abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_80624551
Hier is maar 1 psz, dus geen keuze. Helaas.
ik ga er alles aan doen om Meike vervroegd naar de 3+ groep te krijgen, de juf zegt dat ze het aankan.
En dan komt ze weer bij een vriendje in de klas, dat voelt misschien vertrouwd. (toen ik haaar polstte of ze bij B in de klas wilde zei ze dan ook JAAAAA!!! en erachteraan...daar is H niet he mama?)

Ik heb de psz net gebeld, hoofd is er niet, maar komt nog wel terug, dus ik word terug gebeld.
Ik kan evt ook een indicatie krijgen van de HA/CB, omdat ikzelf in een burnout zit, de rust dus nodig ben, maar nu niet rustig thuis zit als Meike naar de psz is.
wie met beide benen op de grond blijft staan....komt niet ver
  vrijdag 23 april 2010 @ 12:00:13 #177
1394 Tazz
Vakmanschap is... *hips*
pi_80628580
Karin, hoop dat het lukt. Doorgaan zoals nu lijkt me zeker geen oplossing.
"ooit geweten wat je allemaal met de beugel van een Grolsch flesje kan doen???"
pi_80635891
Karin, ik hoop dat Meike gauw naar die 3+ groep kan!
Fake it till you make it...
pi_80638628
Ze heeft me terug gebeld, en vond het heel vervelend zoals het allemaal gaat steeds.
Ze gaat het CB raadplegen (vraag me niet waarom, maar ze vroeg of ik dat goed vond....nou oke prima)
en in overleg met de juf.
Ik heb aangegeven dat Meike niet eerder weer op de psz komt als dat er een oplossing is.
Ze belt me maandag of dinsdag terug over hoe nu verder.
  vrijdag 23 april 2010 @ 20:01:27 #180
11803 Vivi
Computer off. Life on.
pi_80645075
Echt, je poot stijf houden nu!
Ik adem in en kalmeer. Ik adem uit en glimlach.
  vrijdag 23 april 2010 @ 20:01:30 #181
267274 kapiteinpannekoek
dolle duo kleutermamma
pi_80645076
quote:
Op vrijdag 23 april 2010 16:53 schreef XXXKarinXXX het volgende:
Ze heeft me terug gebeld, en vond het heel vervelend zoals het allemaal gaat steeds.
Ze gaat het CB raadplegen (vraag me niet waarom, maar ze vroeg of ik dat goed vond....nou oke prima)
en in overleg met de juf.
Ik heb aangegeven dat Meike niet eerder weer op de psz komt als dat er een oplossing is.
Ze belt me maandag of dinsdag terug over hoe nu verder.
  vrijdag 23 april 2010 @ 21:37:00 #182
125853 Ticootje
<3 6970 <3
pi_80649527
Ja volhouden en niet laten afschepen dat ze eraan gaan werken ofzo.
I am unconditionally and irrevocably in love with him.
I'm 97% sure you don't like me, I'm 100% sure I don't care.
pi_80665920
Karin, fijn dat ze er iets mee doen. En inderdaad volhouden nu.. Meike moet het toch gewoon gezellig kunnen hebben op een veilig PSZ!

Ons jochie begint meer te babbelen en te zingen. Zo vrolijk
Kwam ik vanochtend beneden in mijn ondergoed. Hoor ik: "mama blote billen, mama kleren aan, beter". Lief kind
En nu ligt hij in bed te zingen. Vandaag is het smakelijk eten, gistermiddag poesje miauw. En dan ook gewoon een uur lang liggen jeuzelen en zingen voordat hij in slaap valt. Heerlijk
  zaterdag 24 april 2010 @ 21:37:08 #184
11803 Vivi
Computer off. Life on.
pi_80677772
Bweuh, ik vind het even helemaal niet zo leuk. D. is echt megavervelend sinds enkele weken, luistert slecht en hij praat de hele tijd op zo'n jankerige zeurtoon . Ik word er helemaal chagrijnig van. Ik merk ook dat ik helemaal gestressed wordt. Als ik sta te zingen mag het niet, want het is ZIJN lied. Mag het wel van de directeur, dan moet ik eerst beantwoorden WAAROM ik zing, En dan zing ik het natuurlijk ook nog verkeerd, met als gevolg, boos worden en janken. En zo gaat het met alles momenteel .
Ik adem in en kalmeer. Ik adem uit en glimlach.
pi_80678792
Yikes Vivi, echt irritant is dat he.
ik herken het wel hoor, als ik zing krijg ik ook meteen "jij mag niet zingen!!!"te horen, en als ik dans mag dat ook niet. Het moet allemaal zoals de dame het blieft.
En soms ga ik erin mee, en soms niet. En dan heeft ze gewoon vette pech.
Als ze daarom wil gaan huilen kan ze kiezen: als ze door wil huilen gaat naar de gang, of ze houdt ermee op.

Meestal krijg ik dan: "ik vind jou stom" om de oren, en dan is het klaar.
Om vervolgens na een minuutje of wat weer aan te komen slijmen...."jij bent lief mama"

Peuters kunnen super superlief en leuk zijn, maar ze kunnen ook het bloed onder je nagels vandaan halen. Denken dat de hele wereld alleen om hen draait.

Wb de psz perikelen, ik blijf ook zeker bij mijn standpunt, en Meike gaat gewoon niet eerder heen als dat er een oplossing is, want ik laat mijn kind niet misbruiken als ramobject.
pi_80687612
Goedzo Karin! Ik hoop echt dat er gauw een oplossing komt!

Hier ook gemiep en gejammer, blegh.
Fake it till you make it...
  zondag 25 april 2010 @ 17:18:32 #187
1394 Tazz
Vakmanschap is... *hips*
pi_80698730
Hier gelukkig geen gemiep, al weer een paar dagen hier een lekkere vrolijke meid. Nu weer even zorgen dat ze in haar eigen bedje blijft slapen, dan is het helemaal perfect met onze bijna-kleuter.
"ooit geweten wat je allemaal met de beugel van een Grolsch flesje kan doen???"
  zondag 25 april 2010 @ 21:03:35 #188
40180 Stiemie
20-07-2007
pi_80707148
Vivi helaas bij vlagen erg herkenbaar

En het paard is weg

Ze is zaterdag met mijn ouders naar de manege gegaan en daar heeft ze 'm keurig op stal gezet. Toen ze 'm weer mee wilden nemen, zei ze dat het voor het paard leuker was als ie daar mocht blijven. Dus hij staat nu bij mijn vaste pony op stal

Mijn vader was ook blij dat ie niet mee terug hoefde want op de heenweg moest hij steeds heel voorzichtig rijden omdat het paard onder de auto meereed...
pi_80707739
haha Linde, hilarisch kind!
  zondag 25 april 2010 @ 21:19:20 #190
255392 De_Taartjesfee
Hoardin' like a hoarder
pi_80707873
Linde Wat een inventief kind
I`m not weird. I`m limited edition.
  zondag 25 april 2010 @ 21:20:54 #191
1762 YPPY
Yppiaans
pi_80707956
Linde is echt leuk.

Volhouden Karin, zo is het niks voor Meike.
"wat een heerlijke yppiaanse reactie! Vol begrip, nooit veroordelend en zeker niet stekelig! #hulde"
Hoe langer de weg naar de top, hoe mooier het uitzicht!
*OUD heilige*
  zondag 25 april 2010 @ 21:25:08 #192
40180 Stiemie
20-07-2007
pi_80708137
Oh en net zo schattig Ze is samen met Esmee van zaterdag op zondag bij mijn ouders gaan logeren. Nu zijn we net thuisgekomen en ze ging naar bed. Zeg ik:"Linde ik heb je wel gemist hoor, heb je mij ook gemist?"
Zegt ze:"Maar ik was niet kwijt hoor mama, ik was bij opa en oma"
  zondag 25 april 2010 @ 21:54:40 #193
37367 Memmel
Beppie, gekke meid.
pi_80709584
Hier ook een hoop gejengel en gedoe. Ik vind die fases echt niet zo leuk.
Wat dan weer wel heel lief is, J. wilde haar vanmorgen knuffelen en toen zei ze; nee stop papa! Mama ook ehbij, lekker samen knuffelen...gezellig!
Cavia's zijn geen varkentjes en ze komen niet uit Guinea. Waarom cavia's dan toch als 'biggetjes' werden betiteld is onzeker maar dit heeft waarschijnlijk te maken met de piepende en knorrende geluiden die ze frequent maken.
pi_80710575
De stal is ook een mooie plek voor een paard.. Het is toch geen huisdier

Hier niet echt gejengel en gedoe. Wel iets meer dan anders, maar niet noemenswaardig eigenlijk klopt af op blankhout. Af en toe lekker ondeugend.

Vandaag gezellig met Eli, Aviva en Davinia gemeet. Echt heel gezellig. Leuk om die jongen samen te zien giebelen als ze van de trap af stuiterden of achter elkaar aan rondjes reden op de fiets. Die jongens lijken toch best wel op elkaar. Het is dat Chris zijn krullen gisteren afgeknipt zijn door papa, en zijn heupen een stukkie smaller zijn. Maar ook in andere dingen zoals karakter. Grappig om te zien, Eli lijkt meer op Chris dan Chris zijn neefjes doen
Een geslaagde ochtend, en de jongens hebben het ook echt naar hun zin gehad. Kon Chris amper mee naar huis krijgen na bijna 4 uur lang spelen
  maandag 26 april 2010 @ 16:25:19 #195
170545 DaviniaHR
Mrs. PhysicsRules
pi_80731504
Het was zeker gezellig gister!

Zegt Eli ineens: "hallo kindje!" kzwol op van trots zo ongeveer. Normaal is hij nooit zo van het zelf contact maken.
Ze hebben heerlijk samen gespeeld! En dat chris dan ook op de glijbaan op Eli bleef wachten, vond ik erg schattig. Eli was inmiddels weer doorgegaan met de autootjes, die doet alles eventjes, en houdt zich op die manier uren zoet. even puzzelen, even autootjes spelen, daarna weer koffie drinken, nog wat puzzelen, boekje lezen. hij heeft het er maar druk mee.
*O* Trotse mama van E l i en A v i v a *O*
Insanity is heritable. You get it from your children.
Ik ben wel gek, maar niet achterlijk.
If you can't beat them, confuse them.
pi_80732041
Dat "hallo kindje" klonk ook echt heel schattig, zo voorzichtig En jou reactie was ook
Chris is echt van 1 ding als hij buiten de deur iets tofs gezien heeft. Op het KDV kan hij zo een uur lang achter elkaar op dezelfde step, of in de zandbak. Thuis is hij wel wat meer van het alles tegelijk doen.
  maandag 26 april 2010 @ 16:43:37 #197
125853 Ticootje
<3 6970 <3
pi_80732209
Jen speelt ook amper samen en maakt weinig contact met andere kindjes...

Ze doet wel mee in een spel, bijvoorbeeld een bal overrollen, of meegillen en rondjes rennen... Maar ze lijkt het concept meestal niet te snappen.. Een bal rollen gaat 2x goed, en daarna gaat ze rustig de bal een andere kant op gooien... Of niet meer rollen...

Ze is ook vreselijk afwachtend, loopt echt niet zomaar op een kindje af, blijft het liefst dicht tegen mam aangeplakt enz.

Oh en het is een bange poepert die niet eens in een draaimolen durft...
I am unconditionally and irrevocably in love with him.
I'm 97% sure you don't like me, I'm 100% sure I don't care.
  maandag 26 april 2010 @ 17:22:21 #198
255392 De_Taartjesfee
Hoardin' like a hoarder
pi_80733559
Mijn dochter is een schurk! Die kan eindelijk trapklimmen en ze kan nu dus ook van de hoge glijbaan op het speelplein, het leek haar wel een goed idee om voor de eerste keer op haar buik te gaan..gezicht eerst enzo
Die rent voor de eerste keer op een psz zo naar binnen, zegt byebye en loopt weg.
Ik ben heel erg benieuwd wat dat allemaal nog met zich meebrengt
I`m not weird. I`m limited edition.
  maandag 26 april 2010 @ 19:58:33 #199
40180 Stiemie
20-07-2007
pi_80739175
Ah Chris en Eli lekker samen aan het spelen

Pff het had vandaag weinig gescheeld of ik had mijn superdwarse peuter op marktplaats gekwakt Alleen al tijdens het ontbijt moest ze al 4x op het strafmatje. Alles wat ik wil, doet ze gewoon niet en ze blijft maar heel hard tegen me schreeuwen en slaan en overal expres hard tegenaan knallen met haar fiets (die nu dus voor straf opgeruimd is). Ze ligt er nu net in en dat was net op tijd want ik stond bijna niet meer voor mezelf in en had bijna een ouderwetsche billenkoek uit de kast gehaald terwijl ik helemaal niet wil slaan

Morgen weer een gezellig dagje met de kindjes thuis Het is een fase toch?
pi_80742123
Pfff dat soort momenten zijn niet gezellig Stiemie. Sterkte morgen.

Pepijn en ik zijn vanmiddag met zijn beste vriendinnetje en haar mama naar Naturalis geweest.
Dat vonden ze echt super. "IK ZIE OLIFANTENBOTTEN!!!!!"

En vanavond nog even met de loopfiets een ijsje wezen halen. Ik heb op de heenweg wel 10x op het punt gestaan om om te draaien, continue groot drama. Uiteindelijk bij de ijssalon ( ruim 1km enkele reis) een ijsje wezen eten, en daarna weer terug gefietst. En wonder boven wonder ging de terugweg prima. Rare peuter
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')