quote:
Op woensdag 28 april 2010 10:32 schreef Stiemie het volgende:Ja kan me voorstellen dat het je niet lekker zit. Misschien geeft het je rust als je voor de mogelijke reacties al een oplossing bedenkt? Zo van optie 1: meisje blijft in de groep, wat ga ik doen? Optie 2: meisje gaat weg en Meike blijft in de oude groep: wat ga ik doen? En optie 3: Meike gaat naar devolgende groep: wat ga ik doen?
Dan heb je er al goed over nagedacht en is het antwoord van morgen minder belangrijk als het ware?
O ja wat ik me nog afvroeg, gaat dat vervelende kind ook niet al snel naar de volgende groep want dan heb je het probleem weer... Of is die nog veel jonger?
Ze is jonger, en ze gaat naar een andere doorstroomgroep.
Dus dat scheelt.
Ze vroegen me ook al of het een idee was om Meike naar een andere groep te doen, en niet de 3+ groep, maar dan zou ze na de vakantie weer over moeten naar de 3+ groep, dus dat leek me ook niet een optie.
Dan is ze mss net gewend, en voelt zich veilig, en dan moet ze weer over.
En qua opties verder:
het is of dat kind eruit, of Meike eruit
en anders gaat Meike eraf.
Ik heb maandag nog een gesprek gehad met de wvk, die gaf aan dat ze de groepen verkeerd hebben ingedeeld, ze hebben de kinderen waar iets mee is allemaal bij elkaar in gedaan. (de groep van Meike dus) waardoor de juf haar handen overvol heeft aan zo'n groep, en kindjes zoals Meike dan ondersneeuwen.
Zij was het met me eens dat het zo niet verder kon, dat de psz iets moest doen nu.
En ook dat ze wat met dat kind moesten want als Meike er straks af is, heeft ze een nieuw slachtoffer.
(en het kind heeft ook sinds vorige week een broertje of zusje gekregen, arme arme baby)