Die heb je bij ikeaquote:Op maandag 12 april 2010 14:02 schreef kapiteinpannekoek het volgende:
oei spannend een groot bed voor Linde !
Mijn dames slapen nog heerlijk in een ledikantje.
Ik ben een beetje op zoek naar halve hoogslapers.
Waarbij de 1 half onder het onder bed geschoven kan worden.
Lekker pittig ding heb jij ook he?quote:Op dinsdag 13 april 2010 12:51 schreef Memmel het volgende:
Anna had vanmorgen weer een driftbui...niet normaal zeg.
Was om half elf pas op kantoor...
Ze was boos dat ik mijn bed al uit was en dat ze daarom niet bij mij kon liggen.
Toilet gaat dan weer prima.quote:Op dinsdag 13 april 2010 14:39 schreef Deepfreeze het volgende:
KP, ik heb er wel eerder over gehoord. Geloof bij een voorlichting over peutergedrag. Redelijk normaal dus, en dan soms ook voor het toilet. Daar gaven ze de tip op het voetje erin proberen te stoppen, en te melden dat het kindje veel te groot is. Dan zien ze dat de angst niet reeel is. En anders zo'n zeefje (voor de keukenafvoer) eroverheen..
Hier hebben we dat ook. En als je denkt het voor te zijn door als mama alles te doen, dan mag mama niet meer en moet het papa zijnquote:Op dinsdag 13 april 2010 12:56 schreef Ticootje het volgende:
Oh Jen moet al een flinke week niets van dr vader hebben.. Papa mag niet buiten komen kijken als ze in de tuin speelt, hij mag haar niet oppakken, niet plagen.. Helemaal niets. En maar met het vingertje wijzen : "Papa daan". (Papa gedaan). Maar papa doet helemaal niets...
Leuke fase
Ruben heeft sinds kort mijn "jaja" overgenomen. En dat zeg ik meestal alleen als ik vrij weinig van die ja meenquote:Op dinsdag 13 april 2010 14:39 schreef Deepfreeze het volgende:
Gezellige kids hier![]()
Gisteren riep ik Chris naar binnen "Chris, handjes wassen en dan gaan we eten".. Hoor ik uit de tuin een dapper "ech nie" komen. En dat gebruikt hij echt veel de laatste dagen. Als wij wel zeggen, zegt hij ech nie, zeggen wij niet, zegt hij ech wel.. Zo schattig (en onhandig, aangezien hij dan ook dwars gaat)
Ik lees heel toevallig even mee hier, maar wat een supertoffe foto!quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |