abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  maandag 12 april 2010 @ 15:56:06 #26
40180 Stiemie
20-07-2007
pi_80229332
Leuk om dan ineens zo'n vooruitgang te zien he DF? Zijn ze ineens ukkie-af

Nou onze prinses zonder erwt heeft heeerlijk geslapen in haar nieuwe bed. Ze ging er om 21 uur in en ze werd pas weer om 8.30 wakker. En ze snapt wel dat ze er zelf uit kan, maar dat heeft ze afgelopen nacht dus niet gedaan (we hadden de babyfoon maar weer neergezet voor de veiligheid ) Nu de komende nacht maar even afwachten nu het niet meer zo nieuw is
pi_80229477
quote:
Op maandag 12 april 2010 14:02 schreef kapiteinpannekoek het volgende:
oei spannend een groot bed voor Linde !
Mijn dames slapen nog heerlijk in een ledikantje.
Ik ben een beetje op zoek naar halve hoogslapers.
Waarbij de 1 half onder het onder bed geschoven kan worden.
Die heb je bij ikea
I am unconditionally and irrevocably in love with him.
I'm 97% sure you don't like me, I'm 100% sure I don't care.
  maandag 12 april 2010 @ 20:10:23 #28
267274 kapiteinpannekoek
dolle duo kleutermamma
pi_80238974
De meiden waren vanavond hysterisch in bad.
In 1x bang voor het putje en het water dat wegspoelt. De een stak de ander giltechnisch gezien wel aan, maar de angst was bij dame 1 toch wel oprecht.

Fantasie dat je ook door het putje/afvoer kan spoelen of zoiets ? Hebben jullie kinderen dat ook eens gehad en wat heb je gedaan ?
  maandag 12 april 2010 @ 20:50:12 #29
40180 Stiemie
20-07-2007
pi_80240752
oh kp dat weet ik nog van vroeger van mijn broertje. Die durfde niet meer te douchen nadat ie een poppetje van Fisher price in het doucheputje had zien verdwijnen. De tip van mijn moeder was: met je armen wijd douchen dan pas je er niet door

Ik ben niet verantwoordelijk voor eventueel te onstataan trauma. Heb hem er nooit meer naar gevraagd
  dinsdag 13 april 2010 @ 06:17:55 #30
1394 Tazz
Vakmanschap is... *hips*
pi_80251822
TVP (lees straks wel even bij)...
"ooit geweten wat je allemaal met de beugel van een Grolsch flesje kan doen???"
  dinsdag 13 april 2010 @ 12:51:48 #31
37367 Memmel
Beppie, gekke meid.
pi_80260254
Anna had vanmorgen weer een driftbui...niet normaal zeg.
Was om half elf pas op kantoor...
Ze was boos dat ik mijn bed al uit was en dat ze daarom niet bij mij kon liggen.
Cavia's zijn geen varkentjes en ze komen niet uit Guinea. Waarom cavia's dan toch als 'biggetjes' werden betiteld is onzeker maar dit heeft waarschijnlijk te maken met de piepende en knorrende geluiden die ze frequent maken.
pi_80260326
quote:
Op dinsdag 13 april 2010 12:51 schreef Memmel het volgende:
Anna had vanmorgen weer een driftbui...niet normaal zeg.
Was om half elf pas op kantoor...
Ze was boos dat ik mijn bed al uit was en dat ze daarom niet bij mij kon liggen.
Lekker pittig ding heb jij ook he?
pi_80260372
Oh Jen moet al een flinke week niets van dr vader hebben.. Papa mag niet buiten komen kijken als ze in de tuin speelt, hij mag haar niet oppakken, niet plagen.. Helemaal niets. En maar met het vingertje wijzen : "Papa daan". (Papa gedaan). Maar papa doet helemaal niets...

Leuke fase
  dinsdag 13 april 2010 @ 13:41:50 #34
40180 Stiemie
20-07-2007
pi_80261979
Linde ging na een lekker dagje driftbuien tegen mama eens bij het naar bed gaan aan papa uitleggen dat ie mama ook maar moest slaan want mama had stom tegen haar gedaan
pi_80262587
Leuk die peuterpubertijd .

Mijn peuter kwam vol met zand terug van de peuterspeelzaal en doodmoe. Dus even door de wasstraat voor ze in bed ging. Ze bleef maar huilen, zo moe was ze en nu ligt ze te slapen terwijl ons jaar jongere buurmeisje hier rond loopt te dollen, nadat ze niet wilde gaan slapen .
Fake it till you make it...
pi_80264309
Gezellige kids hier

Gisteren riep ik Chris naar binnen "Chris, handjes wassen en dan gaan we eten".. Hoor ik uit de tuin een dapper "ech nie" komen. En dat gebruikt hij echt veel de laatste dagen. Als wij wel zeggen, zegt hij ech nie, zeggen wij niet, zegt hij ech wel.. Zo schattig (en onhandig, aangezien hij dan ook dwars gaat)

Wij zijn vanochtend gezellig wezen zwemmen. Chris is nog steeds niet dol op veel gespetter, maar het ging verder prima. Totdat we onder de douche gingen. Maarja, toch even snel het chloor eraf gespoeld. Daarna patatjes gegeten, en nu lekker in bed

KP, ik heb er wel eerder over gehoord. Geloof bij een voorlichting over peutergedrag. Redelijk normaal dus, en dan soms ook voor het toilet. Daar gaven ze de tip op het voetje erin proberen te stoppen, en te melden dat het kindje veel te groot is. Dan zien ze dat de angst niet reeel is. En anders zo'n zeefje (voor de keukenafvoer) eroverheen..
  dinsdag 13 april 2010 @ 14:46:45 #37
267274 kapiteinpannekoek
dolle duo kleutermamma
pi_80264619
quote:
Op dinsdag 13 april 2010 14:39 schreef Deepfreeze het volgende:

KP, ik heb er wel eerder over gehoord. Geloof bij een voorlichting over peutergedrag. Redelijk normaal dus, en dan soms ook voor het toilet. Daar gaven ze de tip op het voetje erin proberen te stoppen, en te melden dat het kindje veel te groot is. Dan zien ze dat de angst niet reeel is. En anders zo'n zeefje (voor de keukenafvoer) eroverheen..
Toilet gaat dan weer prima.
Ik ga eens kijken of ze vanavond in bad willen. Geloof dat ik er dan maar eerst in ga zitten en dan kijken of ze erbij komen zitten. Eens kijken ik door de afvoer pas.....
  dinsdag 13 april 2010 @ 15:15:34 #38
35189 Troel
scherp en bot
pi_80265690
quote:
Op dinsdag 13 april 2010 12:56 schreef Ticootje het volgende:
Oh Jen moet al een flinke week niets van dr vader hebben.. Papa mag niet buiten komen kijken als ze in de tuin speelt, hij mag haar niet oppakken, niet plagen.. Helemaal niets. En maar met het vingertje wijzen : "Papa daan". (Papa gedaan). Maar papa doet helemaal niets...

Leuke fase
Hier hebben we dat ook. En als je denkt het voor te zijn door als mama alles te doen, dan mag mama niet meer en moet het papa zijn
troel (de ~ (v.), ~en)
1 [inf.] vrouw of meisje
2 trut
  dinsdag 13 april 2010 @ 15:16:52 #39
35189 Troel
scherp en bot
pi_80265721
quote:
Op dinsdag 13 april 2010 14:39 schreef Deepfreeze het volgende:
Gezellige kids hier

Gisteren riep ik Chris naar binnen "Chris, handjes wassen en dan gaan we eten".. Hoor ik uit de tuin een dapper "ech nie" komen. En dat gebruikt hij echt veel de laatste dagen. Als wij wel zeggen, zegt hij ech nie, zeggen wij niet, zegt hij ech wel.. Zo schattig (en onhandig, aangezien hij dan ook dwars gaat)

Ruben heeft sinds kort mijn "jaja" overgenomen. En dat zeg ik meestal alleen als ik vrij weinig van die ja meen
troel (de ~ (v.), ~en)
1 [inf.] vrouw of meisje
2 trut
  dinsdag 13 april 2010 @ 15:23:18 #40
190221 Kersjes
zoet & zuur
pi_80265934
Pepijn, wat gaaf!!!
Je hoort mensen inderdaad wel eens verkondigen dat ze al op de ski's stonden toen ze "zo" klein waren, maar een echt goed beeld kon ik er niet bij krijgen. Maar kijk Pepijn nou
.... met gevoel voor drama....
  dinsdag 13 april 2010 @ 16:01:15 #41
94046 PM-girl
Is geen haartje betoeterd...
pi_80267544
quote:
Op donderdag 8 april 2010 23:43 schreef p_iglet het volgende:
foto in de herkansing

[ afbeelding ]
Ik lees heel toevallig even mee hier, maar wat een supertoffe foto! Wat leuk dat Pepijn zo genoten heeft!
...maar weI in de aap gelogeerd :P
*
Ik stuur al sinds oktober 2006 PM's, word ik dan nu PM-woman?
Laat maar: PMS-girl it is.....
  dinsdag 13 april 2010 @ 18:49:17 #42
40180 Stiemie
20-07-2007
pi_80274374
Linde heeft een nieuw vriendje: een onzichtbaar paard Ik hoor de hele dag: "mag mijn paard ook mee naar buiten?" en "kijk uit je staat op mijn paard!" Hij heet Levi en kan heeeeel hard rennen.

We hopen maar dat het snel weer overwaait

Ja hoor paniek net bij het naar bed gaan... het paard was er nog niet! Nou ik heel intensief gezocht naar dat beest en hij staat nu keurig bij mevrouw op de kamer op stal. Met de belofte dat ie morgen mee mag naar het kinderdagverblijf Nu nog bedenken hoe hij morgen mee gaat...

[ Bericht 30% gewijzigd door Stiemie op 13-04-2010 19:25:08 ]
  dinsdag 13 april 2010 @ 20:59:54 #43
37367 Memmel
Beppie, gekke meid.
pi_80279981
Stiemie, ik zou 'm aan de bumper binden of flink plaatsmaken
op je voorstoel. Of ze neemt 'm op schoot joh. En anders in je fietstas? Of gewoon meelopen met de kinderwagen. Of.... Ook geestig, vanavond een nep strippenkaart voor het paard maken zodat hij ook kan stempelen!'n
Cavia's zijn geen varkentjes en ze komen niet uit Guinea. Waarom cavia's dan toch als 'biggetjes' werden betiteld is onzeker maar dit heeft waarschijnlijk te maken met de piepende en knorrende geluiden die ze frequent maken.
pi_80280040
Succes met het paard Stiemie, gelukkig is het geen echt paard, scheelt een hoop aan eten denk ik
Fake it till you make it...
pi_80280846
Oh wi hebben hier een hele rits onzichtbare kinderen, en die moeten ook mee eten/douchen/boodsschappen/ weet ik veel wat doen. En nee niet daar zitten daar zit kindje al. En ook onzichtbare leeuwen enzo. Ik prop ze altijd liefdevol in de auto wat soms betekend dat Mahre al in de auto zit en ik alle deuren open en dichtdoe om de kinderen in te laden...... Gaat vanzelf over volgens mijn moeder want ik had het ook maar danmet kaboutertjes!
  dinsdag 13 april 2010 @ 21:26:49 #46
37367 Memmel
Beppie, gekke meid.
pi_80281251
Maar een kabouter is wel een stuk kleiner dan een paard!
  dinsdag 13 april 2010 @ 22:23:14 #47
170545 DaviniaHR
Mrs. PhysicsRules
pi_80285100
wat lief 'de C van tis'

en linde in een groot bed! slaapt esmee dan al op dezelfde kamer?

onzichtbare vriendjes hebben we hier nog niet.
wel zijn we bezig met eli te ontsabbelen van beer. tstinkt enorm, maar het gaat al beter.
*O* Trotse mama van E l i en A v i v a *O*
Insanity is heritable. You get it from your children.
Ik ben wel gek, maar niet achterlijk.
If you can't beat them, confuse them.
  dinsdag 13 april 2010 @ 22:40:00 #48
35189 Troel
scherp en bot
pi_80286103
Hoe zijn jullie kindjes met hun achternaam eigenlijk? Op zich vind ik het niet raar dat Ruben zijn achternaam weet (tenslotte zitten er drie Rubens in zijn groep op de opvang), wij stonden echter wel versteld van zijn kennis dat Jochem dus ook zo heet. (Het was dus Huben Uiben en Totem Uiben volgens Ruben )
troel (de ~ (v.), ~en)
1 [inf.] vrouw of meisje
2 trut
pi_80287923
Meike kent haar naam ook prima, met haar 2e naam erbij noemt ze het zo op, en ook als iemand haar vraagt hoe ze heet krijg je als antwoord Meike Jolanda achternaam

Wat dan wel weer apart is is dat ze van alle kindjes uit haar klas de achternaam weet.
Incl een grieks jochie
wie met beide benen op de grond blijft staan....komt niet ver
  dinsdag 13 april 2010 @ 23:16:45 #50
40180 Stiemie
20-07-2007
pi_80288057
Linde kent haar achternaam ook wel, maar geen idee of ze ook snapt dat Esmee ook zo heet...

Ja lInde slaapt gewoon in een groot bed! Mijn meisje wordt ineens zo groot Vanavond ging ze huilen omdat haar knuffel eruit gevallen was, maar ze was niet op het idee gekomen om er zelf uit te gaan om hem te pakken Ben benieuwd hoe lang we dat zo volhouden. Esmee slaapt trouwens nog in de wieg op onze kamer (en wij slapen vaak binnen in de huiskamer op het matras van ons bed ) We merken namelijk dat ze veel rustiger slaapt als ze alleen op een kamertje ligt. Dan slaapt ze meestal van 20 - 7 en als wij er slapen wordt ze bijna altijd wel een keer 's nachts wakker Ik durf haar dan ook nog niet zo goed bij Linde op de kamer te leggen want als ze dan wakker is hebben we meteen groot feest midden in de nacht.

Memmel ik moest wel lachen hoor om je strippenkaart. Zag het al helemaal voor me Ik baal wel een beetje van het paard. Eerst was het een onzichtbaar lieveheersbeestje en dat was een stuk handzamer. Nu mag ik af en toe ineens de keuken niet in omdat het paard daar staat, of er is paniek omdat we het paard vergeten zijn mee te nemen. Kijk zo'n lieveheersbeestje tover je dan natuurlijk als verrassing even spontaan uit je jaszak, maar zo'n paard is toch een heel ander verhaal...
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')