abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  vrijdag 9 april 2010 @ 11:22:03 #1
241662 Jian
Well, well, well
pi_80116755
Het einde van het tijdperk Studio Vlemmix en het begin van de nieuwe Cult-stream Studio Nuninga !

De Koning is dood ! Leve de Koning !

http://www.ustream.tv/channel/peter-night (chat en stream Peter)

http://www.ustream.tv/channel/annestream (chat en stream Zweefmuts)

http://sv.maikeldonkers.nl/ (de drie chats bij elkaar)

[ Bericht 59% gewijzigd door Jian op 09-04-2010 12:32:52 ]
pi_80116802
Hoe Peter, hoe beter!
pi_80116945
Tuut tuut!
Normaal is niets anders dan het gemiddelde van alle afwijkingen.
  † In Memoriam † vrijdag 9 april 2010 @ 11:27:30 #4
137949 Disana
  vrijdag 9 april 2010 @ 11:33:11 #5
141378 Pearlbitch
Team Ashley. Snap je?
pi_80117177
quote:
Op vrijdag 9 april 2010 11:13 schreef Gert het volgende:

[..]

Zo lijkt het best nog wel wat, al met al.

Leuk gedaan!
Met die handige programmaatjes van tegenwoordig zijn die filmpjes zo gemaakt, maar het meeste werk gaat zitten in het kiezen van de caps. Zo gaandeweg merk je dan dat er best nog heel wat leuke momenten waren en ik zou liegen als ik zou ontkennen dat ik het allemaal best wel een beetje ga missen. Ik had de stream hier in huis de hele dag overal op de schermen staan en heb me met hulp van de COS en de Chat vier maanden prima vermaakt.
Hoofdschudden om Johan, die naast een onmogelijke kerel toch ook wel een sympathieke gast is, schelden op Liesbeth en Alsido als ze weer iets verkloot hadden, duimen voor Marian dat het geluid tijdens het OP goed zou zijn, lachen om Neef Harrie en Peter, flirten met de meiden, je lekker ergeren aan Jaap, de spirimuts en sommige chatters.. allemaal voorbij..

Partir, c'est mourir un peu
To be or not to be - Shakespeare
To be is to do - Sartre
To do is to be - Russell
Do be do be do - Sinatra
pi_80117222
quote:
Op vrijdag 9 april 2010 11:27 schreef Disana het volgende:
En laten we SA niet vergeten

[ afbeelding ]

http://www.ustream.tv/channel/annestream
Ze zal inmiddels al wel op het paleis zijn. Of Johan er ook is, is natuurlijk allesbehalve zeker
  † In Memoriam † vrijdag 9 april 2010 @ 11:41:40 #7
137949 Disana
pi_80117521
quote:
Op vrijdag 9 april 2010 11:34 schreef Scrutinizer het volgende:

[..]

Ze zal inmiddels al wel op het paleis zijn. Of Johan er ook is, is natuurlijk allesbehalve zeker
Ja, hij moest haar speciaal spreken. Volgens mij om camera's aan haar te slijten. Of die mooie haard in de kelder

Pearlbitch, ik vind het zelf reuze meevallen, dat gemis. Het was niet veel, je kon nergens op rekenen, je wist dat het op niets zou uitlopen. Natuurlijk mis ik wel een goed excuus om in de COS te posten, want dat was toch mijn plekje.

Oh ja, Scrute, nog bedankt voor je compliment voor de updates. Het viel niet altijd mee van niets iets te maken
pi_80117676
Top dat je dat bijgehouden hebt, Disana.
Extra veel werk ook denk ik nu Fluiter verdwenen is

Nog steeds niemand iets van haar gehoord?
  † In Memoriam † vrijdag 9 april 2010 @ 11:51:30 #9
137949 Disana
pi_80117925
quote:
Op vrijdag 9 april 2010 11:45 schreef MeraViglioSa het volgende:
Top dat je dat bijgehouden hebt, Disana.
Extra veel werk ook denk ik nu Fluiter verdwenen is

Nog steeds niemand iets van haar gehoord?
Nee, niets gehoord. De laatste keer dat we elkaar spraken was op 9 maart. Tuinfluiter zou toen een paar dagen op de katten van mensen gaan passen. Ik vind het echt heel vreemd.
  vrijdag 9 april 2010 @ 11:52:55 #10
253400 Toverheks
ZOEFFFFFFFF
pi_80117977
quote:
Op vrijdag 9 april 2010 11:33 schreef Pearlbitch het volgende:

[..]

Met die handige programmaatjes van tegenwoordig zijn die filmpjes zo gemaakt, maar het meeste werk gaat zitten in het kiezen van de caps. Zo gaandeweg merk je dan dat er best nog heel wat leuke momenten waren en ik zou liegen als ik zou ontkennen dat ik het allemaal best wel een beetje ga missen. Ik had de stream hier in huis de hele dag overal op de schermen staan en heb me met hulp van de COS en de Chat vier maanden prima vermaakt.
Hoofdschudden om Johan, die naast een onmogelijke kerel toch ook wel een sympathieke gast is, schelden op Liesbeth en Alsido als ze weer iets verkloot hadden, duimen voor Marian dat het geluid tijdens het OP goed zou zijn, lachen om Neef Harrie en Peter, flirten met de meiden, je lekker ergeren aan Jaap, de spirimuts en sommige chatters.. allemaal voorbij..

Partir, c'est mourir un peu

sluit me helemaal bij je aan PB, ook ik zal het best een beetje missen
OpperHeks van de vliegende bezemsteel te Amsterdam
  vrijdag 9 april 2010 @ 11:53:26 #11
131591 Leandra
Is onmogelijk
pi_80118003
Darn, ik had in de SC vd week al de lapo van TF gepost, maar die was van 20 maart dacht ik

Dit duurt wel heel lang, TF kom terug!!

Please, pretty please, pretty please with a cherry on top
Wullie bin KOEL © Soneal
Why be difficult when, with a bit of effort, you could be impossible?
  vrijdag 9 april 2010 @ 11:54:16 #12
253400 Toverheks
ZOEFFFFFFFF
pi_80118036
quote:
Op vrijdag 9 april 2010 11:34 schreef Scrutinizer het volgende:

[..]

anne verkondigde gisteravond op der eigen chat al dat ze geen geld heeft om de boel van Johan over te kopen. qua camara`s etc.etc.
  vrijdag 9 april 2010 @ 11:55:26 #13
253400 Toverheks
ZOEFFFFFFFF
pi_80118091
quote:
Op vrijdag 9 april 2010 11:51 schreef Disana het volgende:

[..]

Nee, niets gehoord. De laatste keer dat we elkaar spraken was op 9 maart. Tuinfluiter zou toen een paar dagen op de katten van mensen gaan passen. Ik vind het echt heel vreemd.
heb Tuinfluiter al paar weken geleden mail gestuurd ook niks gehoord, weet iemand of kent iemand Tuinfluiter persoonlijk ( hoop het wel)

en DISANA je verslagen waren een must om te lezen
pi_80118144
quote:
Op vrijdag 9 april 2010 11:54 schreef Toverheks het volgende:

[..]

anne verkondigde gisteravond op der eigen chat al dat ze geen geld heeft om de boel van Johan over te kopen. qua camara`s etc.etc.
En ik las op de chat dat DJ Provox een benefiet concert voor Johan wil organiseren? Misschien kan Anne daar dan een waarzegtentje neerzetten, kan ze mee profiteren
  vrijdag 9 april 2010 @ 11:57:03 #15
252654 MeraViglioSa
village idiot
pi_80118159
quote:
Op vrijdag 9 april 2010 11:54 schreef Toverheks het volgende:

[..]

Dat lijkt me niet zo gek, dure shit.
  vrijdag 9 april 2010 @ 11:57:35 #16
141378 Pearlbitch
Team Ashley. Snap je?
pi_80118184
quote:
Op vrijdag 9 april 2010 11:41 schreef Disana het volgende:

[..]

