quote:
Op maandag 19 april 2010 11:21 schreef Deepfreeze het volgende:Karin, wat fijn dat het met Meike zo goed gaat!! Heerlijk als je zo van je meisje kunt genieten
Hoe gaat het op de PSZ?
beetje minder
ze wil niet meer heen
Vriendje is over naar een andere groep, en nu mist ze hem.
De nieuwe kinderen die erbij komen zijn niet echt onze types zeg maar, het zijn vooral kinderen uit probleemgezinnen (laag sociaal niveau) die op vroegere leeftijd op indicatie worden geplaatst.
De aandacht van de juf gaat vooral uit naar die kinderen, en dan zijn het de makkelijke kinderen die daaronder lijden. Meike is een kindje wat geen aandacht vraagt. Mooi makkelijke groepsopvulling.
Ik ben nu een paar keer wat eerder gekomen, en zie haar dan ook alleen in een speelhuisje zitten. Dan zit ze te wachten tot de juf roept dat ze gaan opruimen....
Ze heeft weinig aansluiting, de kinderen in haar klas zijn zo jong.
ik heb vandaag aan de juf gevraagd of ze niet over kon naar de volgende groep, ook om wat meer uitdaging te krijgen. De juf zei dat het op zich een goed idee was, en dat ze het nu ook aankan.
Maar er is geen plek

pas na de zomervakantie.
Gelukkig zei de juf er ook bij dat Meike er leuk speelt en echt niet zielig is (want ik vind het steeds een beetje zielig, dat ze zo alleen is, en niet heen wil enzo)
De juf heeft morgen een vergadering, ook met de juf van de volgende groep, en dan zou ze nog eens polsen van hoe en wat met de wisseling.