abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_80288106
Kun je niet een toverstafje fixen waarmee je het paard even weg kunt toveren?
wie met beide benen op de grond blijft staan....komt niet ver
  dinsdag 13 april 2010 @ 23:21:59 #52
40180 Stiemie
20-07-2007
pi_80288294
Tsja zal je zien dat ze daar zelf weer andere dingen mee tevoorschijn tovert Nou ik zit het paard maar weer gewoon even uit. Zal binnenkort wel weer iets anders voor terugkomen.
  woensdag 14 april 2010 @ 08:32:16 #53
37367 Memmel
Beppie, gekke meid.
pi_80293205
Ja, voor je het weet heb je een olifant in huis.

Gisteravond, ik zat beneden: "Mamaaaaaaaa, mamamaaaaaaa, koommmeeee, huuuuulpen, hulpen!" Ik vlieg naar boven, zit mevrouw bovenaan de trap op haar knieeen. Ik zeg: wat is er aan de hand? Anna: "kijk, mama, een vlekje!"
Zit er een minuscuul zwart vlekje op de leunig van de trap....
Cavia's zijn geen varkentjes en ze komen niet uit Guinea. Waarom cavia's dan toch als 'biggetjes' werden betiteld is onzeker maar dit heeft waarschijnlijk te maken met de piepende en knorrende geluiden die ze frequent maken.
  woensdag 14 april 2010 @ 08:56:38 #54
267274 kapiteinpannekoek
dolle duo kleutermamma
pi_80293649
quote:
Op woensdag 14 april 2010 08:32 schreef Memmel het volgende:
Ja, voor je het weet heb je een olifant in huis.

Gisteravond, ik zat beneden: "Mamaaaaaaaa, mamamaaaaaaa, koommmeeee, huuuuulpen, hulpen!" Ik vlieg naar boven, zit mevrouw bovenaan de trap op haar knieeen. Ik zeg: wat is er aan de hand? Anna: "kijk, mama, een vlekje!"
Zit er een minuscuul zwart vlekje op de leunig van de trap....
hahahahaha
pi_80294115
Hihi Memmel, wat een pietje precies.. (en zo herkenbaar)
En een paard, dat is wel veel gesleep. Is het geen shetland pony?

Chris kent zijn eigen naam wel, maar als ik of iemand anders hem vraagt wat zijn naam is, haalt hij zijn schouders op.. Laat staan zijn achternaam. Maar dat zal nog wel komen.
En hij kan zijn eigen naam ook niet goed uitspreken, dus niemand die dan zou begrijpen dat hij Chris heeft..

Ook geen onzichtbare vriendjes is. Alleen bijt de poes hem nog regelmatig. Als hij ergens last heeft, of aandacht wil, dan heeft de poes gebeten. Hij heeft het ook niet zo op dieren, en de katten van mijn ouders zijn nogal wild. Gelukkig geen angst, alleen benoemt hij het steeds..
pi_80309378
Hahaha Anna helaas heel herkenbaar, maar bij een ander is het veeeeeeel leuker

Nou het paard is ook mee naar de kinderopvang! We stonden al bij de lift toen bleek dat hij nog binnen was... Gelukkig zagen we hem net op tijd om het hoekje staan en hoefde ik niet weer alle sloten van de deur te doen. (Hoop trouwens niet dat ik voor vandaag bij moet betalen bij de kinderopvang omdat het paard ook mee is, of zou ik hem ook via toeslagen.nl op kunnen geven voor paardentoeslag? )
pi_80309481
quote:
Op woensdag 14 april 2010 16:29 schreef Stiemie het volgende:
Hahaha Anna helaas heel herkenbaar, maar bij een ander is het veeeeeeel leuker

Nou het paard is ook mee naar de kinderopvang! We stonden al bij de lift toen bleek dat hij nog binnen was... Gelukkig zagen we hem net op tijd om het hoekje staan en hoefde ik niet weer alle sloten van de deur te doen. (Hoop trouwens niet dat ik voor vandaag bij moet betalen bij de kinderopvang omdat het paard ook mee is, of zou ik hem ook via toeslagen.nl op kunnen geven voor paardentoeslag? )
Dat ligt er een beetje aan wat de koers doet van de onzichtbare worteltjes die hij eet, maar vaak zit het wel bij de prijs van een kind inbegrepen.
I am unconditionally and irrevocably in love with him.
I'm 97% sure you don't like me, I'm 100% sure I don't care.
pi_80309807
pfieeeuww dat scheelt want die is momenteel wel gunstig volgens mij
pi_80309937
quote:
Op woensdag 14 april 2010 16:39 schreef Stiemie het volgende:
pfieeeuww dat scheelt want die is momenteel wel gunstig volgens mij
Ja het is een goede onzichtbare oogst dit jaar.
pi_80310137
Herkent iemand dit trouwens: sinds Linde in haar grote bed slaapt, is ze veel moeier Ze gaat er om 19 uur in en dan wordt ze meestal tussen 7 en 7.30 wakker. Ik heb de hele nacht de babyfoon aanstaan om te ontdekken of ze misschien aan het spoken is, maar er is totaal geen geluid 's nachts. Vanmorgen was ze voor het eerst in al die tijd dat ze naar de kinderopvang gaat ook helemaal verdrietig toen ik wegging. Dikke tranen en maar 'mama' roepen. En toend e leidster vroeg wat er was, zei ze weer dat ze zo moe was.

Zal het toch wat te veel voor haar zijn die overgang naar een groot bed?
pi_80310373
Stiemie, Chris is de laatste tijd ook meer moe, hij is 's ochtends slecht wakker te krijgen. En overdag loopt hij soms vrijwillig naar boven. En ik hoor het van meer kindjes, het lijkt de lente lucht te zijn..
Misschien dat de overgang zorgt dat Linde wat onrustiger slaapt, dat ze nog wat meer nodig heeft?
  woensdag 14 april 2010 @ 16:54:14 #62
267540 Books
Vorige Mibosmama's
pi_80310463
Hier is het nu ook al een week of twee zo dat ze moe is en vrijwillig naar bed toe gaat soms zelfs tussen de middag als E naar bed gaat. Dan gaat K ook even liggen en soms slaapt ze dan ook echt een uurtje.
pi_80310633
Ah de befaamde voorjaarsmoeheid dus! Overdag wil ze alleen absoluut niet slapen. Maar eens proberen 's avonds nog wat eerder naar bed te doen...
  woensdag 14 april 2010 @ 19:06:04 #64
267274 kapiteinpannekoek
dolle duo kleutermamma
pi_80314962
oh mijn god...onzichtbare paarden, hahaahahahaha

*houdt hart vast*
pi_80315019
Oh, Jen ging gister ook vrijwillig naar bed en vandaag was ze ook helemaal gesloopt.
pi_80320014
Stiekem vind ik Linde en haar paard errug grappig.....sorry Stiemie
pi_80320723
Ik vind het ook wel geinig hoor de onzichtbare paarden enzo! Beter als leewen!

Hier ook een kind wat meer moe is als anders, denk inderdaad het weer ofzo!

Vanavond is Mahre eindelijk weer lief en rustig gaan slapen zonder gehuil en gekrijs of dat we erbij moesten bijven! een voorzichtig
pi_80321378
En Stiemie, moest je nog bij betalen???

Lenaatje, klinkt goed, voorzichtig mee doet.

Met Mirte vandaag bij de huisarts geweest en bloed wezen prikken. Eind van de week maar even bellen voor uitslag, maar er komt vast niks uit.
Ook een moe kind hier, maar dat is al maanden en de huisarts vond haar toch ook wel pips. Maar hart en longen, keel en neus allemaal in orde .
Fake it till you make it...
pi_80321564
Hoe ging dat dan nijna, bloedprikken? Dat lijkt me echt zo'n rotklus met een peuter (of kind in het algemeen denk ik)

Meike viel vanmiddag haar knietjes kapot. DRAMA!!! Was wel sneu dat ik haar niet goed kon optillen, want ik had Lars in de draagdoek.
Ze heeft thuis nog wel een half uur zitten snikken. Toen een koud lapje erop, die er vervolgens niet meer af mocht. Inmiddels zijn de knietjes gepimpt met pleisters.
Maar goed dat ze niet zag dat haar kleine broertje het errug grappig vond dat ze zo enorm over de zeik ging, echt hij had een lol joh....(nee hij dacht natuurlijk: als ik maar lach dan stopt ze vast met huilen)
pi_80321567
Waarvoor moest ze bloedprikken Nijna? (misschien heb je het al verteld maar ik lees de laatste tijd niet meer zo veel mee)
Wel fijn dat hart enzo in orde zijn, scheelt weer. maar niet fijn he als ze zo kwakkelen.
pi_80321613
Au Meike dat deed zeer! Zielig als ze zo hard vallen!
  woensdag 14 april 2010 @ 22:30:57 #72
37367 Memmel
Beppie, gekke meid.
pi_80324547
Anna is hier nu bijzonder lief en zorgzaam voor haar waterpokkerige broertje. Ook Anna is vanmiddag op haar knieën gevallen! Ik kwam uit mijn werknen zei, oh maar je loopt nog, dus het zal wel meevallen. Maar nee..."nee mama! Anna heeft een hele grote bloed hoor! Kijk maar! Zo heel erg auwwww!" Niks te zien dus bijna.

En verder mag ik niet meer op handen en knieën de vloer schoonmaken, want dan lijk ik op een tijger en tijgers zijn eng, 'hoorrrr mama!'
Cavia's zijn geen varkentjes en ze komen niet uit Guinea. Waarom cavia's dan toch als 'biggetjes' werden betiteld is onzeker maar dit heeft waarschijnlijk te maken met de piepende en knorrende geluiden die ze frequent maken.
  donderdag 15 april 2010 @ 08:30:56 #73
170545 DaviniaHR
Mrs. PhysicsRules
pi_80332201
geweldig, dat paard!
en al die verhalen hier! helemaal leuk! kan niet wachten tot eli dat gaat doen!

nu komen we niet verder dan 'kijk! trein maakt!' en daar ligt dan de rails die pr zo bloedig heeft geconstrueerd in 84 delen over de vloer verspreid ach, werkverschaffing en zo...

nijna, hopelijk vinden ze een oorzaak, of knapt mirte vanzelf weer op.
*O* Trotse mama van E l i en A v i v a *O*
Insanity is heritable. You get it from your children.
Ik ben wel gek, maar niet achterlijk.
If you can't beat them, confuse them.
pi_80334432
Karin, ik had Mirte bij me op schoot. Er kwam 1 iemand om haar arm vast te houden en een ander die prikte en dat ging eigenlijk heel goed.
Ze moest wel even huilen, maar het is ook gewoon naar zo'n prik, dus logisch. Maar geen drama gelukkig.
Het viel mij erg mee moet ik zeggen.
Arme Meike,

Lenaatje, we zijn gaan bloedprikken omdat ze maar steeds zo moe blijft (en dat idee heb ik al maanden en waren we ook al eerder mee bij de huisarts geweest).

Memmel, ook al een vallende peuter . Haha mama die op een tijger lijkt .

Eli, ben je zo lekker met de trein aan het spelen !

Mn peuterpuber probeert door te huilen en jammeren dingen voor elkaar te krijgen en ik probeer het te negeren, maar af en toe dan ben ik er echt hardstikke zat van.
Ga ik lopen mopperen, schiet ook niet echt op. Maar goed.
Fake it till you make it...
pi_80334592
Bij Jen is er al best vaak bloed afgenomen. Ze is nog wat spekkie, dus ze kunnen de ader in haar arm niet nog niet goed vinden, dus halen ze bij Jen bloed uit het handje.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')