Tof!quote:Op vrijdag 9 april 2010 17:06 schreef Marouska het volgende:
[ afbeelding ]
Omg ik heb een broek aan?! Holy macaroni!
Hij lijkt heel raar te vallen zo met die hand in de zak: ik verzeker jullie dat dat in het echie niet zo is want ik heb geen zin om opnieuw op de foto te gaan.
Dankje!quote:Op zaterdag 10 april 2010 12:30 schreef Vetklep het volgende:
[..]
Tof shirt, waar kan ik zo een aanschaffen?
Dat dunne riempje flateert niet echt, zeg maar.quote:Op zaterdag 10 april 2010 15:56 schreef Heroinjunk het volgende:
[ afbeelding ]
M'n blouse zit niet zo strak, hij trekt strak omdat ik naar achteren hel.
Ik zou ook geen rokje doen onder zo'n wijdvallend shirt. Een broek staat slanker denk ik?quote:Op zondag 11 april 2010 09:53 schreef rena het volgende:
Vandaag maar eens kleurrijk, ik twijfel alleen nog of ik er een jasje over heen zal doen zodat het iets meer afkleed, omdat het nu een beetje vormeloos oogt als ik mezelf zo bekijk, maar dan zie je hetblousje
niet zo goed..
[ afbeelding ]
Met een strakke kokerrok lijkt het me goed staan hoor. En vergeet niet de hakken.quote:Op zondag 11 april 2010 11:22 schreef karoltje het volgende:
[..]
Ik zou ook geen rokje doen onder zo'n wijdvallend shirt. Een broek staat slanker denk ik?
Moet je wel op hakken kunnen lopenquote:Op zondag 11 april 2010 11:22 schreef Ewelina het volgende:
[..]
Met een strakke kokerrok lijkt het me goed staan hoor. En vergeet niet de hakken.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |