abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_80358188
Nijna, vervelend dat er zo niks te benoemen is als de oorzaak. Hopelijk komt er iets uit het bloed (ijzertekort ofzo). Naja, niet dat ik hoop dat ze iets heeft, maar een antwoord is natuurlijk ook fijner dan dat onzekere..

Davinia, die trein Zo herkenbaar

Hier ook een moe ventje vandaag zeg. Op zich niet zo raar: vanochtend met de kruipgroep naar een speeltuin/kinderboerderij geweest (bij de oosterburen) en daar heeft hij zich heerlijk vermaakt. Hoog in een klimrek geklommen, van de glijbaan (2,5m), en een jongetje van 5 gezegd dat hij niet aan de buggy mocht komen. Een heerlijk ochtendje, maar alle frisse lucht en gebeurtenissen zorgden voor een heerlijke middagdut. En daarna vroeg hij spontaan om nog een boterham. En vanavond was hij ook al snel om. Weer lekker naar buiten, op de driewieler naar de super. Dus die ligt nu heerlijk in zijn bedje te
pi_80358802
Nijna wat vervelend zeg Bloed afnemen lijkt me niet niks voor zo'n klein grietje. Weet je al meer over de uitslag?

Hoe is het nou met Meike haar knietjes? Dat vind ik wel lastig inderdaad met de draagdoek. Als je peuter valt kan je die dus niet oprapen. En je hebt ook een soort dode hoek waarin je peuter ineens spoorloos is (en daar is het natuurlijk het fijnst fietsen/lopen/gillen etc )

Eli lekker met de trein aan het spelen?

Chris dat klinkt als een lekkere drukke, maar gezellige dag.
pi_80358973
Moe maar voldaan dus Deepfreeze.

Wanneer krijg je de uitslag nijna?
Wel fijn dat het zo goed ging met prikken.

Meike was vandaag bij oma iedereen haar pleisters aan het showen, toch nog ergens goed voor, zo'n smak op de tegels... kreeg ze mooi van iedereen aandacht zo.
wie met beide benen op de grond blijft staan....komt niet ver
pi_80373678
Net gebeld voor de uitslag, alles in orde. Wel fijn natuurlijk, maar geen verklaring voor de moeheid dus...
Fake it till you make it...
pi_80382377
Fijn dat er niks geks uit het bloed kwam, maar nog geen verklaring is ook niet fijn. Gaat de dokter nog andere dingen laten onderzoeken?
pi_80385031
Nou nee, daar hebben we niet echt afspraken over gemaakt ook.
Ik had nog gevraagd of het zin had om haar anders multivitaminen te gaan geven, maar volgende de huisarts was dat niet echt nodig als ze haar fruit en brood wel redelijk eet.
Ik zal eens kijken of ze misschien wat meer energie krijgt van de zon... maar als het zo blijft en ze zo pips blijft ga ik toch nog eens terug...
pi_80471280
Goeiemorgen.. Allemaal het weekend overleefd?

Heeft Linde nog lekker geslapen Stiemie?
En geen veranderingen bij jullie Nijna?

Chris heeft een heerlijk rustig weekendje gehad. Ergens deze week kan hij over naar zijn nieuwe kamer, ben benieuwd of het slapen ook zo makkelijk blijft gaan als nu..
pi_80473193
Spannend Deepfreeze, gaat hij nu voor het eerst in een groot bed ook?

Meike is er de laatste tijd niet meer uitgevallen, hoera!

Meike is zo supergoed te spreken de laatste tijd! We genieten echt zo van haar!
pi_80474298
Karin, wat fijn dat het met Meike zo goed gaat!! Heerlijk als je zo van je meisje kunt genieten
Hoe gaat het op de PSZ?

Chris lag al sinds zijn 2e verjaardag in een peuterbedje. En daar blijft hij nog steeds netjes in liggen tot wij op de kamer komen. Alleen op zijn nieuwe kamer staat ook speelgoed. Dus misschien wat meer redenen om te gaan spoken. Maar eigenlijk denk ik dat hij er geen problemen van gaat maken. Vorige week liep hij al aan zijn bed te trekken om hem naar de andere kamer te slepen
pi_80479880
Leuk deepfreeze, een nieuwe kamer!
Hier niet veel veranderd. Mirte wil tegenwoordig eerst even lezen als ze naar bed gaat. Gaat ze zitten, kussen in haar rug, tegen het hoofdeind en dan leest ze even en dan gaat ze liggen en slapen .

Karin, wat fijn dat het met Meike goed gaat!
  maandag 19 april 2010 @ 15:29:55 #86
40180 Stiemie
20-07-2007
pi_80483668
Nijna tegensrtijdig gevoel zeker bij de uitkomst van het bloedonderzoek. Kan me voorstellen dat je ook op iets hoopt dat gewoon simpel op te lossen is. Gaan ze nou verder onderzoeken?

Karin wat fijn dat het zo goed gaa met Meike!

En Chris naar een nieuwe kamer met speelgoed. Vindt hij het spannend die nieuwe kamer DF?

Linde blijft 's avonds en 's nachts een beetje rommelen Ze blijft in bed, maar ze wordt dan huilend wakker en dan moet je even je neus laten zien en ze gaat vanalles eisen (nee ik wil drinken en jij moet daar staan en dat lampje moet aan) en anders is het gillen en brullen. En overdag is ze door dat gespook ook veel minder gezellig (lees hier een enorme understatement )
pi_80486500
Stiemie, ergens had ik wel een beetje gehoopt dat er wat simpels uit zou komen, zodat we er wat aan konden doen. Of we op zn minst een verklaring zouden hebben.
Maar die is er dus niet. We hebben het verder niet gehad over hoe verder als er niks uit zou komen.
We kijken het maar weer even aan of het misschien ook helpt dat het beter wordt nu het zonniger enzo is... anders weet ik het ook niet.

Pfff lastig zeg dat Linde zo rommelt en zo "gezellig" is...
pi_80497269
quote:
Op maandag 19 april 2010 15:29 schreef Stiemie het volgende:
En Chris naar een nieuwe kamer met speelgoed. Vindt hij het spannend die nieuwe kamer DF?
Chris is niet zo'n stresskip. En we zijn al een poos bezig, dus elke keer vertellen we dat daar zijn bedje komt, en de commode daar. Dus tot nu toe doet hij niet moeilijk.
Alleen net even, samen met papa op de kamer spelen. En opeens vond hij "blauw eng, beneden". Maar dat was eerder vanwege de gezelligheid beneden, dan echt de blauwe kleur..

Vervelend dat Linde rommelt. Hopelijk went ze snel.. Of had ze daar op haar oude kamer ook al last van?
pi_80497979
quote:
Op maandag 19 april 2010 11:21 schreef Deepfreeze het volgende:
Karin, wat fijn dat het met Meike zo goed gaat!! Heerlijk als je zo van je meisje kunt genieten
Hoe gaat het op de PSZ?

beetje minder
ze wil niet meer heen
Vriendje is over naar een andere groep, en nu mist ze hem.
De nieuwe kinderen die erbij komen zijn niet echt onze types zeg maar, het zijn vooral kinderen uit probleemgezinnen (laag sociaal niveau) die op vroegere leeftijd op indicatie worden geplaatst.
De aandacht van de juf gaat vooral uit naar die kinderen, en dan zijn het de makkelijke kinderen die daaronder lijden. Meike is een kindje wat geen aandacht vraagt. Mooi makkelijke groepsopvulling.
Ik ben nu een paar keer wat eerder gekomen, en zie haar dan ook alleen in een speelhuisje zitten. Dan zit ze te wachten tot de juf roept dat ze gaan opruimen....
Ze heeft weinig aansluiting, de kinderen in haar klas zijn zo jong.
ik heb vandaag aan de juf gevraagd of ze niet over kon naar de volgende groep, ook om wat meer uitdaging te krijgen. De juf zei dat het op zich een goed idee was, en dat ze het nu ook aankan.
Maar er is geen plek pas na de zomervakantie.

Gelukkig zei de juf er ook bij dat Meike er leuk speelt en echt niet zielig is (want ik vind het steeds een beetje zielig, dat ze zo alleen is, en niet heen wil enzo)
De juf heeft morgen een vergadering, ook met de juf van de volgende groep, en dan zou ze nog eens polsen van hoe en wat met de wisseling.
  maandag 19 april 2010 @ 21:29:21 #90
40180 Stiemie
20-07-2007
pi_80498333
Tsjee Karin da klinkt niet echt leuk zo zeg Gelukkig vertelde juf dat Meike er ook wel leuk speelt, dat scheelt. Hopelijk komt er morgen iets goeds uit de vergadering en kan ze toch snel over naar de andere groep.

Linde is niet naar een andere kamer gegaan hoor, was het maar waar. We hebben maar 2 slaapkamers, dus helaas De meisjes hebben een kamer van ik denk zo'n 3,5 bij 4 die ze samen moeten delen. Ik heb er een grote vakkenkast in het midden gezet als een soort roomdivider en zo hebben ze allebei een soort van eigen kamertje. Commode en boekenkast delen ze en dan hebben ze allebei een ladenkast met kleertjes. Maar zolang Linde nu zo rommelt, durf ik haar echt niet met Esmee op een kamer te laten liggen, dus die slaapt nog in onze kamer in de wieg

Oh en ik ben zo trots op mijn grietjes Vanavond ouderavond gehad en er was eigenlijk helemaal niks negatiefs. Twee hele rustige, vrolijke, blije meiden die precies laten weten wat ze willen en het erg naar hun in hebben bij de opvang. Pfff dat kan je hele dag goedmaken zeg
  dinsdag 20 april 2010 @ 08:57:32 #91
37367 Memmel
Beppie, gekke meid.
pi_80509122
Stiemie, klinkt toch wel bekend hoor die driftbuien!
Anna kan dat ook heel heftig hebben. 'Nee mama, jij keggggg, jij daar staan, speen pakken, drinken pakken. Jij magge niet hier komen' Ze staat soms echt helemaal gespannen te trillen van woede.
Het was een tijdje wat minder, maar het is nu weer wat erger. Gezellig is anders.

Karin wat vervelend joh. Ik ben heel benieuwd wat ze besluiten in de vergadering. Het zou gewoon zonde zijn als ze het hierdoor niet meer naar haar zin zou hebben, toch?

Nijna, dat van die zon zou natuurlijk best eens waar kunnen zijn. Hoeveel uur slaapt Mirte per dag? Ik merk nl dat als Anna niet genoeg slaapt ze ook echt een beetje sip en pips is hoor!

En Chris, stoere vent op zijn nieuwe kamer!
Cavia's zijn geen varkentjes en ze komen niet uit Guinea. Waarom cavia's dan toch als 'biggetjes' werden betiteld is onzeker maar dit heeft waarschijnlijk te maken met de piepende en knorrende geluiden die ze frequent maken.
pi_80509188
Stiemie, ik bedoelde natuurlijk haar oude bedje

Karin, dat is wel vervelend. Maar ook wel een beetje herkenbaar. Chris kiest er ook vaak voor om alleen te spelen als zijn vriendje er niet is. En valt niet op in de groep. Vorige week zei een inval leidster nog dat ze moest opletten dat ze hem niet vergaten. Maar daar maak ik me steeds minder druk om. Het hoort gewoon bij hem. En ik was nog erger vroeger.

Zo met chris naar de trein. Als zijn humeur mee gaat werken.
  dinsdag 20 april 2010 @ 09:05:24 #93
40180 Stiemie
20-07-2007
pi_80509285
Iemand nog een beetje uitgeslapenheid over voor mij? Ik ben doodop

De dames besloten elkaar vannacht eens gezellig af te wisselen:

23:30 - Esmee hoest zichzelf wakker en wil een fles
02:00 - Linde wordt wakker en gilt tot ik kom kijken en ze persoonlijk kan vertellen dat ze "vekouwuh" is
04:00 - Linde heeft dorst en wil wat drinken
05:00 - Esmee lust eigenlijk ook nog wel een fles
06:30 - Linde is haar labeldoekje kwijt en dat moeten we allemaal gaan zoeken
07:00 - Gezellig Linde is wakker en komt bij ons op bed tv kijken

Oh en Linde heeft uitslag van de nivea soft op haar wangen. Ik dacht dat ze daar de vorige keer wel tegen kon, maar niet dus
  dinsdag 20 april 2010 @ 09:07:09 #94
40180 Stiemie
20-07-2007
pi_80509322
DF waar ga je met Chris heen met de trein?

In haar oude bedje ging Linde er gewoon om 19.30 in en dan werd ze vaak pas na 8 uur 's morgens wakker. Nu is ze steeds dingen kwijt en die liggen dan onder haar dekbedje. Was met een slaapzak natuurlijk een stuk overzichtelijker in bed
  dinsdag 20 april 2010 @ 09:09:13 #95
267274 kapiteinpannekoek
dolle duo kleutermamma
pi_80509380
En het paard ?? Is dat ook kwijt ?
  dinsdag 20 april 2010 @ 09:10:49 #96
37367 Memmel
Beppie, gekke meid.
pi_80509422
Ligt wrs ook onder haar dekbed....
Cavia's zijn geen varkentjes en ze komen niet uit Guinea. Waarom cavia's dan toch als 'biggetjes' werden betiteld is onzeker maar dit heeft waarschijnlijk te maken met de piepende en knorrende geluiden die ze frequent maken.
  dinsdag 20 april 2010 @ 09:13:48 #97
40180 Stiemie
20-07-2007
pi_80509520
Nope dat was er gisteren ineens weer in de supermarkt "Kijk mama mijn paard is ook mee!"
  dinsdag 20 april 2010 @ 09:13:53 #98
267274 kapiteinpannekoek
dolle duo kleutermamma
pi_80509522
poeh, een peerd onder je deken...

Hier is zojuist (x2) naast het potje gepoept.

"anders wordt het potje vies "
  dinsdag 20 april 2010 @ 09:15:09 #99
40180 Stiemie
20-07-2007
pi_80509553
Ja zo'n potje moet je schoonhouden he
pi_80510665
Whahaha KP, wat heb je toch een heerlijk stel!

Stiemie, wat een nacht!

Memmel, Mirte gaat tussen 7 en half 8 naar bed en dan 's morgens tussen 7 en half 8 is ze weer wakker. En tussen de middag slaapt ze soms wel van 1 tot 4 of langer, ik maak haar uiterlijk om half 5 dan wakker. Dus ze slaapt volgens mij wel genoeg...
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')