Precies. Maar ik vind dat toch niet zo heel fijn voor.quote:Op vrijdag 9 april 2010 15:42 schreef Chai het volgende:
[..]
Alleen als zij hem dan ook mag doen met voorbind.
Ik ben in het echt saai.quote:Op vrijdag 9 april 2010 15:43 schreef WillFerrell het volgende:
[..]
Ik ben in het echt een alcoholistische masochist.
quote:Op vrijdag 9 april 2010 15:44 schreef WillFerrell het volgende:
[..]
Nee grapje, in het echt ben ik net MiVer. Constant ninja'n.
Maar op internet doe je je anders voor. Tenminste, ik wel.quote:Op vrijdag 9 april 2010 15:41 schreef Broekpaling het volgende:
[..]
Wat zitten we nou te bazelen over "IRL". DIT IS OOK ECHT.
Kijk en dat geloven we dan weer wel.quote:
Ja hehe.quote:Op vrijdag 9 april 2010 15:45 schreef BobbyB het volgende:
[..]
Maar op internet doe je je anders voor. Tenminste, ik wel.
Sinds wanneer heb jij kort zwart haar?quote:
Ik ken er niet een.quote:
Ja, maar da's standaard bij die josti's. Als ze zich op internet zo gedragen zijn in het echt vaak nog erger.quote:Op vrijdag 9 april 2010 15:47 schreef WillFerrell het volgende:
In het echt ben ik ook een Apple-hoer.
Kun je niet maken dit, BP.quote:
Ik ga in het echt ook echt mijn lul uit de broek halen als ik een Apple-geval zie.quote:Op vrijdag 9 april 2010 15:49 schreef BobbyB het volgende:
[..]
Ja, maar da's standaard bij die josti's. Als ze zich op internet zo gedragen zijn in het echt vaak nog erger.
Haha Chai heeft alleen van die hyperactieve ADHD vrienden.quote:Op vrijdag 9 april 2010 15:48 schreef Chai het volgende:
[..]
Ik ken er niet een.
Dat je niet iemand bent die gelijk helemaal over zichzelf gaat lullen betekent niet dat je saai bent.
Het begint zomer te worden, dan gaat het nog meer kriebelen als anders.quote:
tmi.quote:Op vrijdag 9 april 2010 15:49 schreef WillFerrell het volgende:
[..]
Ik ga in het echt ook echt mijn lul uit de broek halen als ik een Apple-geval zie.
Nee.quote:Op vrijdag 9 april 2010 15:50 schreef BobbyB het volgende:
[..]
Haha Chai heeft alleen van die hyperactieve ADHD vrienden.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |