Dat had je moeten vragen in de dilemmastelling. Nu ga ik je niet uitleggen dat ik vind dat ik de prestatie van Sneijder opzichzelf niet uitzonderlijk genoeg vind, aangezien hij presteert in en afhankelijk is om te presteren van het team waar hij in speelt. Niet alleen Sneijder heeft zoveel gewonnen maar zijn hele team. Blijft een goede persoonlijke prestatie, maar ik heb meer respect voor een individuele sporter. Ik denk dan aan een Robert Geesink. Als hij dit jaar nog een grote wedstrijd wint, mag hij het worden.quote:
Dus je vindt het terecht dat Stephen Rooks in 88 sportman van het jaar werd ipv van Basten ?quote:Op dinsdag 14 september 2010 21:07 schreef Xaobotnik het volgende:
[..]
Dat had je moeten vragen in de dilemmastelling. Nu ga ik je niet uitleggen dat ik vind dat ik de prestatie van Sneijder opzichzelf niet uitzonderlijk genoeg vind, aangezien hij presteert in en afhankelijk is om te presteren van het team waar hij in speelt. Niet alleen Sneijder heeft zoveel gewonnen maar zijn hele team. Blijft een goede persoonlijke prestatie, maar ik heb meer respect voor een individuele sporter. Ik denk dan aan een Robert Geesink. Als hij dit jaar nog een grote wedstrijd wint, mag hij het worden.
Mark Tuitertquote:Op dinsdag 14 september 2010 21:36 schreef tong80 het volgende:
Wie moet er volgens jou sportman van het jaar worden ?
Leg eens uit ?quote:
Sven Kramerquote:
Ja waarom niet weer een schaatser ?quote:
Wereldwijd staan de Olympische spelen zo'n beetje het hoogst aangeschreven van alle sport evenementen. De 1500m is de afstand die binnen her schaatsen het hoogst staat aangeschreven.quote:Op dinsdag 14 september 2010 21:42 schreef tong80 het volgende:
[..]
Leg eens uit ?
Wat betekent die prestatie wereldwijd gezien.
De meerwaarde van Van Basten was wel groter dan Sneijder. Maar goed, dit zeg ik tegen iemand die een dilemma voorstelt omtrent Gullit's kunnen. Maar inderdaad geld voor een groot deel nog steeds hetzelfde als wat ik omtrent Sneijder al aangaf. Maar ik had met Van Basten wel kunnen leven.quote:Op dinsdag 14 september 2010 21:36 schreef tong80 het volgende:
[..]
Dus je vindt het terecht dat Stephen Rooks in 88 sportman van het jaar werd ipv van Basten ?
Vanderleijde kreeg die prijs om zijn prestaties op de Olympische spelen. Er is niets groters kwa eer voor een individuele sporter dan de Olympische spelen. Met de toekenning van beiden kon ik leven. Ook met Van Basten overigens.quote:Dat Arnold Vanderleijden en Edwin Jongejans het ooit werden. De één sprong van de één meter plank in het water en de ander was te laf om profbokser te worden.
En terecht.quote:Rick Smits Kees Akerboom Bas van der Goor Ron Zwerver Marco van basten Teun de Nooijer Stephan Veen Peter Blangé Ties kruize werden het nooit.
Als voetballer ja. Je hebt hulp van je team. Net als een racecoureur ook voordeel heeft van een snellere machine. De prestatie die je levert staat niet op zichzelf.quote:Terwijl sommigen ervan de beste teamsporters van de wereld waren. Wesley Sneijder wordt of eerste of twee bij de verkiezing van beste speler van het jaar in de grootste sport ter wereld. 12 miljoen mensen keken naar de voetbal WL-finale. In Nederland alleen zijn er al 1 miljoen geregistreerde voetballers. Dan heb je als voetballer zeg maar 6 tienen op de eindlijst van het Gymnasium.
Dat staat me dus tegen. Teamsporters worden dus uitgesloten van die prijs omdat het geen individuele sporters zijn.quote:Op dinsdag 14 september 2010 21:46 schreef ranja het volgende:
[..]
Wereldwijd staan de Olympische spelen zo'n beetje het hoogst aangeschreven van alle sport evenementen. De 1500m is de afstand die binnen her schaatsen het hoogst staat aangeschreven.
Daarbij ging het om de Nederlandse sporter van het jaar, dan mag schaatsen minstens zo hoog aangeschreven worden als voetbal. Daarbij haalt Sneider z'n successen inderdaad niet alleen en bovendien behalve in Oranje in het buitenland en met buitenlanders.
Ja geweldige prestatie om op de spelen 4de te worden.quote:Op dinsdag 14 september 2010 21:53 schreef Xaobotnik het volgende:
Vanderleijde kreeg die prijs om zijn prestaties op de Olympische spelen. Er is niets groters kwa eer voor een individuele sporter dan de Olympische spelen.
Welke prijs die van Basten kreeg in Nederlandquote:Op dinsdag 14 september 2010 21:53 schreef Xaobotnik het volgende:
Vanderleijde kreeg die prijs om zijn prestaties op de Olympische spelen. Er is niets groters kwa eer voor een individuele sporter dan de Olympische spelen. Met de toekenning van beiden kon ik leven. Ook met Van Basten overigens.
[..]
Daarvoor hebben ze het team van het jaar bedacht.quote:Op dinsdag 14 september 2010 21:53 schreef tong80 het volgende:
[..]
Dat staat me dus tegen. Teamsporters worden dus uitgesloten van die prijs omdat het geen individuele sporters zijn.
Briljante postquote:Op vrijdag 24 september 2010 15:57 schreef Vjenne12345 het volgende:
Björn van der Doelen is de mooiste voetbalnaam of Dat is Roelf Jan Tik-Tak (geen van beiden)
Enkele reis voor Jonathan Reis naar Brazilië
Mooi als ze Mario Been niet ontslaan
Daar is Spakenburg te goed voor
Van der Vaart is te goed voor Tottenham (hij zou overal in de basis spelen behalve bij Real en Barcelona, maar te goed gaat mij ook te ver.)
Henrie van der Vegt is de oorzaak van alle problemen bij Willem 2
Dat mis ik niet (heb EL)
Iedere andere coach dan Felix Magath was al ontslagen bij Schalke
Ron Vlaar wil terecht weg bij Feyenoord (hoewel hij niet veel beter is dan waar hij nu speelt)
Ik zie daar liever iemand anders
Frits korbach is de grootste alcoholist in het voetbal
Ik weet wat Kaiserslautern en Nürnberg tegengesteld deden
Liverpool - AC Milan is het grootste voetbalwonder
Voor die conclusie is het te vroeg
Harm van Veldhoven is de leukste Belg
'You never walk alone' mag alleen op Anfield gezongen worden
De '88 generatie als coach of De '74 generatie als coach (kan niet kiezen)
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |