Katie dan ook wegquote:Op woensdag 28 april 2010 18:03 schreef SeaOfLove het volgende:
doe brad dan ook maar weg danik heb zowaar sympathie voor katie
hehe niet boos wordenquote:Op woensdag 28 april 2010 18:20 schreef SeaOfLove het volgende:
[..]
katie wordt niet begrepen door haar sukkel van een man jah
nah, ben eerder verbaasd dat ik t voor katie opneemquote:
volgens mij heeft hij alternative motives...quote:Op donderdag 29 april 2010 17:37 schreef SeaOfLove het volgende:
ieuw lucinda en die gladbak aant zoenen
ja dat zei ik gelijk al toen hij voor t eerst de serie inkwamquote:Op donderdag 29 april 2010 17:45 schreef NouMooiNiet het volgende:
[..]
volgens mij heeft hij alternative motives...
quote:Op donderdag 29 april 2010 17:54 schreef timmmmm het volgende:
Van die Luke zou ik inderdaad een homohater worden. En dat terwijl ik zelf op mannen val.
walgelijke janknicht
quote:Op donderdag 29 april 2010 17:54 schreef timmmmm het volgende:
Van die Luke zou ik inderdaad een homohater worden. En dat terwijl ik zelf op mannen val.
walgelijke janknicht
Luke is idd een jankwijfquote:Op donderdag 29 april 2010 17:54 schreef timmmmm het volgende:
walgelijke janknicht
lekker wijf is hetquote:Op donderdag 29 april 2010 17:54 schreef timmmmm het volgende:
walgelijke janknicht
Wel geinigquote:
ze zijn nog steeds op zoek naar een zenderquote:Op zondag 2 mei 2010 18:52 schreef sherezade het volgende:
is er inmiddels al bekend of het al gelukt is om atwt onder een andere zender te brengen????
of gaat nu echt de stekker eruit??? ik heb er niets meer over gehoord namelijk maar ze zouden in onderhandeling zijn met enkele tv-stations
quote:Op zondag 2 mei 2010 19:09 schreef Anonymousz het volgende:
[..]
ze zijn nog steeds op zoek naar een zender
dat zeggen ze elke maand![]()
dat zeiden ze al sinds decemberquote:Op zondag 2 mei 2010 19:15 schreef sherezade het volgende:
[..]
pfffik hoop echt dat er een oplossing voor komt.......zou echt jammer zijn het is de enige serie wat ik volg
quote:Op zondag 2 mei 2010 19:24 schreef Anonymousz het volgende:
[..]
dat zeiden ze al sinds december![]()
Het is nu mei![]()
de laatste opname(s) is in june/juli
ik vertrouw ze niet meer
Maar zeiden ookquote:Op zondag 2 mei 2010 19:27 schreef sherezade het volgende:
[..]
![]()
![]()
![]()
snap er geen hol van, deze serie word in zoveel landen uitgezonden en dan krijgen ze het niet voor elkaar om het bij een andere zender onder te brengen...
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |