Dwergen bekogelen.quote:Op zaterdag 10 april 2010 20:34 schreef Gellius het volgende:
Ik heb sedert de verjaardag van de teerbeminde nog een doos met 18 kwarteleitjes staan, waarvan ik niet meteen een idee heb wat er mee aan te vangen.
Ieder welgemeend ja zou een teken van jaloezie zijn, sigme.quote:Op zaterdag 10 april 2010 20:23 schreef sigme het volgende:
Ik heb de eerste asperges uit eigen tuin gegeten! Met geprakt ei uit eigen kippenhok.
Daarna scharrelkip uit eigen oven, geflankeerd door gebakken aardappeltjes (moestuin 2009), geroerbakken spinazie (vers, kas) en voor mij gemengde salade (vers, kas). Dit alles met zelfgemaakte mayonaise (zie ei voorgerecht).
Toe: yoghurt (aldi) met sleedoornpruimenjam (2009).
Brood voor morgen staat te rijzen. Ben ik nu de topichippie?
Hoe is je dandydag verlopen? Ben je echt úit ontbijten geweest?quote:Op zaterdag 10 april 2010 21:20 schreef Ringo het volgende:
[..]
Ieder welgemeend ja zou een teken van jaloezie zijn, sigme.
In een salade verwerken.quote:Op zaterdag 10 april 2010 20:34 schreef Gellius het volgende:
Ik heb sedert de verjaardag van de teerbeminde nog een doos met 18 kwarteleitjes staan, waarvan ik niet meteen een idee heb wat er mee aan te vangen.
Voorspoedig! Aan het dandyeske van de dag mag worden getwijfeld maar ik voelde mij erg gelukkig, door een zoete weemoed bevangen, die alleen in de lente licht valt.quote:Op zaterdag 10 april 2010 21:33 schreef sigme het volgende:
[..]
Hoe is je dandydag verlopen? Ben je echt úit ontbijten geweest?
Stadse fratsen, heerlijk (op vakantie).
Daar zou ik graag het recept van weten,quote:Op zaterdag 10 april 2010 19:59 schreef Claudia_x het volgende:
Wij hebben vanavond aardbeienrisotto gegeten met parmaham en rucola.
Sterker nog, in het genre vind ik The Wire het beste dat ik de laatste 40 jaar heb gezien.quote:Op vrijdag 9 april 2010 17:08 schreef zodiakk het volgende:
Ik zou zelfs willen zeggen dat ik The Wire beter is dan Mad Men of Dexter.
Ik wilde het al niet zo sterk uitdrukken in het licht van de behoorlijk overtrokken Mad Man verering hier, maar gelukkig doe jij het.quote:Op zondag 11 april 2010 02:37 schreef OllieA het volgende:
[..]
Sterker nog, in het genre vind ik The Wire het beste dat ik de laatste 40 jaar heb gezien.
Houd het basisrecept risotto aan en gooi er tijdens de laatste 5 minuten gehalveerde aarbeien doorheen. Daarna maak je de risotto op de normale manier af en serveer je de risotto met rucola, parmaham en wat rauwe aardbeien. Heel simpel.quote:Op zondag 11 april 2010 01:26 schreef picodealion het volgende:
[..]
Daar zou ik graag het recept van weten,.
Het menu ziet er alvast goed uit. Wij moesten binnenkort maar weer eens met z'n tweetjes uit eten gaan, want we zijn sinds de geboorte van Ivan niet meer zonder hem op pad geweest.quote:Op zondag 11 april 2010 12:19 schreef Z het volgende:
Gister wezen eten in Hotel de Goudfazant in Noord. Lekker en leuk.
quote:Op zondag 11 april 2010 11:24 schreef Claudia_x het volgende:
[..]
Houd het basisrecept risotto aan en gooi er tijdens de laatste 5 minuten gehalveerde aarbeien doorheen. Daarna maak je de risotto op de normale manier af en serveer je de risotto met rucola, parmaham en wat rauwe aardbeien. Heel simpel.
Ik:quote:Op zondag 11 april 2010 12:20 schreef Gellius het volgende:
Wat heb je gegeten, z?
We hadden voor de tweede keer de Kriterion oppascentrale ingeschakeld en dat bevalt prima.quote:Op zondag 11 april 2010 12:37 schreef Claudia_x het volgende:
[..]
Het menu ziet er alvast goed uit. Wij moesten binnenkort maar weer eens met z'n tweetjes uit eten gaan, want we zijn sinds de geboorte van Ivan niet meer zonder hem op pad geweest.
* Gellius noteert.quote:Op zondag 11 april 2010 17:06 schreef Z het volgende:
[..]
We hadden voor de tweede keer de Kriterion oppascentrale ingeschakeld en dat bevalt prima.
Ik kijk langzaam Battlestar Galactica en heb net een bingeweekend House achter de rug.quote:Op zondag 11 april 2010 18:23 schreef beeer het volgende:
Dexter en Six Feet Under moet ik nog proberen... nog andere series?
Eigenlijk zeg ik er liever nog niks over. Het is een soort van feuilleton. Meer volgt, dat is wel de bedoeling.quote:Op zondag 11 april 2010 18:42 schreef Gellius het volgende:
Wàt heb je geschreven, Rrrringo?
Die zijn ook waardeloos.quote:Op zondag 11 april 2010 19:14 schreef beeer het volgende:
House en Battleship Galactica lijken me nou echt helemaal niks
Volgens zit Omar Little niet in de eerste episode. Omar is een zwarte, homoseksuele 'rip-and-runner' met een shotgun op zak en hij wil de de brute moord op zijn minnaar wreken. Volgens mij kan een xenofobische absurdist zoals jij daar prima uit de voeten.quote:Op zondag 11 april 2010 18:23 schreef beeer het volgende:
-The Wire: ik heb moeite me met de protagonisten te identificeren
Nou, bedankt voor de spoiler, hè?quote:Op zondag 11 april 2010 19:59 schreef zodiakk het volgende:
[..]
Volgens zit Omar Little niet in de eerste episode. Omar is een zwarte, homoseksuele 'rip-and-runner' met een shotgun op zak en hij wil de de brute moord op zijn minnaar wreken. Volgens mij kan een xenofobische absurdist zoals jij daar prima uit de voeten.
De dvd-box is een aanrader omdat er ook veel achtergrondinformatie bij zit.quote:Op zondag 11 april 2010 21:09 schreef sigme het volgende:
Twin Peaks, tsja, wel eens van gehoord.
Ik zou het nog wel een keer willen herzien, maar dan zou ik vooral de verzamelde Vrij Nederland-nummers uit die tijd erbij willen hebben. Ooit, als ik later groot ben, zal ik dat VN-spul uit een archief opdiepen.
Ketter.quote:Op zondag 11 april 2010 21:05 schreef picodealion het volgende:
ik vond het (t/m halverwege seizoen 2) echt geweldig. In tegenstelling tot de meeste Lynch films overigens.
En dan college gehad hebben van Ankersmit in hetzelfde jaar als mijn liefste, waar ik toen ook al mee optrok. Onbestaanbaar dat onze wegen niet gekruisd hebben. Nicolas Cage, brrrrrrrr. Eigenlijk is de afkeer van Cage het enige dat me bijgebleven is van Wild at Heart.quote:Op zondag 11 april 2010 21:41 schreef Gellius het volgende:
Ik denk dat "Lynch" voor mij begon met Blue Velvet. Dat vond ik - zestien, zeventien - een erg indrukwekkende film. Daarna kwam Wild at Heart, maar ik had toen al een afkeer van Nicholas Cage. En toen kwam Twin Peaks (en de wekelijkse VN analyse, inderdaad). TP keken we altijd met een hele vriendenclub op een studentenkamer, zonder dat we daarbij sterke koffie dronken, zoals door de VN werd voorgeschreven.
Ja, ja, ja, ja, nee, nee (wel twee kommetjes soep halen. Die at ik boven, op de Kemenade, op. En daarna stond ik in het dagcafé koffie te schenken).quote:Op zondag 11 april 2010 21:51 schreef Gellius het volgende:
Die wegen hebben vast wel gekruist. Was je niet toevallig op de Velvet Undergroundnacht in Simplon? Of bij Henry Rollins in Vera? Of één van de talloze Dead Moonoptredens? Of Mudhoney? Of bij een vertoning van A Clockwork Orange in het Oude RKZ? Of gewoon Gado-Gado vretend op donderdag in de de Mensa?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |