Linde kent haar achternaam ook wel, maar geen idee of ze ook snapt dat Esmee ook zo heet...
Ja lInde slaapt gewoon in een groot bed! Mijn meisje wordt ineens zo groot

Vanavond ging ze huilen omdat haar knuffel eruit gevallen was, maar ze was niet op het idee gekomen om er zelf uit te gaan om hem te pakken

Ben benieuwd hoe lang we dat zo volhouden. Esmee slaapt trouwens nog in de wieg op onze kamer (en wij slapen vaak binnen in de huiskamer op het matras van ons bed

) We merken namelijk dat ze veel rustiger slaapt als ze alleen op een kamertje ligt. Dan slaapt ze meestal van 20 - 7 en als wij er slapen wordt ze bijna altijd wel een keer 's nachts wakker

Ik durf haar dan ook nog niet zo goed bij Linde op de kamer te leggen want als ze dan wakker is hebben we meteen groot feest midden in de nacht.
Memmel ik moest wel lachen hoor om je strippenkaart. Zag het al helemaal voor me

Ik baal wel een beetje van het paard. Eerst was het een onzichtbaar lieveheersbeestje en dat was een stuk handzamer. Nu mag ik af en toe ineens de keuken niet in omdat het paard daar staat, of er is paniek omdat we het paard vergeten zijn mee te nemen. Kijk zo'n lieveheersbeestje tover je dan natuurlijk als verrassing even spontaan uit je jaszak, maar zo'n paard is toch een heel ander verhaal...