Ja, hij moest haar speciaal spreken. Volgens mij om camera's aan haar te slijten. Of die mooie haard in de kelder

Pearlbitch, ik vind het zelf reuze meevallen, dat gemis. Het was niet veel, je kon nergens op rekenen, je wist dat het op niets zou uitlopen.
Maar DAT vond ik nou juist de charme van het geheel. Het was een ongeorganiseerde bende, maar dat was nou juist één van de dingen die het zo vermakelijk maakten. Natuurlijk, als je een parallel wilt trekken met een "echte" tv-zender zijn de tekortkomingen legio, maar als ik bij het kijken naar Fawlty Towers het Hilton als referentiekader zou nemen, zou ik die serie ook niet leuk vinden.
To be or not to be - Shakespeare
To be is to do - Sartre
To do is to be - Russell
Do be do be do - Sinatra
  vrijdag 9 april 2010 @ 12:01:44 #17
253400 Toverheks
ZOEFFFFFFFF
pi_80118325
quote:
Op vrijdag 9 april 2010 11:56 schreef spuitje het volgende:

[..]

En ik las op de chat dat DJ Provox een benefiet concert voor Johan wil organiseren? Misschien kan Anne daar dan een waarzegtentje neerzetten, kan ze mee profiteren

ga ik wel met mijn glazen bolletje zitten en voorspel je toekomst A 50 eurie binnen 5 minuten
  † In Memoriam † vrijdag 9 april 2010 @ 12:04:53 #18
137949 Disana
pi_80118437
quote:
Op vrijdag 9 april 2010 11:57 schreef Pearlbitch het volgende:

[..]

Maar DAT vond ik nou juist de charme van het geheel. Het was een ongeorganiseerde bende, maar dat was nou juist één van de dingen die het zo vermakelijk maakten. Natuurlijk, als je een parallel wilt trekken met een "echte" tv-zender zijn de tekortkomingen legio, maar als ik bij het kijken naar Fawlty Towers het Hilton als referentiekader zou nemen, zou ik die serie ook niet leuk vinden.
Ik snap wat je bedoelt, maar je zat constant in de wetenschap te kijken dat het zo niet door kon gaan, dat maakte het voor mij minder vermakelijk: je keek gewoon naar een handjevol mensen dat min of meer willens en wetens de boel kapot liep te maken. Ik heb geen perfecte stream nodig, maar het idee dat het wat langer zou duren was wel aardig geweest.
pi_80118463
Grootste tekortkoming wat mij betreft was dat het reality-gedeelte, op een korte periode na, niet geschakeld werd maar bestond uit een ruim totaalshot waar af en toe mensen in beeld waren. En dat urenlang.
  † In Memoriam † vrijdag 9 april 2010 @ 12:06:40 #20
137949 Disana
pi_80118504
quote:
Op vrijdag 9 april 2010 11:55 schreef Toverheks het volgende:

[..]

heb Tuinfluiter al paar weken geleden mail gestuurd ook niks gehoord, weet iemand of kent iemand Tuinfluiter persoonlijk ( hoop het wel)

en DISANA je verslagen waren een must om te lezen
Dankjewel heks

Ik hoor dus sinds exact een maand niets meer. Eerst dacht ik nog dat Tuinfluiter druk in de tuin zou zijn, ik vind het niets voor Tuinfluiter om niets meer te laten horen.
pi_80118645
quote:
Op vrijdag 9 april 2010 12:01 schreef Toverheks het volgende:

[..]

ga ik wel met mijn glazen bolletje zitten en voorspel je toekomst A 50 eurie binnen 5 minuten
¤ 50,--? Jij zal een klanten trekken
  vrijdag 9 april 2010 @ 12:12:00 #22
252654 MeraViglioSa
village idiot
pi_80118702
Krijg er de kriebels van.
pi_80118813
P. heeft altijd goed contact met Tf.

heeft die ook niets meer gehoord dan?
Ook al kan ik tomaatje nooit vergeten.. ;) toch getrouwd met een andere meneer O+
pi_80118923
quote:
Op vrijdag 9 april 2010 12:06 schreef Disana het volgende:

[..]

Dankjewel heks

Ik hoor dus sinds exact een maand niets meer. Eerst dacht ik nog dat Tuinfluiter druk in de tuin zou zijn, ik vind het niets voor Tuinfluiter om niets meer te laten horen.
Ga er haast een beetje ongerust van worden, hoop dat iemand snel iets van haar hoort!
  vrijdag 9 april 2010 @ 12:29:57 #25
252654 MeraViglioSa
village idiot
pi_80119288
Intussen op Twitter.
quote:
MarijkeBoer
Studio Vlemmix op zwart? ik weet van niets, neem toch aan als dat zo zou zijn ik persoonlijk door Johan op de hoogte gesteld wordt ...Toch?
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')