Omdat Gomi dat niet doet, ik geen zin er in had en ik niet wist dat jij er wasquote:
Palmquote:
quote:Op donderdag 8 april 2010 22:02 schreef gomi het volgende:
[..]
ah k. ben niet zo moeilijk. je mag weer meedoen
Ik waterquote:
quote:Op donderdag 8 april 2010 22:06 schreef gomi het volgende:
[..]
pietje is minder makkelijk dan ik ben. pietje is streng
ik drink echt nooit cola. ja heel af en toe in een glas met bacardi ofzoquote:
De bol was ook van de lidlquote:Op donderdag 8 april 2010 22:08 schreef PietjePuk007 het volgende:
Een Bossche Bol wegvagen met smerige Lidl cola.
ik heb van die periodes dat iki dan wel weer frisdrank drink of dan weer sapquote:Op donderdag 8 april 2010 22:09 schreef gomi het volgende:
[..]
ik drink echt nooit cola. ja heel af en toe in een glas met bacardi ofzo
maar denk dat t dan niet eens uitmaakt wat voor cola t is
Geef die dame eens wat normaals te vreten manquote:Op donderdag 8 april 2010 22:12 schreef De_Kardinaal het volgende:
Ondanks de lidl-sinas blijft die lidl-bol wel hangen
dan heb je nog nooit de heerlijke chemische snoepjes geproefd gok ik zo?quote:Op donderdag 8 april 2010 22:11 schreef PietjePuk007 het volgende:
Geen idee hoe die dingen smaken, het zal verlepte slagroom en geplastificeerde chocola zijn. Dan mag 't ja.
quote:Op donderdag 8 april 2010 22:12 schreef De_Kardinaal het volgende:
me 2.quote:Op donderdag 8 april 2010 22:10 schreef Laysa het volgende:
[..]
ik heb van die periodes dat iki dan wel weer frisdrank drink of dan weer sap
whehequote:Op donderdag 8 april 2010 22:12 schreef Gert het volgende:
Vieze vuile hoerelaptop![]()
Hij was wel goedkoop, want van de zaak, maar alles is compleet dichtgetimmerd godverdomme.
Ik kan niet eens messenger installeren. Laat staan Nero, APS, BitComet etc. Kon op de vorige allemaal nog wél.![]()
Valt me mee dat ik met deze nog in privé-tijd mag internetten.
Zal binnenkort wel een standje krijgen omdat ik niet-werkgerelateerde sites bezoek.
ik gok op een lidl laptopquote:Op donderdag 8 april 2010 22:12 schreef Gert het volgende:
Hij was wel goedkoop, want van de zaak, maar alles is compleet dichtgetimmerd godverdomme.
Ik kan niet eens messenger installeren. Laat staan Nero, APS, BitComet etc. Kon op de vorige allemaal nog wél.![]()
Zal binnenkort wel een standje krijgen omdat ik niet-werkgerelateerde sites bezoek.
is ze je nou echt aan t vetmesten? bossche bollen, friet, krokettenquote:Op donderdag 8 april 2010 22:12 schreef De_Kardinaal het volgende:
Die zijn sowieso smerig, daar koop je ze voorquote:Op donderdag 8 april 2010 22:12 schreef Laysa het volgende:
[..]
dan heb je nog nooit de heerlijke chemische snoepjes geproefd gok ik zo?
quote:Op donderdag 8 april 2010 22:14 schreef gomi het volgende:
[..]
is ze je nou echt aan t vetmesten? bossche bollen, friet, kroketten
Die trommelbakken zijn echt te chemischquote:Op donderdag 8 april 2010 22:14 schreef PietjePuk007 het volgende:
[..]
Die zijn sowieso smerig, daar koop je ze voor.
109 kilo schoon aan de vleeschhaak!quote:Op donderdag 8 april 2010 22:14 schreef gomi het volgende:
[..]
is ze je nou echt aan t vetmesten? bossche bollen, friet, kroketten
En nu zonder 't bedquote:Op donderdag 8 april 2010 22:15 schreef De_Kardinaal het volgende:
[..]
109 kilo schoon aan de vleeschhaak!
quote:Op donderdag 8 april 2010 22:15 schreef De_Kardinaal het volgende:
[..]
9 kilo!quote:
quote:
Jullie samen jaquote:Op donderdag 8 april 2010 22:15 schreef De_Kardinaal het volgende:
[..]
Geeft niet, dan maar af, ik drink het graagquote:Op donderdag 8 april 2010 22:20 schreef gomi het volgende:
[..]
jij drinkt water.
thee was nog ok.
maar water is echt af sorry
ik ook, maar ik typte gewoon kanon om mee te mogen spelenquote:Op donderdag 8 april 2010 22:21 schreef Kally het volgende:
[..]
Geeft niet, dan maar af, ik drink het graag
quote:Op donderdag 8 april 2010 22:22 schreef gomi het volgende:
[..]
ik ook, maar ik typte gewoon kanon om mee te mogen spelen
Oke Heineken, zo goedquote:
trusten mopsquote:Op donderdag 8 april 2010 22:28 schreef Kally het volgende:
Kally stort geheel in en gaat lekker naar bed, slaap lekker allemaal
Welterustenquote:Op donderdag 8 april 2010 22:28 schreef Kally het volgende:
trusten kally,quote:Op donderdag 8 april 2010 22:28 schreef Kally het volgende:
een Samsung i780 toevallig?quote:Op donderdag 8 april 2010 22:40 schreef remlof het volgende:
Ik ben er nog, in de trein met een bijna lege foon
Dwijlen?quote:Op donderdag 8 april 2010 22:38 schreef Soury het volgende:
Iedreen foetsie....Ik ga ook maar snel. Feesie morgen en ik zit met dwijlen in mijn haar
Ik zit hier ook met een bijna lege foonquote:Op donderdag 8 april 2010 22:40 schreef remlof het volgende:
Dus een dweil in mijn haar pic heeft geen zinquote:Op donderdag 8 april 2010 22:40 schreef remlof het volgende:
Krullen kwekenquote:
quote:Op donderdag 8 april 2010 22:44 schreef Soury het volgende:
[..]
Dus een dweil in mijn haar pic heeft geen zin
[ afbeelding ]
Tis dweilen met de kraan open hier
Ik ga rot slapen denk ik.. Hoop dat ik er mooi uitzie iigquote:Op donderdag 8 april 2010 22:45 schreef D. het volgende:
[..]
Ik heb niets in mijn haar, dus ik laat een pic wel achterwege
quote:
* Snel haarklem uitdoetquote:Op donderdag 8 april 2010 22:45 schreef D. het volgende:
[..]
Ik heb niets in mijn haar, dus ik laat een pic wel achterwege
mijn haar is te kort voor een slagquote:Op donderdag 8 april 2010 22:47 schreef Laysa het volgende:
[..]
Ik heb een of andere vage slag altijd in mn haar
[..]
* Snel haarklem uitdoet
Je laat ze er vannacht in?quote:Op donderdag 8 april 2010 22:47 schreef Soury het volgende:
[..]
Ik ga rot slapen denk ik.. Hoop dat ik er mooi uitzie iig
Jij mag ook zonder iets in je haar wel een foto plaatsen hoorquote:Op donderdag 8 april 2010 22:47 schreef Laysa het volgende:
[..]
Ik heb een of andere vage slag altijd in mn haar
[..]
* Snel haarklem uitdoet
Jaquote:
Ah, en zoals moeder het deed zal het wel goed zijnquote:Op donderdag 8 april 2010 22:53 schreef Soury het volgende:
[..]
JaDat deed mijn moeder al toen ik kind was.. En net even strakker.
![]()
Nu is het zelfkastijding ofzo
Ze blijft al zeker 25 jaar van mijn haar af..quote:Op donderdag 8 april 2010 22:54 schreef D. het volgende:
[..]
Ah, en zoals moeder het deed zal het wel goed zijn
Mijn moeder komt ook zelden aan het mijnequote:Op donderdag 8 april 2010 22:55 schreef Soury het volgende:
[..]
Ze blijft al zeker 25 jaar van mijn haar af..
Nah ik zie wel koetsie koetsie kroel bij jou en door je bos woelen ..Moeders doen datquote:Op donderdag 8 april 2010 23:00 schreef D. het volgende:
[..]
Mijn moeder komt ook zelden aan het mijne
daar was ik al bang voorquote:Op donderdag 8 april 2010 22:51 schreef D. het volgende:
[..]
Jij mag ook zonder iets in je haar wel een foto plaatsen hoor
trustenquote:
jij ook trustenquote:Op donderdag 8 april 2010 23:00 schreef D. het volgende:
Ow, het schijnt hier bedtijd te zijn
Tot morgen dan maar weer
Post het resultaat morgen wel. Zo stoer ben ik welquote:Op donderdag 8 april 2010 23:00 schreef D. het volgende:
[..]
Mijn moeder komt ook zelden aan het mijne
Ohh daar heb ik nog wel wat cd's van. Vage muziek eigelijk. Dacht dat ie al lang onder de zoden lagquote:Op donderdag 8 april 2010 23:43 schreef remlof het volgende:
Malcolm McLaren is dood![]()
En de Sexpistols natuurlijk.
Bedácht The Sex Pistols, toch?quote:Op donderdag 8 april 2010 23:43 schreef remlof het volgende:
Malcolm McLaren is dood![]()
En de Sexpistols natuurlijk.
Ook lekker, maar ik vind die tietensong beterquote:
Goedemorgen!quote:Op vrijdag 9 april 2010 07:54 schreef Estherdv het volgende:
weet je iik begrijp johan wel hioir, hij heeft gezondheuds klachten, en daarom houd hij er oiok mee op...het is alles bij elkaar...
ikvimd het jammer dat het gestopt is, maar iik begrijp hem..enja ik heb gisteren nowlive gehoort
En die weigering een coalitie te vormen in Almere en Den Haag is waarschijnlijk nog niet voldoende voor de PVV-stemmende geestelijk uitgedaagden om landelijk geen PVV te stemmen...quote:Op donderdag 8 april 2010 22:05 schreef PietjePuk007 het volgende:
PvdA, VVD, D66 en CDA in nieuwe college Den Haag
Een alles-behalve-Wilders-coalitie.
Je weet dat Messenger in Windows 7 onderdeel is van de standaard windows programma's en dat het daar geactiveerd moet worden?quote:Op donderdag 8 april 2010 22:12 schreef Gert het volgende:
Is het de vuilniswagen voor het GFT???quote:Op vrijdag 9 april 2010 09:07 schreef liesje1979 het volgende:
Ik hoor de vuilniswagen aankomen.
Nu maar hopen dat ze mijn halve boom die ik er bij heb gegooid ook meenemen
Wij hebben nog vuilniszakken he? Geen kliko's edquote:Op vrijdag 9 april 2010 09:11 schreef Leandra het volgende:
[..]
Is het de vuilniswagen voor het GFT???
Want als het voor de grijze kliko is dan denk ik niet dat ze een boom meenemen
Zit in elke Windows.quote:Op vrijdag 9 april 2010 09:07 schreef Leandra het volgende:
[..]
Je weet dat Messenger in Windows 7 onderdeel is van de standaard windows programma's en dat het daar geactiveerd moet worden?
Hebben jullie twee aparte kliko's voor GFT en rest??quote:Op vrijdag 9 april 2010 09:11 schreef Leandra het volgende:
[..]
Is het de vuilniswagen voor het GFT???
Want als het voor de grijze kliko is dan denk ik niet dat ze een boom meenemen
En maar roepen dat de stad zo modern isquote:Op vrijdag 9 april 2010 09:26 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
Wij hebben nog vuilniszakken he? Geen kliko's ed
quote:Een enorm lelijk en asociaal wijf komt een V & D binnen, al schreeuwend op haar 2 kinderen.
Een hostess van V & D begroet haar met de woorden:
'Goedemiddag en welkom bij V & D. Wat een mooie kinderen. Tweelingen?'
Het lelijke asociale wijf roept: 'kutwijf! Ze zijn geen tweeling.
De ene is 7 en de andere bijna 10. Ben je blind of zo? Stom rund. Waarom denk je dat?'
Waarop de hostess zegt: 'Ik ben niet blind, noch stom.
Maar ik kon me niet voorstellen dat iemand jou 2 keer geneukt zou hebben.
Prettige dag verder bij V & D....'
You're right!quote:Op vrijdag 9 april 2010 00:37 schreef Gert het volgende:
Bedácht The Sex Pistols, toch?
"Could be wrong..
I could be right... "
Mooie en toepasselijke negerloze tjpoeptjoep eerder vandaag Cc.
Het is wel downloadbaar maar niet activeerbaar. Want dan begint ie meteen om een admin password te zeuren, ik mag gewoon niets zelf installeren dat "makes changes to this computer".quote:Op vrijdag 9 april 2010 09:42 schreef Leandra het volgende:
In Windows 7 is het echt een onderdeel wat geactiveerd kan worden, en dan niet windows messenger (want dat is een verschrikkelijk *&*&^)()$%&* programma) maar in Windows 7 is WLM een onderdeel wat apart geactiveerd moet/kan worden, dus ik weet niet of het daarom wellicht niet downloadbaar is.
En je kunt daarvan genieten omdat je thuis kunt werken, verwend jong! Niet zeuren dusquote:Op vrijdag 9 april 2010 10:16 schreef Gert het volgende:
Maar er zijn nog twee andere PC's in huis en het zonnetje schijnt weer. Mogge!
In De Volkskrant is de kop dan ook nadrukkelijk: "zelfverklaard genie achter The Sex Pistols." Ik kan me zo voorstellen dat Johnny daar anders over denkt.quote:Op vrijdag 9 april 2010 10:05 schreef Copycat het volgende:
[..]
You're right!
Heel toepasselijk, alhoewel Lydon en McLaren elkaar volgens mij niet konden luchten of zien.
Daarom: een van mijn eerste grijsgedraaide discosingles:
Met negers!
De Volkskrant (drie maanden voor de prijs van één en dan meteen na de eerste bezorgdag opzeggen, opdat wij niet vergeten!) van vanochtend was mijn eerste kennismaking met zijn overlijden.quote:Op vrijdag 9 april 2010 10:28 schreef Gert het volgende:
In De Volkskrant is de kop dan ook nadrukkelijk: "zelfverklaard genie achter The Sex Pistols." Ik kan me zo voorstellen dat Johnny daar anders over denkt.
quote:Soldaat overleeft kogel in schedel
BAGRAM - Na een levensgevaarlijke operatie van vijf uur is een soldaat verlost van een zeer explosieve kogel, die elk moment zijn hoofd kon opblazen en het medische team daarbij kon doden.
De soldaat van het Afghaanse leger was geraakt door de Taliban-kogel en werd met spoed naar een operatiekamer vervoerd. Toen daar bleek dat er sprake was van explosief materiaal in de kogel, werd al het personeel dat niet essentieel was bij de operatie geëvacueerd.
De explosieve kogel was krachtig genoeg om het gehele medische team te doden, maar de moedige artsen wisten het projectiel veilig te verwijderen. Daarna werd het direct onschadelijk gemaakt door gealarmeerde bomexperts, meldt The Sun.
De soldaat liep een ernstige hersenbeschadiging op, maar overleefde het wel.
quote:
Ik moet er op werken mop, sterker: op kantoor staan geen pc's meer, iedereen heeft een lap.quote:Op vrijdag 9 april 2010 11:17 schreef Noek het volgende:
Kut man, stond ik bij de verkeerde drukker en ik maar volhouden dat ik ze het drukwerk had gemaild.
Heerlijk ongemakkelijke situatie. Word er echt steeds beter in!Laat het nieuwe jaar maar beginnen met de allerbeste wensen. Zo, nu met de Tom Tom op zoek naar de drukker die ik wél gemaild heb!
Gooi die laptop toch weg, TerG. Je hebt er geen kut aan en wat doe je met zulke dingen?
Nou? Die gooi je weg! Do it!
Ik was in de grauwe jaren 80 heel blij met Malcolm. Bow Wow Wow was mijn favoriete projectje van hem:quote:Op vrijdag 9 april 2010 10:10 schreef Copycat het volgende:
Deze blijft ook zo prachtig. Even afluisteren en dan douchen!
quote:Op vrijdag 9 april 2010 11:17 schreef Noek het volgende:
Kut man, stond ik bij de verkeerde drukker en ik maar volhouden dat ik ze het drukwerk had gemaild.
Heerlijk ongemakkelijke situatie. Word er echt steeds beter in!Laat het nieuwe jaar maar beginnen met de allerbeste wensen. Zo, nu met de Tom Tom op zoek naar de drukker die ik wél gemaild heb!
Gooi die laptop toch weg, TerG. Je hebt er geen kut aan en wat doe je met zulke dingen?
Nou? Die gooi je weg! Do it!
Bouncy Bella!quote:Op vrijdag 9 april 2010 11:32 schreef Scrutinizer het volgende:
Ik was in de grauwe jaren 80 heel blij met Malcolm. Bow Wow Wow was mijn favoriete projectje van hem:
LOLquote:Op vrijdag 9 april 2010 11:17 schreef Noek het volgende:
Heerlijk ongemakkelijke situatie.
Dat klinkt al als een goed vrijdagmiddag-arrangement.quote:Op vrijdag 9 april 2010 11:57 schreef Copycat het volgende:
Ik ga eens even lunchen met mezelf en wat reisbureaus af, op jacht naar een mooi Indonesië-arrangement.
Doe nou niet die mail checken, het zou te hilarisch voor woorden zijn als jullie allebei op dezelfde dag dezelfde fout maakten.... echt, het is vrijwel onmogelijk en daarom zou het geweldig zijnquote:Op vrijdag 9 april 2010 11:58 schreef Copycat het volgende:
[..]
LOL
En een reminder om even mijn mail te checken zodat ik straks niet bij de verkeerde stennis sta te maken.
Het is een aardig statement maar verder heb je er niks aan natuurlijk. Kun je zo wegflikkeren samen met Gerts laptop. Of denk je dat de achterban nu op een vrouw gaat stemmen als er al een vrouw op de lijst komt. En nu?quote:Op vrijdag 9 april 2010 13:16 schreef remlof het volgende:
Eindelijk: SGP mag vrouwen niet uitsluiten van kiesrecht
Stelletje christen-fundi's moet zich gewoon aanpassen
Ach, er zal weinig veranderen; er is gewoon geen enkele vrouw die zich beschikbaar stelt voor de kieslijst, en de vrouwen machtigen nog steeds hun mannen om voor hen te stemmen.quote:Op vrijdag 9 april 2010 13:16 schreef remlof het volgende:
Zo, goedemorgen
Eindelijk: SGP mag vrouwen niet uitsluiten van kiesrecht
Stelletje christen-fundi's moet zich gewoon aanpassen
quote:Op vrijdag 9 april 2010 13:43 schreef Leandra het volgende:
[..]
Ach, er zal weinig veranderen; er is gewoon geen enkele vrouw die zich beschikbaar stelt voor de kieslijst, en de vrouwen machtigen nog steeds hun mannen om voor hen te stemmen.
Het is jammer dat ik met de gemeenteraadsverkiezingen net ging stemmen toen er verder niemand anders was, maar ik zal het 9 juni zo proberen te timen dat ik weer in de rij moet staan.... even checken wie er samen komen stemmen, en wie er voor zichzelf en zijn vrouw stemt
quote:Op vrijdag 9 april 2010 13:51 schreef remlof het volgende:
De oplossing is eigenlijk simpel: in het vervolg gewoon verkiezingen op zondag houden
Ik woon in Schubbekutteveen waar zo'n 80% SGP stemt, en ja, aan de kleding kun je een hoop zien.quote:Op vrijdag 9 april 2010 13:49 schreef MeraViglioSa het volgende:
[..]
Maar je weet toch niet wie er SGP stemt
![]()
Of gaan er bij jullie nooit vrouwen ook voor hun man stemmen omdat die aan het werk is oid?
Dan ga ik je followenquote:Op vrijdag 9 april 2010 13:53 schreef MeraViglioSa het volgende:
[..]
![]()
![]()
Die steel ik van je voor op Twitter.
Fijn dorp. Durf je er nog wel te fietsen als je een rokje aanhebt?quote:Op vrijdag 9 april 2010 14:03 schreef Leandra het volgende:
Ik heb trouwens een beetje overdreven, ik zie net dat niet 80% van het dorp SGP stemt, maar slechts 52%, en dan hebben we het CDA en de CU op de 2de en 3de plaats met respectievelijk 12 en 11 procent van de stemmen.
Dat zeg je tegen iemand die in een dorp waar de vrouwelijke populatie vnl een rok draagt.quote:Op vrijdag 9 april 2010 14:05 schreef remlof het volgende:
[..]
Fijn dorp. Durf je er nog wel te fietsen als je een rokje aanhebt?
Ik heb nooit een rokje aanquote:Op vrijdag 9 april 2010 14:05 schreef remlof het volgende:
[..]
Fijn dorp. Durf je er nog wel te fietsen als je een rokje aanhebt?
Tot ver onder de knie hè? En met daaronder zwarte kousenquote:Op vrijdag 9 april 2010 14:07 schreef Noek het volgende:
[..]
Dat zeg je tegen iemand die in een dorp waar de vrouwelijke populatie vnl een rok draagt.
Scherp!
Is al eens eerder gebeurd bij de SGP, en dan betalen de fundi's gewoon nog wat meer contributie.quote:Op vrijdag 9 april 2010 13:57 schreef PietjePuk007 het volgende:
Geen subsidie geven is "geen optie". Argumenten verder ontbreken.
Wat dat betreft moeten ze Rouvoet ook nog steeds stenigen wegens het weigeren van een deel van de portefeuille die homo-emancipatie omvatte.quote:Op vrijdag 9 april 2010 14:07 schreef Gert het volgende:
Het gaat om het principe wat mij betreft, niét dat er nu ook daadwerkelijk christenvrouwen op de kieslijst komen.
Anders krijg je van die flauwigheden, waarbij er wat vrouwen rond positie 88 op de kieslijst worden neergezet.
Bij andere partijen wordt er ook niet gecheckt of er wel (genoeg) vrouwen op de lijst staan. Zolang er maar niet in de partijbepalingen staat dat vrouwen (of negers, of homo's) niet op de kieslijst toegelaten worden. Want dat is discriminerend en mag dus niet, heeft de Hoge Raad besloten. Dus aanpassen of de partij opheffen.
Eigenlijks is er ook niet gek veel mis met die mensen, ze zijn alleen wat verkeerd voorgelicht. Verder zijn het net mensen!quote:Op vrijdag 9 april 2010 14:08 schreef Leandra het volgende:
[..]
Ik heb nooit een rokje aan![]()
En het is wel lekker rustig
Ik erger me inmiddels al als er op zondagmiddag een Golfje (met petje) langsrijdt met de boombox op 100....
Eigenlijks (<---- dialect) ben ik best wel ingeburgerd
Ik heb er ook geen moeite mee, ze hebben nog normen en waarden uit de jaren 50, en dat is wat sommige dingen betreft eigenlijk best wel prettig.quote:Op vrijdag 9 april 2010 14:12 schreef Noek het volgende:
[..]
Eigenlijks is er ook niet gek veel mis met die mensen, ze zijn alleen wat verkeerd voorgelicht. Verder zijn het net mensen!
quote:
Nah doe mij maar 'gewone' christenen. Die ook echt aardig proberen te zijn voor hun medemens.quote:Op vrijdag 9 april 2010 14:15 schreef Leandra het volgende:
[..]
Ik heb er ook geen moeite mee, ze hebben nog normen en waarden uit de jaren 50, en dat is wat sommige dingen betreft eigenlijk best wel prettig.
Aan de andere kant zijn ze (over het algemeen) niet zo wereldvreemd dat ze helemaal niet weten wat er in 2010 gebeurt, ze lezen ook kranten (Reformatorisch Dagblad).
Ik zie er meer voordelen dan nadelen aan, en so what als ik niet op zondag de auto kan wassen voor de deur, lekker belangrijk, ik ben toch te beroerd om m zelf te wassen en ik kan m op zondag ook in de stad door de wasstraat doen
Ik woon in een dorp waar 50% SGP stemt, ik weet zeker dat mijn buren het uitermate onprettig zouden vinden als ik het wel zou doen, en als ik dat zou doen dan zou het of uit pure onwetendheid zijn (en daar heb ik geen last van) of het zou zijn omdat ik weet dat het mijn buren zou storen.... en dat vind ik pas echt een domme reden om iets te doen.quote:Op vrijdag 9 april 2010 14:18 schreef MeraViglioSa het volgende:
Niet kán wassen voor de deur? Waarom?
Nah, deze zijn wel zo christelijk dat ze weten dat het veroordelen niet aan hen is, maar aan degene boven...quote:Op vrijdag 9 april 2010 14:20 schreef Gert het volgende:
[..]
Nah doe mij maar 'gewone' christenen. Die ook echt aardig proberen te zijn voor hun medemens.
Of nee, doe maar gewone aardige ménsen, maakt niet uit of ze geloven (al is dat wel volkomen van de pot gerukt maar dat geeft niets joh).
Heb op de Veluwe gewerkt verstandelijk gehandicapten, er zitten er nogal wat, rara hoe kan dat maar als collega waren ze echt geweldig. Heel integer en niet lullen maar poetsen. Ik vond het wel heel sneu dat ze op zondag nooit mee gingen snacken want dat was toch feest, kroketten trekken!quote:Op vrijdag 9 april 2010 14:24 schreef Leandra het volgende:
[..]
Nah, deze zijn wel zo christelijk dat ze weten dat het veroordelen niet aan hen is, maar aan degene boven...
Dat heb ik iig liever dan die types die denken dat ze Jan en Alleman uit naam van God mogen beoordelen en veroordelen, dus wat dat betreft maakt het me ook weinig uit.
En ze zijn er niets minder aardig om![]()
Want als er echt wat aan de hand is staan ze er wel.
Het is vast de rebel in mij die dat niet begrijptquote:Op vrijdag 9 april 2010 14:21 schreef Leandra het volgende:
[..]
Ik woon in een dorp waar 50% SGP stemt, ik weet zeker dat mijn buren het uitermate onprettig zouden vinden als ik het wel zou doen, en als ik dat zou doen dan zou het of uit pure onwetendheid zijn (en daar heb ik geen last van) of het zou zijn omdat ik weet dat het mijn buren zou storen.... en dat vind ik pas echt een domme reden om iets te doen.
Zondag is een rustdag, zo is dat nou eenmaal in SGP-country, dus waarom zou ik ze gaan zitten stangen door m'n auto ineens handmatig voor de deur te gaan wassen omdat het zondag is??
Dan had ik er niet moeten gaan wonen.
En nu het kan ga je zeker nooit zwemmen op zondag?quote:Op vrijdag 9 april 2010 14:28 schreef MeraViglioSa het volgende:
[..]
Het is vast de rebel in mij die dat niet begrijpt![]()
Ik ben ook gereformeerd opgevoed, dus weet wel wat wel en niet kan enzo.![]()
Maar dat er iemand lást van heeft als je werk verricht op zondag, dat zijn dingen waar ik dan slecht tegen kan en waarvan ik de neiging krijg om het expres heel erg te gaan doen enzo.![]()
Toen ik klein was wilde ik wel eens gaan zwemmen op zondag, en dat mocht niet want dan "liet ik mensen voor me werken". Maar ze zei er dan wel altijd achteraan: "Als je straks groot bent en hier niet meer woont ga je maar zoveel zondagen zwemmen als je wilt."
Aw, wat schattig afvallig!quote:Op vrijdag 9 april 2010 14:28 schreef MeraViglioSa het volgende:
Maar ze zei er dan wel altijd achteraan: "Als je straks groot bent en hier niet meer woont ga je maar zoveel zondagen zwemmen als je wilt."
En met tatoeages.quote:Op vrijdag 9 april 2010 14:50 schreef PietjePuk007 het volgende:
Op zondag zwemmen, ik had dat met wit brood eten. "Later als je groot bent,...."
Dus jij gaat op zondag graag uit moorden, stelen en Zijn naam ijdel gebruiken.quote:Op vrijdag 9 april 2010 14:55 schreef remlof het volgende:
Ik wil gewoon op zondag alles kunnen doen dat God verboden heeft.
Zoals het hebben van seks voor het huwelijk
Nu eet je zeker grof volkoren?quote:Op vrijdag 9 april 2010 14:50 schreef PietjePuk007 het volgende:
Op zondag zwemmen, ik had dat met wit brood eten. "Later als je groot bent,...."
En Remlof heeft alleen op zondag seksquote:Op vrijdag 9 april 2010 14:57 schreef MeraViglioSa het volgende:
[..]
Dus jij gaat op zondag graag uit moorden, stelen en Zijn naam ijdel gebruiken.
quote:
Echt hè? Sonja Bakker kan er nog wat van leren.quote:Op vrijdag 9 april 2010 15:05 schreef Noek het volgende:
[..]
Nu eet je zeker grof volkoren?
Vroeger mocht ik geen drop voor 17.30 uur. Dus toen ik op kamers ging had ik zo een bloeddruk zo hoog als the Empire State Building.
Voorgerecht: Kokkindjes
Hoofdgerecht: Tikkels
Nagerecht: Manneke Pis drop
's avonds naar de snackbar. Ontbijt bestond uit 3 sigaretten en 2 bakken koffie.
En graatmager.
Maar God heeft seks niet verboden dus op zondag mag je best neuken.quote:Op vrijdag 9 april 2010 15:08 schreef remlof het volgende:
[..]
Nee, maar seks is prima te doen op de Dag des Heere, want dan heb ik niet veel anders te doen meestal
Maar niet als je niet bent getrouwd of als het met iemand is van hetzelfde geslacht.quote:Op vrijdag 9 april 2010 15:11 schreef Noek het volgende:
[..]
Maar God heeft seks niet verboden dus op zondag mag je best neuken.
Je mag niet naar de hoeren want die werken dan voor je. God heeft ook gevoel hoor!Het is ook maar een übermensch.
Nee, dat mag niet nee en dat is maar goed ook. Je geeft de mensheid een vinger en voor je het weet trouwen ze met een pony!quote:Op vrijdag 9 april 2010 15:13 schreef MeraViglioSa het volgende:
[..]
Maar niet als je niet bent getrouwd of als het met iemand is van hetzelfde geslacht.
Gelukkig hebben de meesten daar poep aan tegenwoordig![]()
Oh nee, want dat mag niet
quote:Op vrijdag 9 april 2010 15:16 schreef Noek het volgende:
[..]
Nee, dat mag niet nee en dat is maar goed ook. Je geeft de mensheid een vinger en voor je het weet trouwen ze met een pony!
quote:Op vrijdag 9 april 2010 15:16 schreef Noek het volgende:
[..]
Nee, dat mag niet nee en dat is maar goed ook. Je geeft de mensheid een vinger en voor je het weet trouwen ze met een pony!
Seks is dan ook geen werk hè, en als seks wel werk is dan ben je toch al verdoemdquote:Op vrijdag 9 april 2010 15:08 schreef remlof het volgende:
[..]
Nee, maar seks is prima te doen op de Dag des Heere, want dan heb ik niet veel anders te doen meestal
Nou, ik had pas een gesprek met mijn puber jong volwassene die echt een ware anti-rook en anti-drugs terrorist is, maar op mijn vraag waarom hij juist zo tegen is en niet heeft lopen proberen en doen, antwoordde hij:quote:Op vrijdag 9 april 2010 15:12 schreef MeraViglioSa het volgende:
Dus wat is dan eigenlijk beter, vraag ik me dan af![]()
Verbied iets, en je kinderen gaan het op zeer ongezonde wijze alsnog doen zodra het kan/mag.
Verbied het niet, en je kinderen raken verwend en weten later niets meer te waarderen.
quote:
Hebben ze wind in je haar gekaptquote:
Dat wil ik ookquote:
Mag ik kijken op camquote:Op vrijdag 9 april 2010 18:21 schreef Laysa het volgende:
[..]
Daarmee bedoel ik naturlijk dat het niet zo danig is verandertd dat het een foto waard is...
Dat maken wij wel uit jaquote:Op vrijdag 9 april 2010 18:21 schreef Laysa het volgende:
[..]
Daarmee bedoel ik naturlijk dat het niet zo danig is verandertd dat het een foto waard is...
eet smakelijkquote:Op vrijdag 9 april 2010 18:29 schreef D. het volgende:
Ik ga maar ff broodje gezond maken
Mét hamburgers erop
quote:
En dit is écht waar hè, of toch zeker vier keer per week.quote:Op vrijdag 9 april 2010 15:05 schreef Noek het volgende:
[..]
Nu eet je zeker grof volkoren?
Vroeger mocht ik geen drop voor 17.30 uur. Dus toen ik op kamers ging had ik zo een bloeddruk zo hoog als the Empire State Building.
Voorgerecht: Kokkindjes
Hoofdgerecht: Tikkels
Nagerecht: Manneke Pis drop
's avonds naar de snackbar. Ontbijt bestond uit 3 sigaretten en 2 bakken koffie.
En graatmager.
Weekendquote:
ik ken wel effe een ploatje voor jullie draaienquote:Op vrijdag 9 april 2010 21:04 schreef remlof het volgende:
Zo hey wat een rust hier. Ik zal zo eens een lekkere kebabschotel bestellen![]()
Ik denk dat we ons allemaal zorg maken om Fluitertjequote:Op vrijdag 9 april 2010 21:05 schreef FANN het volgende:
Even een berichtje voor Tuinfluitert![]()
De laatste keer dat ik je tegenkwam wilde je mij iets vragen per PM toen
heb ik je mijn emailadres gestuurd, maar niets meer gehoord.
Fluitert, als je mij iets wilt vragen, je mag me alles vragen maar dan moet je wel
een mailtje sturen, ik begin me nu wel een beetje zorgen te makenen ik blijf
me maar afvragen wat je nu wilde vragen.
Dus als je dit leest, mail nou eens !!!
Fluitert !!!
Mijn avondmaal was: patat met kroket en hamburger.quote:Op vrijdag 9 april 2010 21:04 schreef remlof het volgende:
Zo hey wat een rust hier. Ik zal zo eens een lekkere kebabschotel bestellen![]()
Dat is nog eens een briljant ideequote:Op vrijdag 9 april 2010 21:04 schreef remlof het volgende:
FF hoi tegen Fannquote:
Bestel een lekkere kebabschotel!quote:
Zit ff elders te postenquote:
Loopt er hier niet genoeg talent rond?quote:
Precies, dat dacht ik ook.quote:Op vrijdag 9 april 2010 23:12 schreef PietjePuk007 het volgende:
[..]
Loopt er hier niet genoeg talent rond?
Wel eerst een liedje zingen danquote:
Geheimtaalquote:Op vrijdag 9 april 2010 23:44 schreef Gert het volgende:
Zo, nu heeft pinokkio weer tijd om haar zoontje naar de eerste hulp te brengen.
Bij X-factor was er een deelneemster die veel te laat op de repetitie kwam. Ze had haar zoontje naar de Eerste Hulp moeten brengen, beweerde ze tegen Gordon. Die belde het ziekenhuis en het bleek gelogen.quote:Op vrijdag 9 april 2010 23:58 schreef Leandra het volgende:
[..]
Geheimtaal
Welke decodeermethode moet ik gebruiken??
quote:Op zaterdag 10 april 2010 00:10 schreef Gert het volgende:
[..]
Bij X-factor was er een deelneemster die veel te laat op de repetitie kwam. Ze had haar zoontje naar de Eerste Hulp moeten brengen, beweerde ze tegen Gordon. Die belde het ziekenhuis en het bleek gelogen.
Raar verhaal trouwens, zou een ziekenhuis dat zomaar vertellen, of er wel of niet iemand langs is geweest op de EH?
Kan ook zijn dat het blufpoker was natuurlijk.
Maar toen ze hun biezen konden pakken waren er tranen in overvloed. Irritante tering arrenbie. Doei.quote:Op zaterdag 10 april 2010 00:18 schreef Kally het volgende:
[..]
Welnee blufpoker, die andere twee hadden al gezegd, is niet waar, wat een geleuter, slecht geacteerd ook trouwens, er waren geen echte tranen
Eenschquote:Op zaterdag 10 april 2010 00:23 schreef Gert het volgende:
[..]
Maar toen ze hun biezen konden pakken waren er tranen in overvloed. Irritante tering arrenbie. Doei.
quote:Op vrijdag 9 april 2010 23:33 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Wel eerst een liedje zingen dan![]()
Lay's Pizza Pepperoni
quote:Op zaterdag 10 april 2010 04:36 schreef Soury het volgende:
Gevonden [ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ]
OMG wat een domme doos.... nou zou ik een ziekenhuis wat informatie verstrekt ook niet prettig vinden en er niet meer komen, maar in haar geval was het dan geen kwestie van "niet meer" komenquote:Op zaterdag 10 april 2010 00:10 schreef Gert het volgende:
[..]
Bij X-factor was er een deelneemster die veel te laat op de repetitie kwam. Ze had haar zoontje naar de Eerste Hulp moeten brengen, beweerde ze tegen Gordon. Die belde het ziekenhuis en het bleek gelogen.
Raar verhaal trouwens, zou een ziekenhuis dat zomaar vertellen, of er wel of niet iemand langs is geweest op de EH?
Kan ook zijn dat het blufpoker was natuurlijk.
Natuurlijk verstrekt een ziekenhuis deze informatie niet, dat mag helemaal niet, zijn strenge regels voor. Dus het was blufpoker of een toneelstukje, kan ook.quote:Op zaterdag 10 april 2010 10:29 schreef Leandra het volgende:
[..]
OMG wat een domme doos.... nou zou ik een ziekenhuis wat informatie verstrekt ook niet prettig vinden en er niet meer komen, maar in haar geval was het dan geen kwestie van "niet meer" komen
Voor een toneelstukje was het dan wel weer érg goed geacteerd, zoals ze nadat ze was betrapt jankend snotterde over de wekker die al op half vijf stond en waar ze doorheen geslapen was. Dus in geval van een toneelstukje: chapeau!quote:Op zaterdag 10 april 2010 10:40 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
Dus het was blufpoker of een toneelstukje, kan ook.
Hoe waren je krullenquote:Op zaterdag 10 april 2010 04:21 schreef Soury het volgende:
Olé olé ollllllllllllllllllllllllléeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeee
De krullen [ link | afbeelding ]
WTF
Serieus?quote:Op zaterdag 10 april 2010 13:19 schreef PietjePuk007 het volgende:
De best verkochte playboy ooit is die met Viola Holt, zomg.
Ramptoerisme.quote:Op zaterdag 10 april 2010 13:19 schreef PietjePuk007 het volgende:
De best verkochte playboy ooit is die met Viola Holt, zomg.
Oeps, dat hebben wij zelfs al eens gehad bij de Free Recordshop in Bataviastad.... een tijdje nadat ze hun inruilactie hadden, zat dus gewoon een gebrande DVD in de hoesquote:Op zaterdag 10 april 2010 14:00 schreef Copycat het volgende:
En mijn zo goedkoop op de kop getikte How to catch a killer DVD blijkt een kopie te zijn.
gefeliciteerd met je zwangerschap, oudje!quote:
Thnxquote:Op zaterdag 10 april 2010 16:46 schreef willem-jozef het volgende:
[..]
gefeliciteerd met je zwangerschap, oudje!![]()
leuk zeg!!
je gaat toch wel trouwen ook, of wil je weer als ongehuwde moeder door het dorp!?![]()
ik keek net nog in je fotoboek om te checken of je nu echt zo oud bent als ik al dacht/wist; en verdomme 't ben waar![]()
leters en fijne dag!
Je vorige post was ook al "wat een rust hier". 22 uur geleden. Dat draagt niet echt bij hè.quote:Op zaterdag 10 april 2010 18:34 schreef remlof het volgende:
Wat gaat het hier langzaam...
Bijna twee dagen met één topic
Die ligt nog een beetje meelijwekkend te snotteren en niezen geloof ik.quote:Op zaterdag 10 april 2010 18:49 schreef remlof het volgende:
Ik had gister al kebab
En waar is Ian, die draagt ook wel bij aan snelle topics
Hoi Meracetamolquote:
Dat is precies de reden dat in de VS de president en de vice-president nooit samen in de Air Force One stappenquote:Op zaterdag 10 april 2010 19:36 schreef MeraViglioSa het volgende:
Omg, de Poolse president en zijn vrouw, en een heuleboel belangrijke mensen zaten allemaal in hetzelfde vliegtuig en dat is verongelukt.Stelletje oelewappers ook?
Ik heb een tijd bij een Canadees veilingbedrijf gewerkt, en daar stond gewoon in het reglement dat er nóóit meer dan 2 belangrijke managers in hetzelfde vliegtuig mochten zitten. Ik bedoel, de kans dat je neerstort is natuurlijk nihil, maar nu zie je wat er van komt als je daar niet effe over nadenkt.
Ergste is nog dat ze 4x hebben geprobeerd te landen in dichte mist, tegen alle adviezen van de luchtverkeersleiders in. Het is een rampzalige gebeurtenis, 96 mensen dood, maar op alle vlakken zó ontzettend dom van die president en de piloot.
Dat scheelt!quote:Op zaterdag 10 april 2010 22:03 schreef MeraViglioSa het volgende:
Wij hebben al Polen, dat scheelt weer.
yups iddquote:Op zaterdag 10 april 2010 22:03 schreef MeraViglioSa het volgende:
Wij hebben al Polen, dat scheelt weer.
Ook voor jouquote:Op zaterdag 10 april 2010 22:21 schreef Dementor het volgende:
Ik wens u allen een fijne avond, ik neem er nog eentje.
is dat erger dan een verjaardag waar je iedereen, ms al een beetje te vaak, vaak hebt gezien?quote:Op zaterdag 10 april 2010 22:23 schreef Kally het volgende:
Weer allemaal films die ik al gezien heb op tv
quote:Op zaterdag 10 april 2010 22:25 schreef gomi het volgende:
[..]
is dat erger dan een verjaardag waar je iedereen, ms al een beetje te vaak, vaak hebt gezien?
De eer van het winnenquote:
quote:Op zaterdag 10 april 2010 22:29 schreef gomi het volgende:
[..]
hmm altijd goed.
maar wiens eer won ik dan?
Heb de hele dag echt vreselijke hoofdpijn gehad, dus dat was minder maar gewoon lekker rustig, en jij?quote:Op zaterdag 10 april 2010 22:32 schreef gomi het volgende:
[..]
![]()
maar jij leuk weekend gehad?
tot dusverre dan:)
ah hoofdpijn is ku imoquote:Op zaterdag 10 april 2010 22:33 schreef Kally het volgende:
[..]
Heb de hele dag echt vreselijke hoofdpijn gehad, dus dat was minder maar gewoon lekker rustig, en jij?
quote:Op zaterdag 10 april 2010 22:36 schreef gomi het volgende:
[..]
ah hoofdpijn is ku imo
ik vandaag rustig dagje gehad. beetje getraind. en daarna dus verjaardag. maar daar hoef ik niets meer over te zeggen
verjaardagen kunnen ok zijn, maar dit was er zo een van die laatste categorie van jequote:Op zaterdag 10 april 2010 22:38 schreef Kally het volgende:
[..]
Was het zo erg.
Ik ben niet van verjaardagen, ook niet bij een ander, inderdaad altijd mensen bij die je liever niet ziet, maar ja soms ontkom je er niet aan
quote:Op zaterdag 10 april 2010 22:40 schreef gomi het volgende:
[..]
verjaardagen kunnen ok zijn, maar dit was er zo een van die laatste categorie van je
en wanneer ga je trouwen?
vragen van dat soort oude tantes enzo
en ik kom ze elk jaar wel paar x tegen he. en altijd hetzelfde.quote:Op zaterdag 10 april 2010 22:43 schreef Kally het volgende:
[..]
Ja vreselijk, net zoals ik uit moet leggen waarom ik single ben
quote:Op zaterdag 10 april 2010 22:08 schreef Dementor het volgende:
Heb nu weer het begin van een pracht tuin neergezet.
quote:
Ja, je krijgt ze er gratis bijquote:Op zaterdag 10 april 2010 22:45 schreef gomi het volgende:
[..]
en ik kom ze elk jaar wel paar x tegen he. en altijd hetzelfde.
meestal herken ik ze niet eens tot mijn moeder weer ff komt vertellen wie wie is.
leuk familie
quote:
Nou ja hij lult als een wijf, dat dan weer welquote:Op zaterdag 10 april 2010 22:50 schreef Deisyy het volgende:
Wat is het rustig hier de laatste dagen. Zou Teun dan toch de gangmaker zijn?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |