quote:
Ja ik had al zitten kijken naar een groothoek en wellicht een macro, maar dat was me nog wat duur. Wel even voor de zekerheid een UV filter gekocht, dan beschadigt de lens niet zo snelquote:Op zondag 25 april 2010 23:01 schreef Danny het volgende:
[..]
Die heb ik ook
Beste wat je kunt krijgen voor dat geld. Komt ook uitstekend uit de tests. Binnenkort een mooie tas voor zien te scoren en een statief en wat strobist spul
* DutchErrorist vraagt zich af of zquing dit bedoeldquote:
Heuy! beetje mijn reactie gaan editten (Wat heb je ge-edit?quote:Op zondag 25 april 2010 23:08 schreef zquing het volgende:
zoiets ja, maar kan 't ook zonder de me functie?
quotefaal van mijn kantquote:Op zondag 25 april 2010 23:08 schreef DutchErrorist het volgende:
[..]
Heuy! beetje mijn reactie gaan editten (Wat heb je ge-edit?)
* zo kan het ookquote:Op zondag 25 april 2010 23:08 schreef zquing het volgende:
zoiets ja, maar kan 't ook zonder de me functie?
1 |
Oh zo te zien staat mn monitor niet goed, of horen die 2 kleuren wit linksonder hetzelfde te zijn?quote:Op zondag 25 april 2010 23:09 schreef zquing het volgende:
Ook belangerijk, als ik je foto's moet inscannen, graag een foto maken van 't volgende plaatje
http://www.ae5d.com/mcc.html
Bij voorkeur vanaf een gecalibreerd scherm/gecalibreerde print, anders voldoet je normale monitor ook wel
raad ik trouwens iedereen aan om te doen, want dan kan je makkelijker je kleuren corrigeren
Ik zal het morgen doen, het is nu te donker hierquote:Op zondag 25 april 2010 23:09 schreef zquing het volgende:
Ook belangerijk, als ik je foto's moet inscannen, graag een foto maken van 't volgende plaatje
http://www.ae5d.com/mcc.html
Bij voorkeur vanaf een gecalibreerd scherm/gecalibreerde print, anders voldoet je normale monitor ook wel
raad ik trouwens iedereen aan om te doen, want dan kan je makkelijker je kleuren corrigeren
Nee gewoon met je camera een foto ervan schieten en alle negatieven naar mij opsturenquote:Op woensdag 28 april 2010 21:30 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
Ik zal het morgen doen, het is nu te donker hier
Van de rest begrijp ik niet zoveel maar ik begrijp dat we die foto dan moeten meesturen?
dan koop je er toch nog 1quote:Op vrijdag 30 april 2010 12:54 schreef liesje1979 het volgende:
Hij is vol!
En eigenlijk vind ik dat jammer want ik vermaakte mij er prima mee
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |