Je hebt niet gekocht misschienquote:Op vrijdag 9 april 2010 19:00 schreef Jane het volgende:
Ik huur, woon niet in een tokkiewijk (zou het voor de grap eens moeten zeggen tegen die kakkers hier) en ik heb spaargeld. OMG, wat doe ik fout?!
OMG ik zie het gewoon voor mequote:Op vrijdag 9 april 2010 19:06 schreef andlikethathesgone het volgende:
[..]
Jij hebt de keuze tussen vrijheid en onafhankelijkheid vs. verplichte trio-seks de komende 30 jaar (seks met je vriendin terwijl je door de bank anaal genomen wordt that is).
Ik heb gehoord dat Griekenland zichzelf al aanprijst als 'ontwikkelingsland', NL volgt binnenkort ookquote:Op vrijdag 9 april 2010 20:44 schreef DiegoArmandoMaradona het volgende:
En als er devaluatie is wordt je schuld veel minder, en dan kan je nu weer serieus reageren
Over de looptijd van een hypotheek is er nooit deflatie geweest in een ontwikkeld land zelfs niet in de jaren 90 en 00 in Japan.
Dus: Domme bangmakerij
Inflatie is helemaal niet gezond, inflatie is het gevolg van kredietexpansie. Volgens mij zitten we echter in een periode van kredietcompressie. Dat er nog enige inflatie is komt doordat de energieprijzen weer sterk stijgen. Huizenprijzen gaan dalen, sneller dan de inflatie.quote:Op vrijdag 9 april 2010 20:09 schreef Emu het volgende:
[..]
Oneens, als er inflatie is, verdampen ook jou openstaande schulden, bovendien blijkt vastgoed (veel grondstoffen ook overigens) het tijdens tijden van inflatie zeer goed uit te houden ten opzichte van andere activa klassen zoals aandelen, obligaties en spaarboekjes. Maar wij hebben het hier niet over doemscenario's maar gewoon een "gezonde" inflatie van 2%. Als de inflatie jaarlijks 2% is, dan vertegenwoordigd die aflossingsvrije hypotheek die iemand neemt na 30 jaar nog maar 66% van de oorspronkelijke waarde.
Denk dat we binnenkort weer de grote trek krijgen naar het platteland zoals in 45quote:Op vrijdag 9 april 2010 20:59 schreef xenobinol het volgende:
[..]
Ik heb gehoord dat Griekenland zichzelf al aanprijst als 'ontwikkelingsland', NL volgt binnenkort ook
Ze gaan zeker dalen, en als ze dat doen, koop ik er nog 1 of 2 bij. Maar veel dalen gaan ze zeker niet doen, de daling zal vrij beperkt blijven.quote:Op vrijdag 9 april 2010 21:02 schreef xenobinol het volgende:
[..]
Inflatie is helemaal niet gezond, inflatie is het gevolg van kredietexpansie. Volgens mij zitten we echter in een periode van kredietcompressie. Dat er nog enige inflatie is komt doordat de energieprijzen weer sterk stijgen. Huizenprijzen gaan dalen, sneller dan de inflatie.
Je wilt nog 2 huizen er bij aanschaffen? Waarom? Met de achterliggende gedachte dat de waardes toch wel weer omhoog gaan?quote:Op vrijdag 9 april 2010 22:33 schreef Emu het volgende:
[..]
Ze gaan zeker dalen, en als ze dat doen, koop ik er nog 1 of 2 bij. Maar veel dalen gaan ze zeker niet doen, de daling zal vrij beperkt blijven.
Juist daarom, dan kan ik ze aan jouw verhuren, wonen moet je toch en er is gewoon nog steeds vraag naar woonruimte (de betaalbaarheid even daar gelaten).quote:Op vrijdag 9 april 2010 23:35 schreef sitting_elfling het volgende:
[..]
Je wilt nog 2 huizen er bij aanschaffen? Waarom? Met de achterliggende gedachte dat de waardes toch wel weer omhoog gaan?Ik zou met geld toe nog niet eens een huis willen aanschaffen.
Dat is wel een goede. Ik betaal voor mijn huur op dit moment ook veel te veelquote:Op vrijdag 9 april 2010 23:47 schreef Sjabba het volgende:
[..]
Juist daarom, dan kan ik ze aan jouw verhuren, wonen moet je toch en er is gewoon nog steeds vraag naar woonruimte (de betaalbaarheid even daar gelaten).
Minimaal 30% te weinigquote:Op vrijdag 9 april 2010 23:50 schreef sitting_elfling het volgende:
[..]
Dat is wel een goede. Ik betaal voor mijn huur op dit moment ook veel te veelSchurken zijn het. Dit jaar is de prijs al 20% gestegen.
quote:Op zaterdag 10 april 2010 00:08 schreef DiegoArmandoMaradona het volgende:
[..]
Minimaal 30% te weinig
Ik koop en verhuur, wel Belgisch vastgoed. Maar zitten in een vergelijkbare situatie, alleen is die HRA bij ons iets minder grootquote:Op vrijdag 9 april 2010 23:35 schreef sitting_elfling het volgende:
[..]
Je wilt nog 2 huizen er bij aanschaffen? Waarom? Met de achterliggende gedachte dat de waardes toch wel weer omhoog gaan?Ik zou met geld toe nog niet eens een huis willen aanschaffen.
Bedoelde meer dat je gewoon een normale huurder wil hebben en als je de prijzen verhoogd gaan de hippies vanzelf wegquote:Op zaterdag 10 april 2010 00:15 schreef sitting_elfling het volgende:
[..]
Maar je hebt wel enigszins gelijk (jammer genoeg
). Ik woon dicht bij het centrum van Londen en daar zijn de prijzen al weer behoorlijk gestegen.
Ik heb even gekeken wat de gemiddelde verkoopprijs is in de straat waar ik woon. Ik kwam uit op £1,188,500quote:Op zaterdag 10 april 2010 00:16 schreef Emu het volgende:
[..]
Ik koop en verhuur, wel Belgisch vastgoed. Maar zitten in een vergelijkbare situatie, alleen is die HRA bij ons iets minder grootNja Londen, wil je daar wel iets kopen, mijn baas (Londenaar) heeft mij verteld, dat een huis dat je in Brussel 350.000 euro betaald, in Londen ongeveer 1 miljoen pond kost, wie kan zoiets in godsnaam betalen
![]()
Ligt er aan wat je betaald aan huurquote:Op zaterdag 10 april 2010 00:29 schreef sitting_elfling het volgende:
[..]
Ik heb even gekeken wat de gemiddelde verkoopprijs is in de straat waar ik woon. Ik kwam uit op £1,188,500Vind je het gek dat ik huur
Waar moeten de hippies heen? En impliceer je dat ik hiermee hippie ben? Gezien je de stijging van 20% nog niet voldoende vond.quote:Op zaterdag 10 april 2010 00:19 schreef DiegoArmandoMaradona het volgende:
[..]
Bedoelde meer dat je gewoon een normale huurder wil hebben en als je de prijzen verhoogd gaan de hippies vanzelf weg
Wat mij betreft naar een onbewoond eiland en graag zonder etenquote:Op zaterdag 10 april 2010 00:30 schreef sitting_elfling het volgende:
[..]
Waar moeten de hippies heen? En impliceer je dat ik hiermee hippie ben? Gezien je de stijging van 20% nog niet voldoende vond.
Teveel!quote:Op zaterdag 10 april 2010 00:30 schreef DiegoArmandoMaradona het volgende:
[..]
Ligt er aan wat je betaald aan huur
Ik weet een hele boel factoren niet zoals wat je verdient, en of het je doel is in Londen te blijven, ik weet ook niet hoe de huurprijzen er zijn, niet zo goed op de hoogte van de markt in London. Lijkt me zoiezo meer een paar jaar cashen en wegwezen plekquote:Op zaterdag 10 april 2010 00:29 schreef sitting_elfling het volgende:
[..]
Ik heb even gekeken wat de gemiddelde verkoopprijs is in de straat waar ik woon. Ik kwam uit op £1,188,500Vind je het gek dat ik huur
Ik ben 2e jaars student en ga werken nadat ik ben afgestudeerd. Inkomen is nogal variabele factor. Huurprijzen verschillen nogal. Hangt vooral af van de buurt waar je zit. De wijk waar ik zit betaal je al snel grofweg 200 pond in de week. En het is inderdaad een paar jaar cashen (mits dat lukt) en opdonderenquote:Op zaterdag 10 april 2010 00:33 schreef Emu het volgende:
[..]
Ik weet een hele boel factoren niet zoals wat je verdient, en of het je doel is in Londen te blijven, ik weet ook niet hoe de huurprijzen er zijn, niet zo goed op de hoogte van de markt in London. Lijkt me zoiezo meer een paar jaar cashen en wegwezen plek
Nu geloof je Nout ineens wel?!?quote:Op zaterdag 10 april 2010 08:37 schreef huizenmarkt-zeepbel.nl het volgende:
-51% wordt gehaald. Let maar op!!!!
De enige die dat denkt is Nout Wellink:
Ik houd het op 40%
Nout weet heel goed wat hij en zijn collega bankiers hebben uitgedacht. Nout is een hele intelligente man....quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |