zie mijn link vorige paginaquote:Op maandag 12 april 2010 08:38 schreef Koningin het volgende:
Goede OP.
Ik kan het zelf erg weinig zien op het moment, beetje vervelend tijdstip vind ik het.
Ik wist dus ook niet dat Dusty een Stenbeck was..........wie kan me even uitleggen hoe dat in elkaar zit???
Ja, Ja en Eensquote:Op maandag 12 april 2010 13:01 schreef Koningin het volgende:
Dus Dusty's vader is de eigenlijke Stenbeck?
En Paul is geen Stenbeck dan?
Raar gedoe.
stenbeck is als baby verwisseld, met de vader van dusty, die eigenlijk dan een stenbeck was en die hele familielijn is van koninklijke bloed en stenbeck erfde al dat geld, wrs daarom een stenbeck geblevenquote:Op dinsdag 13 april 2010 19:28 schreef Moja het volgende:
Hé, hoe kan dat nou, dus die vader van paul heeft altijd gefaked dat hij stenbeck zou zijn, why?
als ik de naam spencer hoorquote:Op donderdag 15 april 2010 16:10 schreef Urnie het volgende:
Dusty mag er van mij nog heel lang in blijven.
En Spencer....Ik vind dat trouwens een jongensnaam. Steeds als ze het over Spencer hebben denk ik: wie is dat nou weer? O ja, die nieuwe meid.
Jaaa ik ook, krijg de link steeds niet gelegd met dat vrouwke dat ze bedoelen...quote:Op donderdag 15 april 2010 16:12 schreef Anonymousz het volgende:
[..]
als ik de naam spencer hoor
moet gelijk aan the hills denken![]()
Ik kijk niet naar the hills. Is het daar wel een jongen?quote:Op donderdag 15 april 2010 16:21 schreef NouMooiNiet het volgende:
[..]
Jaaa ik ook, krijg de link steeds niet gelegd met dat vrouwke dat ze bedoelen...
jaquote:Op donderdag 15 april 2010 16:28 schreef Urnie het volgende:
[..]
Ik kijk niet naar the hills. Is het daar wel een jongen?
hier nog 1 haahquote:Op donderdag 15 april 2010 16:36 schreef SeaOfLove het volgende:
[..]
the hillsspencer pratt
Jaja, ik ben bijna 35 en heb een the hills en the city verslaving
en een 80's pony.quote:Op donderdag 15 april 2010 17:54 schreef DarkElf het volgende:
spencer heeft echt rare hamsterwangen trouwens
ik zat een beetje te twijfelenquote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |