Sorry maar nee!quote:Op zondag 11 april 2010 23:51 schreef FrituurVetPet het volgende:
Zelfs als ik er niets van begrijp hoef ik geen deel te hebben van deze irrationele scheldkannonade. Dit is niet de plek.
Ja strakkies als die bepaalde persoon weer in zn standaard leven is geeindigd als de afgelopen tijd.quote:Op zondag 11 april 2010 23:52 schreef TheVulture het volgende:
Kunnen we het gewoon weer over Hattrick hebben... dank u
Noem me een huilie maar een vriend als jij was 22 jaar vriendschap en dan mijn vriendin neuken!!!quote:Op zondag 11 april 2010 23:49 schreef foetre het volgende:
[..]
Huilie Ik laat me het zwijgen heus niet opleggen.En bepaal zelf mijn postgedrag.
Als je er werkelijk zoveel problemen me hebt ga dan naar het voetbalforum.
PS spijt
Als je dan zo een grote vent bent die overal een antwoord op heeft doe dat dan ook ipv je pm box ineens te sluiten sukkel!quote:Op zondag 11 april 2010 23:55 schreef foetre het volgende:
Dit dus.quote:Op maandag 12 april 2010 06:33 schreef Flappekz het volgende:
Jezus Christus....vecht dit lekker ergens anders uit ofzo
quote:Op maandag 12 april 2010 07:50 schreef Flappekz het volgende:
M'n supporter loopt vandaag af, maar ik twijfel nog ernstig of ik m wel ga verlengen...
Welke spelers staan dan te koop?quote:Op zondag 11 april 2010 23:39 schreef foetre het volgende:
[..]
Hij is altijd al een dramaqueen geweest.Eigenlijk moet ik er niet op reageren maar het is best komisch.
Ontopic.
Heeft iemand nog spelers nodig?Bij mij staan ze in de aanbieding.
Ze hebben wel de fokcup gewonnen dit seizoen
Feli! Gewoon keihard in 1 keer doorstoten johquote:Op maandag 12 april 2010 08:21 schreef Mangoworks2002 het volgende:
Gepromoveerd.... Overlevingskansen zijn aanwezig: we gaan voor een mooie middenmoot dit seizoen...
Consolideren en uitbouwen?
Stilstand is achteruitgang.quote:Op maandag 12 april 2010 08:21 schreef Mangoworks2002 het volgende:Gepromoveerd.... Overlevingskansen zijn aanwezig: we gaan voor een mooie middenmoot dit seizoen...
Consolideren en uitbouwen?
Maar wel leuk dat je weer actief bent in HTquote:Op maandag 12 april 2010 08:30 schreef -J-D- het volgende:
Het is nog steeds gezellig tussen foetre en Outpost.
Twee kleine kleutertjesal jaren lang
Nee, ik begroette enkel!quote:
Ik heb een seizoen lang niet gedaan en werd gedeeld 2equote:Op maandag 12 april 2010 08:33 schreef Flappekz het volgende:
[..]
Maar wel leuk dat je weer actief bent in HT
Als je wel wat zou doen zou je 5e ofzo wordenquote:Op maandag 12 april 2010 08:39 schreef -J-D- het volgende:
[..]
Ik heb een seizoen lang niet gedaan en werd gedeeld 2e
quote:Op maandag 12 april 2010 08:30 schreef -J-D- het volgende:
Het is nog steeds gezellig tussen foetre en Outpost.
Twee kleine kleutertjesal jaren lang
quote:Op maandag 12 april 2010 08:42 schreef Flappekz het volgende:
[..]
Als je wel wat zou doen zou je 5e ofzo worden
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |