Ocean's DVD is een gewoon DVD-doosje met daarin de drie DVD's. Daaromheen zit een kartonnetje. Is dus dun en kan dus met de gewone post verzonden worden.quote:Op zaterdag 10 april 2010 21:21 schreef El_Chica_Del_Fuego het volgende:
Wat voor box is Ocean's? Hoe dik, stuk karton om gewone dvd's heen, box die je uit 'n hoesje haalt en openklapt? Edit: Oh en behalve NL ondertitels, ook Engelse?
En zelfde vraag mbt box voor Bert Visscher-verzameling.
Ocean's lijkt dus in feite gewoon 1 dvd; maar er zitten 3 losse schijfjes in (op elkaar geproptquote:Op zaterdag 10 april 2010 22:38 schreef marcodej het volgende:
[..]
Ocean's DVD is een gewoon DVD-doosje met daarin de drie DVD's. Daaromheen zit een kartonnetje. Is dus dun en kan dus met de gewone post verzonden worden.
Het heeft ook Engelse subs.
Box van Visscher zijn zes aparte hoesjes met daaromheen een kartonnen doosje. Die is dus dik en zal via pakketpost verzonden moeten worden.
Bod staat genoteerd. Maar ik merk dat er nog meer interesse is, dus ik wacht nog even af.quote:
Is inderdaad een 'gewoon' hoesje, maar de DVD's zitten wel gewoon op een normale manier vastgeklikt.quote:Op zondag 11 april 2010 00:13 schreef El_Chica_Del_Fuego het volgende:
[..]
Ocean's lijkt dus in feite gewoon 1 dvd; maar er zitten 3 losse schijfjes in (op elkaar gepropt) ?
Mijn bod komt te vervallen, wil niet al te lang wachtenquote:Op zondag 11 april 2010 00:27 schreef marcodej het volgende:
[..]
Bod staat genoteerd. Maar ik merk dat er nog meer interesse is, dus ik wacht nog even af.
Sorry, dat is echt wat te laag.quote:Op maandag 12 april 2010 17:08 schreef El_Chica_Del_Fuego het volgende:
Ocean's en Bert Visscher: E 27,- incl. geboden.
Voor 3 topfilms en 6 cabaretvoorstellingen op 9 DVD's vind ik 40,- (incl. verzendkosten á 6,75) alleszins redelijk.quote:
3 topfilms zou ik het niet willen noemen, eerder 1 topfilm + 2 films die de reeks compleet maken (en ik ben normaal niet enorm kritisch als het om vervolgfilms gaat...).quote:Op dinsdag 13 april 2010 00:16 schreef marcodej het volgende:
[..]
Voor 3 topfilms en 6 cabaretvoorstellingen op 9 DVD's vind ik 40,- (incl. verzendkosten á 6,75) alleszins redelijk.
Ik dacht net: ik wil er wel E 30,- van maken. E 33,- doen dan?quote:Op woensdag 14 april 2010 19:22 schreef marcodej het volgende:
Wil nog wel iets zakken: 36,75 (incl. kosten voor pakketverzending) voor Ocean's en Bert Visscher.
Sorry, dit was voorlopig mijn laatste bod. Als je voor de twee artikelen bij bijv. bol.com zo'n ¤70,- (excl. verzending) kwijt bent, dan is de helft daarvan (waarvan ik zo'n 30,- overhoud, dit bedrag heb ik voor mezelf als minimum gesteld) echt heel redelijk.quote:Op donderdag 15 april 2010 12:29 schreef El_Chica_Del_Fuego het volgende:
[..]
Ik dacht net: ik wil er wel E 30,- van maken. E 33,- doen dan?
Ik begrijp dat El_Chica is afgehaakt? Jammer.quote:Ocean's Eleven, Twelve en Thirteen (3DVD, NL-ondertitels)
Commando: On the frontline (docu, 2DVD, met NL-ondertitels)
Verzamelbox Bert Visscher (6DVD)
Erik van Muiswinkel en Diederik van Vleuten - Mannen van de wereld (1DVD)
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |