Dat was geen eerlijkheid, dat was onbeschoftheid. Maar praat het vooral goed voor jezelfquote:Op vrijdag 9 april 2010 14:05 schreef FireFox1 het volgende:
[..]
Ik ben geen schijnheil![]()
Ik zeg wat ik denk
Tsja, moet je me een paar keer laten vallen, dat is slecht voor een magneetquote:Op vrijdag 9 april 2010 14:02 schreef Kreator het volgende:
Baby? Kun je niet ff een beetje verdelen? Je bent net een magneet.
De grens van Purmer-Noord naar Purmer-Zuid. Jij?quote:Op vrijdag 9 april 2010 14:07 schreef rival het volgende:
[..]
al bijna mijn hele leven. In welke buurt?
Nou ja, sommige dingen mag je je wel druk om maken. Maar het belangrijkste is de klik en dat je je niet om elk klein detail druk gaat makenquote:Op vrijdag 9 april 2010 14:06 schreef Anne-Myrthe het volgende:
[..]
Gaat het niet worden, stap 1 is een brug te ver voor mij
Je hebt in dat dorp verschillende buurten?quote:Op vrijdag 9 april 2010 14:08 schreef Lily-Ella het volgende:
[..]
De grens van Purmer-Noord naar Purmer-Zuid. Jij?
Goed stappenplanquote:Op vrijdag 9 april 2010 14:04 schreef stbabylon het volgende:
[..]
Stap 1) Zolang er een klik is, maakt de rest niet uit. Niet druk maken om evt. vriendjes/vriendinnetjes, leeftijd, wat je vrienden er over zeggen.
Stap 2) verdubbel je kansen, doe het met jongens EN met meiden
Stap 3) Sta er open voor, sletten gaat niet vanzelf
Het is een digitale spiegelreflex, popje.quote:Op vrijdag 9 april 2010 14:08 schreef Samzz het volgende:
Maar daarom heeft de camera die stand nog wel
quote:Op vrijdag 9 april 2010 14:09 schreef Q. het volgende:
[..]
Je hebt in dat dorp verschillende buurten?
Dan heeft mijn tante een andere camera... die heeft die stand namelijk welquote:Op vrijdag 9 april 2010 14:09 schreef Kreator het volgende:
[..]
Het is een digitale spiegelreflex, popje.. Geen all-in-one wonder.
.
Opgegroeid in noord, nu weidevenne. Jij dus bij tilbury daar ergens.... Grappigquote:Op vrijdag 9 april 2010 14:08 schreef Lily-Ella het volgende:
[..]
De grens van Purmer-Noord naar Purmer-Zuid. Jij?
Nu in Nederland, maar vlieg zondag naar Nice en dan door naar Cannesquote:
waar woonde q ook alweer? :pquote:Op vrijdag 9 april 2010 14:09 schreef Q. het volgende:
[..]
Je hebt in dat dorp verschillende buurten?
Heel goed, daar ergens idd..quote:Op vrijdag 9 april 2010 14:10 schreef rival het volgende:
[..]
Opgegroeid in noord, nu weidevenne. Jij dus bij tilbury daar ergens.... Grappig
Deze ook wel. Maar dan moet je er alsnog een lens bij hebben....quote:Op vrijdag 9 april 2010 14:10 schreef Samzz het volgende:
Dan heeft mijn tante een andere camera... die heeft die stand namelijk wel
quote:Op vrijdag 9 april 2010 14:11 schreef Ripley het volgende:
[..]
Nu in Nederland, maar vlieg zondag naar Nice en dan door naar CannesWoensdag weer terug
Ik heb stap 2 al een tijdje op mn lijstje staanquote:
Daar woont mijn halve familie ook ja, weidevennequote:Op vrijdag 9 april 2010 14:10 schreef rival het volgende:
[..]
Opgegroeid in noord, nu weidevenne. Jij dus bij tilbury daar ergens.... Grappig
quote:Op vrijdag 9 april 2010 14:05 schreef FireFox1 het volgende:
[..]
Ik ben geen schijnheil![]()
Ik zeg wat ik denk
gewoon werken daar hoor. Maar goed, eten in een lekker restaurant met een goede wijn is beter dan een stoommaaltijd op de bank natuurlijkquote:
LEUGENS!quote:Op vrijdag 9 april 2010 14:13 schreef Ripley het volgende:
[..]
gewoon werken daar hoor. Maar goed, eten in een lekker restaurant met een goede wijn is beter dan een stoommaaltijd op de bank natuurlijk
Troost je, ik moet dan 1 reis naar turkije en een reis naar Lloret doen. Dan is Litouwen een stuk avontuurlijkerquote:Op vrijdag 9 april 2010 14:15 schreef Kreator het volgende:
Nice, Cannes.
....ik ga in juli naar Litouwen.. Das toch minder glamour.
Ajo!quote:Op vrijdag 9 april 2010 14:15 schreef Lily-Ella het volgende:
Ik ga de wereld redden van de ondergang, en er voor betaald krijgen ook. Daag!
Is dat programma nog niet failliet?quote:Op vrijdag 9 april 2010 14:16 schreef Ripley het volgende:
Troost je, ik moet dan 1 reis naar turkije en een reis naar Lloret doen. Dan is Litouwen een stuk avontuurlijker
je hebt toch wel een avondje of dagje vrij?quote:Op vrijdag 9 april 2010 14:13 schreef Ripley het volgende:
[..]
gewoon werken daar hoor. Maar goed, eten in een lekker restaurant met een goede wijn is beter dan een stoommaaltijd op de bank natuurlijk
Werk ze!quote:Op vrijdag 9 april 2010 14:15 schreef Lily-Ella het volgende:
Ik ga de wereld redden van de ondergang, en er voor betaald krijgen ook. Daag!
Nee, zelfs verkocht aan de BBC, dus een van die reizen is een consultancyreis aan de engelsenquote:Op vrijdag 9 april 2010 14:16 schreef Kreator het volgende:
[..]
Is dat programma nog niet failliet?.
().
Er lopen vast leuke dames rond.quote:Op vrijdag 9 april 2010 14:18 schreef Kreator het volgende:
http://www.telepathology2010.com/home
het klinkt ook zo boeiend hè.... ik kan niet wachten:
As many areas of our life, pathology is switching from analogue to digital. Innovations that already transformed radiology and telecommunications are knocking on our door. This is exciting time to be involved. Broad range of topics – from pathology image scanning and analysis to information management and standards to be followed – are to be covered in the Congress. The program will consist of lectures, poster sessions, meetings with industry, discussion sessions with experts, round table discussions. We invite your participation and input to make this event successful.
Nice (niet de stad).quote:Op vrijdag 9 april 2010 14:19 schreef Ripley het volgende:
Nee, zelfs verkocht aan de BBC, dus een van die reizen is een consultancyreis aan de engelsen
Kloon!quote:
Met lekkere 15-jarige dochters.quote:
kloonquote:
Kutquote:Op vrijdag 9 april 2010 14:22 schreef Good.vs.Evil het volgende:
[..]
kloon![]()
laptop klatste weer uit vannacht
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |