Omdat Gomi dat niet doet, ik geen zin er in had en ik niet wist dat jij er wasquote:
Palmquote:
quote:Op donderdag 8 april 2010 22:02 schreef gomi het volgende:
[..]
ah k. ben niet zo moeilijk. je mag weer meedoen
Ik waterquote:
quote:Op donderdag 8 april 2010 22:06 schreef gomi het volgende:
[..]
pietje is minder makkelijk dan ik ben. pietje is streng
ik drink echt nooit cola. ja heel af en toe in een glas met bacardi ofzoquote:
De bol was ook van de lidlquote:Op donderdag 8 april 2010 22:08 schreef PietjePuk007 het volgende:
Een Bossche Bol wegvagen met smerige Lidl cola.
ik heb van die periodes dat iki dan wel weer frisdrank drink of dan weer sapquote:Op donderdag 8 april 2010 22:09 schreef gomi het volgende:
[..]
ik drink echt nooit cola. ja heel af en toe in een glas met bacardi ofzo
maar denk dat t dan niet eens uitmaakt wat voor cola t is
Geef die dame eens wat normaals te vreten manquote:Op donderdag 8 april 2010 22:12 schreef De_Kardinaal het volgende:
Ondanks de lidl-sinas blijft die lidl-bol wel hangen
dan heb je nog nooit de heerlijke chemische snoepjes geproefd gok ik zo?quote:Op donderdag 8 april 2010 22:11 schreef PietjePuk007 het volgende:
Geen idee hoe die dingen smaken, het zal verlepte slagroom en geplastificeerde chocola zijn. Dan mag 't ja.
quote:Op donderdag 8 april 2010 22:12 schreef De_Kardinaal het volgende:
me 2.quote:Op donderdag 8 april 2010 22:10 schreef Laysa het volgende:
[..]
ik heb van die periodes dat iki dan wel weer frisdrank drink of dan weer sap
whehequote:Op donderdag 8 april 2010 22:12 schreef Gert het volgende:
Vieze vuile hoerelaptop![]()
Hij was wel goedkoop, want van de zaak, maar alles is compleet dichtgetimmerd godverdomme.
Ik kan niet eens messenger installeren. Laat staan Nero, APS, BitComet etc. Kon op de vorige allemaal nog wél.![]()
Valt me mee dat ik met deze nog in privé-tijd mag internetten.
Zal binnenkort wel een standje krijgen omdat ik niet-werkgerelateerde sites bezoek.
ik gok op een lidl laptopquote:Op donderdag 8 april 2010 22:12 schreef Gert het volgende:
Vieze vuile hoerelaptop![]()
Hij was wel goedkoop, want van de zaak, maar alles is compleet dichtgetimmerd godverdomme.
Ik kan niet eens messenger installeren. Laat staan Nero, APS, BitComet etc. Kon op de vorige allemaal nog wél.![]()
Valt me mee dat ik met deze nog in privé-tijd mag internetten.
Zal binnenkort wel een standje krijgen omdat ik niet-werkgerelateerde sites bezoek.
is ze je nou echt aan t vetmesten? bossche bollen, friet, krokettenquote:Op donderdag 8 april 2010 22:12 schreef De_Kardinaal het volgende:
Die zijn sowieso smerig, daar koop je ze voorquote:Op donderdag 8 april 2010 22:12 schreef Laysa het volgende:
[..]
dan heb je nog nooit de heerlijke chemische snoepjes geproefd gok ik zo?
quote:Op donderdag 8 april 2010 22:14 schreef gomi het volgende:
[..]
is ze je nou echt aan t vetmesten? bossche bollen, friet, kroketten
Die trommelbakken zijn echt te chemischquote:Op donderdag 8 april 2010 22:14 schreef PietjePuk007 het volgende:
[..]
Die zijn sowieso smerig, daar koop je ze voor.
109 kilo schoon aan de vleeschhaak!quote:Op donderdag 8 april 2010 22:14 schreef gomi het volgende:
[..]
is ze je nou echt aan t vetmesten? bossche bollen, friet, kroketten
En nu zonder 't bedquote:Op donderdag 8 april 2010 22:15 schreef De_Kardinaal het volgende:
[..]
109 kilo schoon aan de vleeschhaak!
quote:Op donderdag 8 april 2010 22:15 schreef De_Kardinaal het volgende:
[..]
9 kilo!quote:
quote:
Jullie samen jaquote:Op donderdag 8 april 2010 22:15 schreef De_Kardinaal het volgende:
[..]
Geeft niet, dan maar af, ik drink het graagquote:Op donderdag 8 april 2010 22:20 schreef gomi het volgende:
[..]
jij drinkt water.
thee was nog ok.
maar water is echt af sorry
ik ook, maar ik typte gewoon kanon om mee te mogen spelenquote:Op donderdag 8 april 2010 22:21 schreef Kally het volgende:
[..]
Geeft niet, dan maar af, ik drink het graag
quote:Op donderdag 8 april 2010 22:22 schreef gomi het volgende:
[..]
ik ook, maar ik typte gewoon kanon om mee te mogen spelen
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |