abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_80742367
Stiemie pfffff, een fase! Fijn dat t peerd op stal staat

P_iglet, dat klinkt wel geslaagd, naturalis .

Mirte heeft vorige week ineens het licht gezien en beklimt glijbaantrapjes alsof ze nooit anders heeft gedaan, glijden doet ze ook ineens zelf, durfde ze tot vorige week niet.
Toch goede invloed die peuterspeelzaal . Leuk hoor.
Alleen dat dreinen en jammeren begint me een beetje de keel uit te hangen. Al lijkt het er heel voorzichtig op dat ze wat vaker vraagt: mama wil je helpen ipv "huil drein piep jammer" .
Hoop dat ze dat steeds vaker gaat doen...
Fake it till you make it...
  maandag 26 april 2010 @ 21:20:56 #202
37367 Memmel
Beppie, gekke meid.
pi_80742651
Stiemie, zullen we even bij elkaar uithuilen?

En dan op het heetst van de strijd komt ze naar me toe gerend en gilt ze schuimbekkend: ANNA-IS-OOK-LIEF-HOORRRR-MA-MA! JIJ-BENT-BOOS!!! (boos=stout bij Anna)
Cavia's zijn geen varkentjes en ze komen niet uit Guinea. Waarom cavia's dan toch als 'biggetjes' werden betiteld is onzeker maar dit heeft waarschijnlijk te maken met de piepende en knorrende geluiden die ze frequent maken.
  maandag 26 april 2010 @ 21:26:04 #203
40180 Stiemie
20-07-2007
pi_80742904
*Schuift doos met tissues en een kopje thee met chocolaatjes hierheen voor Memmel*

Hoe herkenbaar zeg. JIJ MAG NIET!!!! En als ze niet meteen een reactie krijgt, dan is Esmee de sjaak Waar is mijn lieve kleine meiske nou?
  maandag 26 april 2010 @ 21:34:59 #204
1762 YPPY
Yppiaans
pi_80743313
Dat meisje komt echt weer terug Stiemie, zeker weten.

Hier is mevrouw meestal vrolijk. En heel grappig. Ze speelt erg graag met vriendinnetjes, dan maken ze zoveel plezier. Ik vind dat echt heel mooi om te zien. Heeft ook echt een voorkeur voor met wie ze het liefste speelt.
"wat een heerlijke yppiaanse reactie! Vol begrip, nooit veroordelend en zeker niet stekelig! #hulde"
Hoe langer de weg naar de top, hoe mooier het uitzicht!
*OUD heilige*
pi_80743501
Pepijn! Stoere foto's!

Karin wat een verhaal Hopelijk is er snek een oplossing!

Hier gaat het allemaal erg goed! Ben alleen heel erg druk, want heb sinds kort een baan erbij
Zag wel dat Jet niet meer tussen de "peuters"stond? Mag dat niet meer

Vivi! Oei...oei....oei die Dean toch! Het klink allemaal wel herkenbaar!

Beaker & Jetje
Jouw kleine handje grijpt
mijn grote vinger vast
mooi toch dat mijn vinger
zo in jouw handje past
  dinsdag 27 april 2010 @ 08:23:24 #206
267274 kapiteinpannekoek
dolle duo kleutermamma
pi_80754802
Heerlijk om al die herkenbare verhalen te lezen.
Pien is ziek (dubbele oorontsteking), dus die hangt de dag door.
Wanneer ze haar medicijnen moet, krijgt floor crème op been, want haar oor is ook ziek.

Fijne dag allemaal !
  dinsdag 27 april 2010 @ 08:35:20 #207
1762 YPPY
Yppiaans
pi_80754970
Goedemorgen! Vanochtend was ik behoorlijk gewond. Vonden Anna's vriendinnetjes. Met een pleister, twee prikken en een oorcontrole was het gelukkig weer goed.
"wat een heerlijke yppiaanse reactie! Vol begrip, nooit veroordelend en zeker niet stekelig! #hulde"
Hoe langer de weg naar de top, hoe mooier het uitzicht!
*OUD heilige*
  dinsdag 27 april 2010 @ 08:36:42 #208
4089 BE
Gewoon gelukkig!
pi_80754982
quote:
Op maandag 26 april 2010 21:38 schreef Beaker het volgende:
Pepijn! Stoere foto's!

Karin wat een verhaal Hopelijk is er snek een oplossing!

Hier gaat het allemaal erg goed! Ben alleen heel erg druk, want heb sinds kort een baan erbij
Zag wel dat Jet niet meer tussen de "peuters"stond? Mag dat niet meer

Vivi! Oei...oei....oei die Dean toch! Het klink allemaal wel herkenbaar!

Beaker & Jetje
Dan zal ze er per ongeluk af gevallen zijn.
Maarreh... je moet wel nog even haar verjaardag geven, dan kan ik haar terugzetten. Ik weet hem niet uit mijn hoofd.
pi_80756496
quote:
Op dinsdag 27 april 2010 08:36 schreef Brighteyes het volgende:

[..]

Dan zal ze er per ongeluk af gevallen zijn.
Maarreh... je moet wel nog even haar verjaardag geven, dan kan ik haar terugzetten. Ik weet hem niet uit mijn hoofd.
Weet je dat niet uit je hoofd ....
13 juni

Jet is trouwens hartstikke zindelijk Ik hoef ook geen luiers meer te kopen

Beterschap voor Pien

Fijne dag allemaal!
mijn grote vinger vast
zo in jouw handje past
pi_80764449
Beterschap Pien!

Beaker, fijn dat het bij jullie goed gaat, ondanks de drukte..

En ik schuif mijn portie tissues en chocola wel jullie kant op. Wij hebben het niet nodig. Af en toe wel heerlijke peuterstreken, maar ik kan er zo van genieten. Als hij met zijn koppie boos kijkt en "evun wachtuh" zegt
vanochtend gezellig naar de markt geweest, lekker fruit gehaald. Onderweg al een banaan gegeten, en thuis kwam hij schooien om aardbeien. En die lustte hij vorig jaar dus echt niet. En ook wilde hij een plakje kaas naast zijn boterham. Dat lustte hij vorige jaar ook niet. Zo lekker
  dinsdag 27 april 2010 @ 16:57:53 #211
170545 DaviniaHR
Mrs. PhysicsRules
pi_80772446
egopost:
nog ff 2 fotootjes van chris en eli in de ballenbak, gewoon omdat ze zo leuk zijn
Helaas niet scherp, maar ach

/egopost

beaker, wat fijn dat jet zindelijk is!
*O* Trotse mama van E l i en A v i v a *O*
Insanity is heritable. You get it from your children.
Ik ben wel gek, maar niet achterlijk.
If you can't beat them, confuse them.
pi_80777470
foto's

Ballenbakken zijn leuk zo kun je als moeder soms heeeeel stiekum weer even kind zijn
mijn grote vinger vast
zo in jouw handje past
pi_80781004
Dat rooie koppie, en die heerlijke lach van Eli
pi_80785452
ik zou vandaag gebeld worden (maandag of dinsdag) en dat is niet gebeurd!
Dus ik weet nog niet hoe het nou verder gaat met Meike en de psz.
Morgen zou ze anders weer heen moeten, maar ze gaat dus niet.
Morgen maar es aan de telefoon gaan hangen.....

grrr ik haat dat, als mensen afspraken niet nakomen.
wie met beide benen op de grond blijft staan....komt niet ver
  dinsdag 27 april 2010 @ 22:20:19 #215
37367 Memmel
Beppie, gekke meid.
pi_80785866
leuke foto's davinia! Mooie mennekes.

Ik zat net aan de lijn met de huisartsenpost voor Morris (alweer....). Komt Anna eraan, mamaaaaaaa ikke wil ook dokter praten! (let wel, ze gebruikt tegenwoordig 'ik' en 'mijn'!!!). Ik sis dat ze stil moet zijn. 'Ooooohhhwwww mama kijk nou! Been heel erg kapot! Ja! nou moet ikke ook dokter toe. OK????'
Gesprek klaar, ik vraag haar waarom ze naar de dokter moet. 'Even denken hoor mama.....ehhhhmmmm....even denken nog.....nee! Issie niet kapot meer. Niet meer dokter hoor! Ja, doei, doei, hoi hoi."
Cavia's zijn geen varkentjes en ze komen niet uit Guinea. Waarom cavia's dan toch als 'biggetjes' werden betiteld is onzeker maar dit heeft waarschijnlijk te maken met de piepende en knorrende geluiden die ze frequent maken.
  dinsdag 27 april 2010 @ 22:22:25 #216
37367 Memmel
Beppie, gekke meid.
pi_80785962
Karin, dat is zo vreselijk irritant!
  dinsdag 27 april 2010 @ 23:16:41 #217
40180 Stiemie
20-07-2007
pi_80788651
Ah Chris en Eli Was het leuk mannen?

Karin wat gruwelijk vervelend als mensen iets toezeggen en niet doen Morgen maar weer bellen dan...

Memmel Lekker kletskousje heb je daar.

Hier is Devin vandaag langsgekomen samen met Kersjes en kleine Toby. Lekker heel lang naar de kinderboerderij geweest. Erg gezellig
pi_80794479
Karin, wat rot dat ze nog niet hebben gebeld. Vandaag er maar achteraanbellen dan.. Kost een hoop energie en zorgen zo.

Memmel, heerlijk meisje
En Linde en Devin hadden ook een leuke ochtend? Foto's!

Chris is weer op het KDV, maar weet niet of hji de dag wel gaat volmaken. Vanochtend al wakker met een beetje spuug rond zijn kin, en eten wilde hij ook al niet. Echt ziek leek hij nou ook weer niet, dus toch maar proberen. Hij was wel flink aan het huilen bij het afscheid, dus straks eens bellen, misschien er maar een half dagje van maken..
pi_80795910
Och hopelijk wordt chris niet ziek met dit lekkere weer! Ik zal duimen...

Memmel, wat heb je een lekkere kletskous!

stiemie, leuk is dat, zo meeten! Binnenkort mag ik ook meeten met Kersjes!

Vanmorgen belde ze van de psz....of ik wel even wou langskomen, want ze wou het niet over te telefoon bespreken .... Wordt een mooie soap zo...
Morgenmiddag half 2 heb ik een afspraak met 'r
  woensdag 28 april 2010 @ 10:24:39 #220
40180 Stiemie
20-07-2007
pi_80796414
O jee Karin spannend zo. Hopelijk morgen dus goed nieuws.

Mijn peuter is vanmorgen zonder ontbijt de deur uitgegaan. Na lang overleg wilde mevrouw plakjes kaas op brood (en dus niet de smeerkaas die ik eergisteren speciaal had gekocht omdat ze elke morgen om smeerkaas vraagt ) Maar op haar bord was het ineens niet meer goed en moest het perse kokosbrood worden. tsja dat was dan jammer want ze had echt kaas gevraagd en de boterham was al gesmeerd. DRAMA. Uiteindelijk geen hap gegeten. Op mijn opmerking over dat ze dan bij de opvang wel honger zou krijgen, kreeg ik als reactie:"Oh dan gaan we toch snel fruit eten"
pi_80796533
quote:
Op woensdag 28 april 2010 10:24 schreef Stiemie het volgende:
O jee Karin spannend zo. Hopelijk morgen dus goed nieuws.

Mijn peuter is vanmorgen zonder ontbijt de deur uitgegaan. Na lang overleg wilde mevrouw plakjes kaas op brood (en dus niet de smeerkaas die ik eergisteren speciaal had gekocht omdat ze elke morgen om smeerkaas vraagt ) Maar op haar bord was het ineens niet meer goed en moest het perse kokosbrood worden. tsja dat was dan jammer want ze had echt kaas gevraagd en de boterham was al gesmeerd. DRAMA. Uiteindelijk geen hap gegeten. Op mijn opmerking over dat ze dan bij de opvang wel honger zou krijgen, kreeg ik als reactie:"Oh dan gaan we toch snel fruit eten"
ja bah, die spanning is ook juist helemaal niet goed voor mij...ik kon ook wel vandaag komen, maar heb geen oppas vandaag, dus dan maar morgen... maar ik voel me er niet zo fijn van zeg maar gerust.

Tsss Linde, o wat een eigenwijsje is dat ook he...
pi_80796619
Priscil en ik eten Special K als ontbijt... Nu gaat het steeds meer de kant op de jen dat ook gaat doen.. Die hapt aardig mee en at vaak nog wat brood.. Maar vandaag kreeg ze een eigen schaaltje...
Nu is mijn vraag, voor de kenners onder ons. Special K smaakt echt lekker, maar welke cornflakes smaken ernaar en zijn niet bedoeld om af te vallen... Aangezien ik special K niet zo heel geschikt vind als volledig ontbijt voor mijn 2-jarige...

Iemand een idee?
I am unconditionally and irrevocably in love with him.
I'm 97% sure you don't like me, I'm 100% sure I don't care.
  woensdag 28 april 2010 @ 10:32:23 #223
40180 Stiemie
20-07-2007
pi_80796655
Ja kan me voorstellen dat het je niet lekker zit. Misschien geeft het je rust als je voor de mogelijke reacties al een oplossing bedenkt? Zo van optie 1: meisje blijft in de groep, wat ga ik doen? Optie 2: meisje gaat weg en Meike blijft in de oude groep: wat ga ik doen? En optie 3: Meike gaat naar devolgende groep: wat ga ik doen?

Dan heb je er al goed over nagedacht en is het antwoord van morgen minder belangrijk als het ware?

O ja wat ik me nog afvroeg, gaat dat vervelende kind ook niet al snel naar de volgende groep want dan heb je het probleem weer... Of is die nog veel jonger?
pi_80796841
quote:
Op woensdag 28 april 2010 10:32 schreef Stiemie het volgende:
Ja kan me voorstellen dat het je niet lekker zit. Misschien geeft het je rust als je voor de mogelijke reacties al een oplossing bedenkt? Zo van optie 1: meisje blijft in de groep, wat ga ik doen? Optie 2: meisje gaat weg en Meike blijft in de oude groep: wat ga ik doen? En optie 3: Meike gaat naar devolgende groep: wat ga ik doen?

Dan heb je er al goed over nagedacht en is het antwoord van morgen minder belangrijk als het ware?

O ja wat ik me nog afvroeg, gaat dat vervelende kind ook niet al snel naar de volgende groep want dan heb je het probleem weer... Of is die nog veel jonger?
Ze is jonger, en ze gaat naar een andere doorstroomgroep.
Dus dat scheelt.

Ze vroegen me ook al of het een idee was om Meike naar een andere groep te doen, en niet de 3+ groep, maar dan zou ze na de vakantie weer over moeten naar de 3+ groep, dus dat leek me ook niet een optie.
Dan is ze mss net gewend, en voelt zich veilig, en dan moet ze weer over.

En qua opties verder:
het is of dat kind eruit, of Meike eruit
en anders gaat Meike eraf.

Ik heb maandag nog een gesprek gehad met de wvk, die gaf aan dat ze de groepen verkeerd hebben ingedeeld, ze hebben de kinderen waar iets mee is allemaal bij elkaar in gedaan. (de groep van Meike dus) waardoor de juf haar handen overvol heeft aan zo'n groep, en kindjes zoals Meike dan ondersneeuwen.
Zij was het met me eens dat het zo niet verder kon, dat de psz iets moest doen nu.
En ook dat ze wat met dat kind moesten want als Meike er straks af is, heeft ze een nieuw slachtoffer.
(en het kind heeft ook sinds vorige week een broertje of zusje gekregen, arme arme baby)
  woensdag 28 april 2010 @ 10:39:54 #225
40180 Stiemie
20-07-2007
pi_80796887
Agos arme baby Misschien gaan ze de groepen nu wel helemaal omgooien, dat zou mooi zijn!
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')