Nog niemand de FOK! Knokploeg gebeld?quote:Op vrijdag 9 april 2010 12:49 schreef KingOfMars het volgende:
Ok, ik krijg net een smsje van Kreator dat hij in de problemen zit en of ik wat mensen op de hoogte wil brengen... Als ik 'm bel krijg ik z'n voicemail.
Jammer ditquote:Op vrijdag 9 april 2010 11:47 schreef Kreator het volgende:
[..]
...er zat een vriend mee te kijken op de webcam, die kan getuigen.
quote:Op vrijdag 9 april 2010 16:27 schreef Kreator het volgende:
[..]
Thx, ik moet zeggen dat ik er wel overheen ben hoor. Het was even moeilijk, maar het leven gaat door.
Dit dusquote:Op vrijdag 9 april 2010 16:33 schreef conleche het volgende:
Waarom hebben die trolledingessen geen geduld.Bij de Bold was dit verhaal op zijn minst een half jaar gerekt. Maar nee, hier wordt in een tijdspanne van nog geen 24 uur: een dochter van 15 geneukt door een 30 plusser, wordt de moeder op de hoogte gebracht, die smst en intussen de pliesie belt, die nét niet de achtervolging inzetten én is het verdriet over deze niet alledaagse gang van zaken ook weer verleden tijd.
Veuls te snel allemaal, joh!
quote:
wel jammer dat er niet twee acteurs op de hoes staan met dezelfde achternaam, maar dat zegt natuurlijk niet veel als je gescheiden milfjes en hun minderjarige dochtertjes duwt.quote:Op zaterdag 10 april 2010 12:27 schreef Tristessa het volgende:
Kreator heeft deze film gekeken?
[ afbeelding ]
zou zo maar kunnen met zijn oorlogstrauma's uit joegoslavië.quote:Op zaterdag 10 april 2010 12:29 schreef Fes1-2 het volgende:
Kga maar is even dit topic lezen
Mwa fake: Of scenario krea heeft dochter gewoon geraped en probeert het nu te laten lijken alsof het vrijwillig was om onder een strafblad uit te komen![]()
![]()
Semtex!!!!!!!quote:Op zaterdag 10 april 2010 17:13 schreef SEMTEX het volgende:
Ik geloof er ook geen reet van, gezien je Fok!-verleden
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |