Aldus de treinenfetisjist.quote:
Nee, want je had al genoeg kerels die zo praten, ik moest lief doenquote:Op vrijdag 9 april 2010 13:56 schreef Lily-Ella het volgende:
[..]
Ik wil ook veel wisselende contacten. Kun je mij daar het een en ander over leren?
quote:Op vrijdag 9 april 2010 13:56 schreef Lily-Ella het volgende:
[..]
Bij elke nieuwe sekspartner laat ik me testen, ja.
Is dat een retorische vraag?quote:Op vrijdag 9 april 2010 13:57 schreef El_Matador het volgende:
[..]
Aldus de treinenfetisjist.
Wat is erger, een Opel of een NS-veetransport?
Slet!quote:Op vrijdag 9 april 2010 13:54 schreef stbabylon het volgende:
[..]
Heel simpel gezegd, als ik 2 keer per jaar test, en ik heb wel wat, hoef ik een stuk minder mensen te bellen dan bij 1 keer per jaar, of 1 keer per 3 jaar. Ik heb veel, zoals ze dat noemen, wisselende contacten. Pijpen doe ik niet veilig (ook ik de handeling doen), beffen doe ik niet veilig, een condoom is niet veilig. Ik hoef liever niet al te veel mensen bellen if you get my drift.
*meldquote:Op vrijdag 9 april 2010 13:56 schreef Lily-Ella het volgende:
[..]
Ik wil ook veel wisselende contacten. Kun je mij daar het een en ander over leren?
Voor intelligente mensen wel ja.quote:
ik ben allergisch voor OV maar dit is een lastige keuzequote:Op vrijdag 9 april 2010 13:57 schreef El_Matador het volgende:
[..]
Aldus de treinenfetisjist.
Wat is erger, een Opel of een NS-veetransport?
ik ben je secretaresse nietquote:Op vrijdag 9 april 2010 13:57 schreef Kreator het volgende:
[..]
Nikon. Met 50mm lichtgevoelige lens voor 's avonds en een zoomlens 18/70..
Oh de koffieautomaat is stuk.*dorst* Kom je even wat brengen?
Jij weet heul niets van mijn aantal sekspartnersquote:
hoeveel sekspartner heb je per jaar??quote:Op vrijdag 9 april 2010 13:56 schreef Lily-Ella het volgende:
[..]
Bij elke nieuwe sekspartner laat ik me testen, ja.
quote:Op vrijdag 9 april 2010 13:57 schreef stbabylon het volgende:
[..]
Nee, want je had al genoeg kerels die zo praten, ik moest lief doen
Ik ga liever met de trein. Maar ik ben dan ook blond.quote:
Kieskeurig.. of lig je gewoon niet goed in de marktquote:Op vrijdag 9 april 2010 13:59 schreef Memento-Mori het volgende:
zoals ik al zei ligt het er vast gewoon aan dat ik best wel kieskeurig ben qua seks en niet zoveel behoefte heb om maar wat rond te neuken![]()
en nu ga ik eens naar het werk
Was het maar zo'n feest.quote:
Ja dat lukt wel ja. Al moet je wel minstens op een halve meter afstand fotograferen. (en dat vind ik niet erg met spinnen)quote:Maar met die camera moet het mogelijk zijn de spinnetjes mooi op de plaat te zettenIk ben benieuwd naar de B. vagans
Misschien hebben ze ook wel weduwes
quote:Op vrijdag 9 april 2010 13:58 schreef Lily-Ella het volgende:
[..]
Jij weet heul niets van mijn aantal sekspartners
Wie maakt een poll?quote:Op vrijdag 9 april 2010 14:00 schreef rival het volgende:
[..]
Dus wacht ik ff op het antwoord op duims vraag
Minder dan me lief isquote:Op vrijdag 9 april 2010 13:59 schreef Duimelot het volgende:
[..]
hoeveel sekspartner heb je per jaar??
ik zei net niet voor niks dat het BEWUST was, wat een sneue, lage opmerking weer, en het erge is dat ik m al verwacht had, zegt meer over jullie niveau dan dat van mijquote:Op vrijdag 9 april 2010 14:00 schreef FireFox1 het volgende:
[..]
Kieskeurig.. of lig je gewoon niet goed in de markt
Oh echt? Gemist, sorry! Wat vroeg je?quote:Op vrijdag 9 april 2010 14:00 schreef rival het volgende:
[..]
Dus wacht ik ff op het antwoord op duims vraag
en ik vroeg je wat op pagina 2 of 3 :p
Wanneer spreken we af?quote:
quote:Op vrijdag 9 april 2010 13:59 schreef stbabylon het volgende:
[..]
And proud of it
doe je mee met sletten?
Waarom? Hij heeft toch wel een micro stand?quote:Op vrijdag 9 april 2010 14:00 schreef Kreator het volgende:
[..]
Was het maar zo'n feest.
[..]
Ja dat lukt wel ja. Al moet je wel minstens op een halve meter afstand fotograferen. (en dat vind ik niet erg met spinnen)
Zegt meer over degene die het zegt dan over jouquote:Op vrijdag 9 april 2010 14:01 schreef Memento-Mori het volgende:
[..]
ik zei net niet voor niks dat het BEWUST was, wat een sneue, lage opmerking weer, en het erge is dat ik m al verwacht had, zegt meer over jullie niveau dan dat van mij
quote:Op vrijdag 9 april 2010 14:01 schreef Lily-Ella het volgende:
[..]
Oh echt? Gemist, sorry! Wat vroeg je?
Nee, er zit geen macro lens op. Kan wel ff kijken hier of er nog 1 ligt.quote:Op vrijdag 9 april 2010 14:02 schreef Samzz het volgende:
Waarom? Hij heeft toch wel een micro stand?
Idd, volgens mij maakte hij een flauw grapje..quote:Op vrijdag 9 april 2010 14:02 schreef Ripley het volgende:
[..]
Zegt meer over degene die het zegt dan over jou
*middelvinger opsteekt*quote:Op vrijdag 9 april 2010 14:02 schreef Ripley het volgende:
[..]
quote:Op vrijdag 9 april 2010 14:01 schreef Memento-Mori het volgende:
[..]
ik zei net niet voor niks dat het BEWUST was, wat een sneue, lage opmerking weer, en het erge is dat ik m al verwacht had, zegt meer over jullie niveau dan dat van mij
Niet echtquote:Op vrijdag 9 april 2010 14:03 schreef Lily-Ella het volgende:
[..]
Idd, volgens mij maakte hij een flauw grapje..
Stap 1) Zolang er een klik is, maakt de rest niet uit. Niet druk maken om evt. vriendjes/vriendinnetjes, leeftijd, wat je vrienden er over zeggen.quote:
quote:Op vrijdag 9 april 2010 14:02 schreef Ripley het volgende:
[..]
Nu tien jaar. Je woont er ook?quote:Op vrijdag 9 april 2010 14:03 schreef rival het volgende:
[..]
Hoe lang je al in Purmerend woont? Je gezicht komt me niet bekend voor
Het is echt ziek hoeveel je voor ringen moet betalen als je ziet wat ze eigenlijk doenquote:Op vrijdag 9 april 2010 14:03 schreef Kreator het volgende:
[..]
Nee, er zit geen macro lens op. Kan wel ff kijken hier of er nog 1 ligt.
Ik ben geen schijnheilquote:
Ja zo'n body heb je nog wel een keer, maar er ligt hier voor 3x zoveel geld aan lenzen. En het zijn er maar 2.quote:Op vrijdag 9 april 2010 14:05 schreef stbabylon het volgende:
Het is echt ziek hoeveel je voor ringen moet betalen als je ziet wat ze eigenlijk doen
Gaat het niet worden, stap 1 is een brug te ver voor mijquote:Op vrijdag 9 april 2010 14:04 schreef stbabylon het volgende:
[..]
Stap 1) Zolang er een klik is, maakt de rest niet uit. Niet druk maken om evt. vriendjes/vriendinnetjes, leeftijd, wat je vrienden er over zeggen.
Stap 2) verdubbel je kansen, doe het met jongens EN met meiden
Stap 3) Sta er open voor, sletten gaat niet vanzelf
quote:Op vrijdag 9 april 2010 14:06 schreef Kreator het volgende:
Hey Rip, je hebt mijn R&P parel gemist.
Ik had geluk met mijn 70-300 lens. Ik wilde die halen en iemand anders wilde hem inruilen voor één met stabilisator. Dat kon niet, maar hij wilde hem wel voor de helft van de nieuwprijs aan mij doorschuiven. Vrijwel nieuwquote:Op vrijdag 9 april 2010 14:06 schreef Kreator het volgende:
[..]
Ja zo'n body heb je nog wel een keer, maar er ligt hier voor 3x zoveel geld aan lenzen. En het zijn er maar 2.
Maar daarom heeft de camera die stand nog welquote:Op vrijdag 9 april 2010 14:03 schreef Kreator het volgende:
[..]
Nee, er zit geen macro lens op. Kan wel ff kijken hier of er nog 1 ligt.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |