Dan is er nix meer aanquote:Op vrijdag 9 april 2010 09:05 schreef Lily-Ella het volgende:
[..]
Doe gewoon chicks zonder rokjes man, veel makkelijker
Een goede fotograaf kan dat.quote:Op vrijdag 9 april 2010 09:08 schreef Kreator het volgende:
[..]
Ik weet het niet, Lily-Ella (is dat je echte naam?). Blote voorbipsen laten zich zelden mooi op de plaat vastleggen.
Zelfkennis is een groot goedquote:Op vrijdag 9 april 2010 09:16 schreef Kreator het volgende:
[..]
Er zijn maar weinig goede fotografen. Ik ben er niet 1 van.
Eens.quote:Op vrijdag 9 april 2010 09:20 schreef STING het volgende:
[..]
Nee, natuurlijk niet
Maar het is soms de mysterie die het geil maakt.
Wel grappig, de natuur begint weer te leven, en de fotografie posts en topics ookquote:Op vrijdag 9 april 2010 09:40 schreef stbabylon het volgende:
Foto-topic
350D hier. Gaat zeer zeker mee naar de VS
Ik gebruik mijn camera's het hele jaar door hoorquote:Op vrijdag 9 april 2010 09:48 schreef STING het volgende:
[..]
Wel grappig, de natuur begint weer te leven, en de fotografie posts en topics ook
Ik suggereer toch ook van nietquote:Op vrijdag 9 april 2010 09:51 schreef stbabylon het volgende:
[..]
Ik gebruik mijn camera's het hele jaar door hoor
Niet echt een sollicitatie., wel een gesprek waar ik eventueel vrijwillig werk ga doen.quote:
Voor jou doe ik dat welquote:Op vrijdag 9 april 2010 10:09 schreef rival het volgende:
[..]
kan je dan wel een vrouwelijke stem opzetten als je voorover staat?
Hij heeft zich voor jou voor de rest niet te scheren?quote:Op vrijdag 9 april 2010 10:09 schreef rival het volgende:
[..]
kan je dan wel een vrouwelijke stem opzetten als je voorover staat?
Koude kermis danquote:Op vrijdag 9 april 2010 10:14 schreef STING het volgende:
[..]
Hij heeft zich voor jou voor de rest niet te scheren?
Of ging je er gemakshalve vanuit dat dat al het geval is?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |