SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.All good things are wild and free.
quote:Op woensdag 21 april 2010 13:45 schreef tliciouz het volgende:
Iemand die weet waar je deze panty kan halen? Maakt eigenlijk niet uit welk figuurtje er in verwerkt zit.H&M heeft ze. Maar hij gaat vervloekt snel kapot: zojuist nog een nieuwe uit het pakje gehaald, zat direct een ladder in. Dus moesten er kniekousen overheen...SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Bovendien zitten ze in een tweepak, waarvan ik de andere echt echt mijn ding niet is. Dus daar heb ik er nu drie van onaangeroerd liggen hier.Dus als iemand nog een ander adresje weet?
"Frei sein, high sein, ein bisschen Terror must dabei sein..."
Oh echt waar? Dan heb ik er wel heel erg langs op gekekenquote:Op woensdag 21 april 2010 13:49 schreef Bob. het volgende:
H&M! Samen met een streepjes panty voor 5 euro.![]()
Heb hem zelf na dat ik hem hier zag laatst ook gehaald. Maar zou er ook nog graag een met hartjes willen, iemand een idee? Had er ooit een van Asos, maar die was one size fits all, maar dat werkt natuurlijk nooit als je erg lange benen hebt.
quote:Op woensdag 21 april 2010 13:54 schreef Marouska het volgende:
[..]
H&M heeft ze. Maar hij gaat vervloekt snel kapot: zojuist nog een nieuwe uit het pakje gehaald, zat direct een ladder in. Dus moesten er kniekousen overheen...Staat je wel heel leuk! Heb je misschien een foto van die andere? Zijn het verticale of horizontale strepen?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Bovendien zitten ze in een tweepak, waarvan ik de andere echt echt mijn ding niet is. Dus daar heb ik er nu drie van onaangeroerd liggen hier.Dus als iemand nog een ander adresje weet?
All good things are wild and free.
quote:Op woensdag 21 april 2010 13:55 schreef tliciouz het volgende:
[..]
Staat je wel heel leuk! Heb je misschien een foto van die andere? Zijn het verticale of horizontale strepen?
BT heeft hem hier aan.quote:Op donderdag 15 april 2010 15:01 schreef Breathtaking het volgende:
[..]
Inderdaad:
[ afbeelding ]
En wat ik aan heb:
[ afbeelding ]
En een schattig haarbandje erbij:
[ afbeelding ]
Horizontaal.quote:Op woensdag 21 april 2010 13:55 schreef tliciouz het volgende:
[..]
Staat je wel heel leuk! Heb je misschien een foto van die andere? Zijn het verticale of horizontale strepen?
Oh nee daar moet je de juiste benen voor hebben zie ik wel!quote:
Ik had deze van Asos, denk dat als je gewoon een gemiddelde lengte hebt die wel prima moet zijn.quote:Op woensdag 21 april 2010 13:59 schreef Marouska het volgende:
[..]
Horizontaal.
En ja, ik wil ook hartjes! Heb wel hartjes-hold-ups, ooit gekregen van iemand, maar die hebben zo onderhand ladders van hier tot tokio.
Die ja. Ik vind 'm helemaal niet misstaan. heb alleen persoonlijk moeite met iets ermee combineren. Snap ook niet waarom.quote:
Nu ja, ik heb wel een beetje stelten ipv benen. Maar voor dat geld en sheer ( woordgrap!quote:Op woensdag 21 april 2010 14:02 schreef Bob. het volgende:
[..]
Ik had deze van Asos, denk dat als je gewoon een gemiddelde lengte hebt die wel prima moet zijn.
Het is pas een goed feestje als je panty kapot gaat. Echter, het is wel irritant als ie gewoon zomaar stuk gaat, zonder wild gedoe, scherpe objecten of copieuze hoeveelheden drank.quote:Op woensdag 21 april 2010 14:05 schreef WHATSHESAID het volgende:
Ik heb mijn hartjespanty bij Topshop vandaan. Maar ook die was na 1 avondje feesten compleet getrashed. Kutdingen altijd
New Look zit ook in een winkelcentrum net buiten Antwerpen, misschien is dat dichter in de buurt?quote:Op woensdag 21 april 2010 14:02 schreef tliciouz het volgende:
Ik zie net dat je ze bij de primark en new look kan halen, maar dat is in Rotterdam heb ik weer niets aan
Ook niet echt!quote:Op woensdag 21 april 2010 14:13 schreef morgane het volgende:
[..]
New Look zit ook in een winkelcentrum net buiten Antwerpen, misschien is dat dichter in de buurt?
quote:Op woensdag 21 april 2010 13:54 schreef Marouska het volgende:
[..]
H&M heeft ze. Maar hij gaat vervloekt snel kapot: zojuist nog een nieuwe uit het pakje gehaald, zat direct een ladder in. Dus moesten er kniekousen overheen...Ik wil ze wel,SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Bovendien zitten ze in een tweepak, waarvan ik de andere echt echt mijn ding niet is. Dus daar heb ik er nu drie van onaangeroerd liggen hier.Dus als iemand nog een ander adresje weet?
.
Heb 'm nu ook aan, alleen is mn kat er dus op gaan liggen en nu is ie behaard.
[*] I kill a bitch with a potato peeler for the skrilla.
[*] You wanna mess with a motherfucker that skydives out of a plane to give the Statue of Liberty high fives, doing drive-by’s and miss you with five tries?
Cute jurkje! Hoezo geen schoenen?quote:Op woensdag 21 april 2010 16:26 schreef Puala het volgende:
Na veel twijfels ook van mij eens een foto (niet de beste kwaliteit alleen)
[ afbeelding ]
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |