 schreef Qwea het volgende:
Ing... je moet die linken van die 3m en die hart van nederland even volledig plakken. Als ik nu klik, kom ik er niet namelijk
Kartonnetje!?quote:Op maandag 26 april 2010 22:19 schreef Ingetje79 het volgende:
Ozzy![]()
Maar Kartonnetje is niet meer![]()
Ik ga binnenkort maar weer es een bezoekje brengen aan DTH
Ik zal me meldenquote:Op maandag 26 april 2010 22:21 schreef Cat22 het volgende:
[..]
Kartonnetje!?![]()
Melden als je langsgaat he, dan kom ik ook!
En uiteraard heb ik al gestemd. Al waren drie mails naar mijn adres ietwat veel van het goede.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |