Toen pas?quote:Op vrijdag 9 april 2010 12:18 schreef onlogisch het volgende:
Wat een topic!
Als het waar is uiteraard. Waarheidsgehalte nam inderdaad wel een duikvlucht met de webcam & vriend die mee keek
wat valt er nog over te zeggen? TS hangt zichzelf op als hij naar moeders gaat met de mededeling dat ie dochterlief genomen heeft. Voor TS is dat dus niet slim om te doen, tenzij hij het wel prettig vindt om moeders een beroerte te bezorgen.quote:Op vrijdag 9 april 2010 12:16 schreef Tegan het volgende:
[..]
Dus, je gaat er niet meer inhoudelijk op in?
Ik snap jouw logica niet dat het goed is om vreemdgaan te verzwijgen.quote:Op vrijdag 9 april 2010 12:20 schreef teamlead het volgende:
[..]
wat valt er nog over te zeggen? TS hangt zichzelf op als hij naar moeders gaat met de mededeling dat ie dochterlief genomen heeft. Voor TS is dat dus niet slim om te doen, tenzij hij het wel prettig vindt om moeders een beroerte te bezorgen.
Jouw redenatie is dat niets zeggen walgelijk is.. over het neuken van 15 jarige dochter hoor ik je niet.. Dat kan alleen vrouwenlogica zijn.
Ik val ook niet op jonkies!quote:Op vrijdag 9 april 2010 12:18 schreef Ladylike het volgende:
[..]
nou val ik niet op jonge jongens en ik moet de eerste van 15 nog tegenkomen die er uit ziet als een 40-er
dus mij zal dat niet snel gebeuren
quote:
daar is ook niets mis meequote:Op vrijdag 9 april 2010 12:20 schreef teamlead het volgende:
[..]
wat valt er nog over te zeggen? TS hangt zichzelf op als hij naar moeders gaat met de mededeling dat ie dochterlief genomen heeft. Voor TS is dat dus niet slim om te doen, tenzij hij het wel prettig vindt om moeders een beroerte te bezorgen.
Jouw redenatie is dat niets zeggen walgelijk is.. over het neuken van 15 jarige dochter hoor ik je niet.. Dat kan alleen vrouwenlogica zijn.
quote:Op vrijdag 9 april 2010 12:21 schreef teamlead het volgende:
[..]
ik ben nog niet getrouwd hoor... en braaf als ik ben, ga ik dat dus pas in de huwelijksnacht ontdekken
Ja zeg, op je 15e telt een date met een 15-jarige niet als minderjarige sex hequote:Op vrijdag 9 april 2010 12:21 schreef Tally het volgende:
[..]
Ik val ook niet op jonkies!
Maar hij zag er uit alsof hij toen onderhand even oud was.
En bedankt... nu moet ik mijn scherm gaat schoonmakenquote:Op vrijdag 9 april 2010 12:21 schreef teamlead het volgende:
[..]
ik ben nog niet getrouwd hoor... en braaf als ik ben, ga ik dat dus pas in de huwelijksnacht ontdekken
en een naaldquote:
oke.,.langzaam in eenvoudige woordjes dan maarquote:Op vrijdag 9 april 2010 12:20 schreef Tegan het volgende:
[..]
Ik snap jouw logica niet dat het goed is om vreemdgaan te verzwijgen.
squirtingquote:Op vrijdag 9 april 2010 12:23 schreef Sjeen het volgende:
[..]
En bedankt... nu moet ik mijn scherm gaat schoonmaken
Mits de dochter geen spijt krijgt en het huilend opbiecht bij ma met een of ander verhaal dat het gedwongen sex was en krea dus een tijdje bij Bubba mag logerenquote:Op vrijdag 9 april 2010 12:23 schreef teamlead het volgende:
[..]
oke.,.langzaam in eenvoudige woordjes dan maar
krea doet foei met meisje
als krea tegen mama meisje vertelt, is krea zwaar de lul en neukt hij mama én meisje niet meer
krea houdt van mama (zegt ie)
als krea niks zeggen, alles gewoon over gaan
dus: niks zeggen beste resultaat voor krea![]()
da's toch niet ingewikkeld
mijn bruid is 2 cm kleiner dan ikquote:
Ik was toen geen 30quote:Op vrijdag 9 april 2010 12:22 schreef Ladylike het volgende:
[..]
Ja zeg, op je 15e telt een date met een 15-jarige niet als minderjarige sex he![]()
maar ff serieus? een jonge gozer die er uit ziet als een 30-er?
hoe zielig
daarom moet krea dochter ook chanteren, voor zij hem chanteertquote:Op vrijdag 9 april 2010 12:25 schreef Ladylike het volgende:
[..]
Mits de dochter geen spijt krijgt en het huilend opbiecht bij ma met een of ander verhaal dat het gedwongen sex was en krea dus een tijdje bij Bubba mag logeren
wat is dat nou voor pedo gedrag?quote:Op vrijdag 9 april 2010 12:25 schreef Tally het volgende:
[..]
Ik was toen geen 30Een stukkie jonger
En nee niet even oud. Hij was een jaar of 16/17 toen
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.In de KSC-soap is Bos81 mijn man en heb ik een kind met Dr_Flash.
RockNijntje is mn KSC-soap dochter.
Lid van de MamaSquad
ja manquote:Op vrijdag 9 april 2010 12:26 schreef teamlead het volgende:
[..]
daarom moet krea dochter ook chanteren, voor zij hem chanteert
kan elke loederquote:
quote:Op vrijdag 9 april 2010 12:27 schreef Ladylike het volgende:
[..]
wat is dat nou voor pedo gedrag?
goed, je was 25, hij 17... whoohooo 8 jaar verschil..
Ik vind je een nep pedo hoor
Toch sta je raar te kijken. Helemaal als je wist hoe hij wasSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Voor zijn leeftijd kon hij aardig beuken
Dan heb ik toch niet goed mijn best gedaanquote:
Wipkip met prachtige Wipkuikentjes O+
Try to be a rainbow in someone's cloud.
Ik snap dit wel, maar ik vind dat geen oplossing, en ik vind het raar dat anderen dat wel vinden. Vreemdgaan had hij sowieso niet moeten doen, maar als hij het doet moet hij het wel opbiechten zodat de moeder zelf kan beslissen of ze verder wil met hem. Nu maakt hij die keuze voor haar, en liegt daarnaast.quote:Op vrijdag 9 april 2010 12:23 schreef teamlead het volgende:
[..]
oke.,.langzaam in eenvoudige woordjes dan maar
krea doet foei met meisje
als krea tegen mama meisje vertelt, is krea zwaar de lul en neukt hij mama én meisje niet meer
krea houdt van mama (zegt ie)
als krea niks zeggen, alles gewoon over gaan
dus: niks zeggen beste resultaat voor krea![]()
da's toch niet ingewikkeld
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |