Welk board?quote:Op vrijdag 9 april 2010 01:28 schreef porsche1 het volgende:
[..]
Succes. Hij poste er wel een dode baby bij die helemaal open lag. Dus dat je het hart en de lever enzo zag.
Paranormal. Maar mensen poste dat ze het in /b/ wouden.quote:
In paranormal posten ze vaak genoeg smerige zooi.quote:Op vrijdag 9 april 2010 01:30 schreef RitseB het volgende:
/p/ kom je er niet mee weg nee, /b/ wel
Maar /x/ is wel een worksafe board, /b/ niet.quote:Op vrijdag 9 april 2010 01:31 schreef porsche1 het volgende:
[..]
In paranormal posten ze vaak genoeg smerige zooi.
Eerst stond er op /b/ een pic van een dode baby. Die was al helemaal blauw, een vent hield hem op die foto vast met een hand om zijn keel.quote:Op vrijdag 9 april 2010 01:32 schreef RitseB het volgende:
[..]
Maar /x/ is wel een worksafe board, /b/ niet.
je thread 404'edquote:Op vrijdag 9 april 2010 01:32 schreef RitseB het volgende:
[..]
Maar /x/ is wel een worksafe board, /b/ niet.
quote:Op vrijdag 9 april 2010 01:34 schreef porsche1 het volgende:
[..]
Eerst stond er op /b/ een pic van een dode baby. Die was al helemaal blauw, een vent hield hem op die foto vast met een hand om zijn keel.
Zit jij in het PieterBaan?quote:
Kan ik hier even een linkje zetten naar die open gesneden baby zodat jij hem kan zien?quote:
Alsjeblieft niet zeg, en mods kunnen je edit historie zien.quote:Op vrijdag 9 april 2010 01:36 schreef porsche1 het volgende:
[..]
Kan ik hier even een linkje zetten naar die open gesneden baby zodat jij hem kan zien?dan verwijder jij hen gelijk weer en krijg ik geen ban/note.
PM?quote:Op vrijdag 9 april 2010 01:37 schreef RitseB het volgende:
[..]
Alsjeblieft niet zeg, en mods kunnen je edit historie zien.
Neequote:Op vrijdag 9 april 2010 01:39 schreef porsche1 het volgende:
[..]
PM?Er staat op die foto zelfs een awesome face! Die hebben ze over zijn lul gepaint.
quote:
Snap ik. Ook niet toevallig zin in 54 minuten moord, zelfmoord en executies?quote:
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |