Mwah.quote:
Toen lag ik nog in de wiegquote:
quote:
Verdommequote:Op donderdag 8 april 2010 21:55 schreef justmattie het volgende:
[..]
Mwah.
[..]
Toen lag ik nog in de wieg?
quote:Op donderdag 8 april 2010 21:55 schreef justmattie het volgende:
[..]
Mwah.
[..]
Toen lag ik nog in de wieg?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.ils qui sont décédés
ne sont pas partis
ils sont seulement invisibles
Ga je voor de 3?quote:Op donderdag 8 april 2010 21:55 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
de tweede op een rij al, dat is me nog NOOIT gebeurd!
quote:Op donderdag 8 april 2010 21:55 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
baby's dansen ook
Lachreflexjes vond ik altijd geweldigSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.If God was a woman, wouldn't sperm taste like chocolat?
[b]AirwiN schreef [/b]
De posts van Huppelmuts onderscheiden zich toch al door hun grammaticale correctheid en scherpe spitsvondigheden? Daar heb je geen UI voor nodig om ze te herkennen.
Oke, oke, ik was al uit de wieg. Ik ben van '87quote:
Jaa, die zijn echt zo tof!quote:Op donderdag 8 april 2010 21:57 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Lachreflexjes vond ik altijd geweldig
not helpingquote:Op donderdag 8 april 2010 21:57 schreef justmattie het volgende:
[..]
Oke, oke, ik was al uit de wieg. Ik ben van '87
Dan nog niet. Ik ga me niet verlagen tot lapohunten, alleen als het bij toeval gebeurt is het mooiquote:
Niks zo leuk en aanstekelijk als een baby zien lachenquote:Op donderdag 8 april 2010 21:57 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Lachreflexjes vond ik altijd geweldig
zal ik even vertellen dat ik ook bijna 30 ben?quote:
Dan maar hopen dat je het geluk hebtquote:Op donderdag 8 april 2010 21:58 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
Dan nog niet. Ik ga me niet verlagen tot lapohunten, alleen als het bij toeval gebeurt is het mooi
Wat voel ik me opeens jong, met m;n 91quote:Op donderdag 8 april 2010 21:57 schreef justmattie het volgende:
[..]
Oke, oke, ik was al uit de wieg. Ik ben van '87
Bij lachreflexjes lachen ze niet echt. Gebeurd meestal bij echt pasgeborenen als iemand over een wangetje wrijft.quote:Op donderdag 8 april 2010 21:58 schreef Trevland het volgende:
[..]
Niks zo leuk en aanstekelijk als een baby zien lachen![]()
Hoezo zou jij je bed niet in mogen?quote:Op donderdag 8 april 2010 21:58 schreef Huppelmuts het volgende:
Ik ga kijken of ik ook een stukje bed mag en anders ga ik lekker op de bank slapen
Maar je ziet er nog niet heul oud uit hoorquote:
waarom? Je bent van 91.quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |