Je kan geen stoelen reserveren bij Ryanair, je kiest in het vliegtuig zelf pas je stoel. Als je geen busvervoer van de gate naar het vliegtuig hebt helpt het zeker om vroeg in de rij te staan. Als je met de bus gaat moet je gewoon bij de deur blijven staan zodat je snel het vliegtuig in kanquote:Op zondag 25 april 2010 17:12 schreef Fargo het volgende:
Hoe werkt het online inchecken bij Ryanair? Kan ik dan direct stoelen 'vastleggen' of is dat niet het geval en moet ik daarvoor gewoon zorgen dat ik bijtijds op het vliegveld ben?
Mwah, je hoeft echt geen 5 euro extra te betalen als je gewoon op tijd erbij bent hoor. Ik vind het zelf altijd maar een beetje sneu, je vliegt al met een budgetmaatschappij en dan wil je nog VIP service hebbenquote:Op zondag 25 april 2010 17:57 schreef maok het volgende:
Je kunt toch ook kiezen om bij de eersten aan boord (of in de bus) te mogen? Dan heb je lijkt me ook meer kans op een goed plekje (als er veel mensen zijn)
Ach, als iemand anders er voor wil betalen, maakt het mijn vlucht alleen maar goedkoperquote:Op zondag 25 april 2010 17:59 schreef Rookert het volgende:
Mwah, je hoeft echt geen 5 euro extra te betalen als je gewoon op tijd erbij bent hoor. Ik vind het zelf altijd maar een beetje sneu, je vliegt al met een budgetmaatschappij en dan wil je nog VIP service hebben
Je mag meteen door naar de veiligheidscheck met je boardingcard.quote:Op zondag 25 april 2010 18:20 schreef June. het volgende:
Ik heb vanmiddag online ingecheckt en de boardingspassen voor heen en terug uitgeprint, maar vroeg me af of ik nog iets op de luchthaven zelf moet regelen? Of kan ik meteen doorlopen naar douane? Heb alleen handbaggage..
quote:Op zondag 25 april 2010 16:00 schreef jens007 het volgende:
Die 3-euroknallersactie : tot maandag middernacht.
Dus dat is niet vannacht, maar kan ik morgen ook nog boeken, toch?
Je kunt toch gewoon als laatste instappen? De plekken zijn allemaal even krap (of 'efficiënt ingedeeld') bij Ryanair.quote:Op zondag 25 april 2010 18:07 schreef maok het volgende:
Ik vind het persoonlijk ook wat overbodig, maar ik kan me voorstellen dat sommige mensen het prettiger vinden om niet zo lang te hoeven wachten (al moet je dan natuurlijk weer langer wachten tot het vliegtuig opstijgt.)
Ik vind als laatste instappen erg handig: vaak zit ik helemaal achterin, vlak bij de deur: dan ben je er ook weer als eerste uit. En meestal duurt de bagage helemaal niet lang, en ben je als een van de eersten het vliegveld uit!quote:Op maandag 26 april 2010 18:32 schreef Lemans24 het volgende:
[..]
Je kunt toch gewoon als laatste instappen? De plekken zijn allemaal even krap (of 'efficiënt ingedeeld') bij Ryanair.
Ja, maar daar zijn ook wel beperkingen voor afhankelijk van waar je naar toe vliegt. Kijk op de luchthaven van vertrek en bij de luchtvaartmaatschappij wat je wel en niet mag meenemen.quote:Op maandag 26 april 2010 19:22 schreef Taartje het volgende:
Misschien een domme vraag, maar ik heb weinig vliegervaring: mag je eten meenemen in je handbagage?
Voor het hoogseizoen zijn er meestal niet al te veel acties, als ze er al zijn. Ik weet niet hoe het zit met Sicilië, maar het lijkt me sterk dat ze de zuidelijke bestemmingen in de uitverkoop doen in de zomermaanden.quote:Op dinsdag 27 april 2010 13:53 schreef Barry1337 het volgende:
Ik zou in September naar Sicilie op reis willen gaan (midden September, that is). Wanneer zou het slimste zijn om te booken? Aangezien de promoties ongeveer 2 maanden op voorhand verschijnen lijkt Juli mij het beste? Weet er iemand trouwens of er vaak promoties (in de trend van 5¤ retour) verschijnen voor sicilie?
September is de eerste maand na het hoogseizoen, dus dan zullen er juist weer vele aanbiedingen zijn. En die gaan inderdaad in juli aangeboden worden, misschien zelfs wat eerder.quote:Op dinsdag 27 april 2010 14:41 schreef Corkscrew het volgende:
[..]
Voor het hoogseizoen zijn er meestal niet al te veel acties, als ze er al zijn. Ik weet niet hoe het zit met Sicilië, maar het lijkt me sterk dat ze de zuidelijke bestemmingen in de uitverkoop doen in de zomermaanden.
Volgens mij is het vanaf +-10 September geen hoogseizoen meer.quote:Op dinsdag 27 april 2010 14:41 schreef Corkscrew het volgende:
[..]
Voor het hoogseizoen zijn er meestal niet al te veel acties, als ze er al zijn. Ik weet niet hoe het zit met Sicilië, maar het lijkt me sterk dat ze de zuidelijke bestemmingen in de uitverkoop doen in de zomermaanden.
Zelf vlieg ik in juli voor het eerst met Ryanair vanaf Weeze (naar Porto); 2e keer Ryanair, vorige keer beviel prima.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |