Ik heb ze zelf ook alquote:Op donderdag 8 april 2010 21:51 schreef RonaldV het volgende:
Het erge is: Ik krijg verdorie nog ideeën ook!
Goh, nu al. Je lijkt de NS wel, ook altijd te laatquote:Op donderdag 8 april 2010 21:52 schreef Netsplitter het volgende:
Ik heb 'm achter neer gelegt als wedstrijd.
Nou ik nietquote:Op donderdag 8 april 2010 21:51 schreef RonaldV het volgende:
Het erge is: Ik krijg verdorie nog ideeën ook!
<knuppel in hoenderhok>quote:Op donderdag 8 april 2010 21:52 schreef Netsplitter het volgende:
Ik heb 'm achter neer gelegt als wedstrijd.
Alleen met de herfst en sneeuw.quote:Op donderdag 8 april 2010 21:56 schreef Puala het volgende:
[..]
Goh, nu al. Je lijkt de NS wel, ook altijd te laat
* Puala had vandaag anders toch écht 17 minuten vertragingquote:Op donderdag 8 april 2010 22:02 schreef Netsplitter het volgende:
[..]
Alleen met de herfst en sneeuw.
Snap knuppel heel goed, maar ik kan dit niet in m'n uppie beslissen vind ik.quote:Op donderdag 8 april 2010 22:01 schreef RonaldV het volgende:
[..]
<knuppel in hoenderhok>
Gooi m gewoon sticky. En hou de discussie die jullie nu hebben lekker voor de volgende maand. Dan ben je misschien wel op tijd
</knuppel in hoenderhok>
Wie zwijgt stemt toequote:Op donderdag 8 april 2010 22:03 schreef Netsplitter het volgende:
[..]
Snap knuppel heel goed, maar ik kan dit niet in m'n uppie beslissen vind ik.
* Puala eens is.quote:Op donderdag 8 april 2010 22:05 schreef PdeHoog het volgende:
[..]
Wie zwijgt stemt toeHadden ze maar online moeten zijn
Ehm.. de afkorting van Netsplitter is toch NS?quote:Op donderdag 8 april 2010 21:56 schreef Puala het volgende:
[..]
Goh, nu al. Je lijkt de NS wel, ook altijd te laat
dat mogen alleen de FOT-mods en de PR manquote:Op donderdag 8 april 2010 22:07 schreef Shark.Bait het volgende:
mag ik hem dan ook te laat inleveren?
* Puala mompelt iets over woordgrappen en uitleggen.quote:Op donderdag 8 april 2010 22:09 schreef Shark.Bait het volgende:
[..]
Ehm.. de afkorting van Netsplitter is toch NS?
te laat, ik ga het toch lekker doenquote:Op donderdag 8 april 2010 22:09 schreef HMaster-II het volgende:
[..]
dat mogen alleen de FOT-mods en de PR man
nooit grappig?quote:Op donderdag 8 april 2010 22:09 schreef Puala het volgende:
[..]
* Puala mompelt iets over woordgrappen en uitleggen.
nee, zo las ik hem niet, nog steeds nietquote:Op donderdag 8 april 2010 22:09 schreef Puala het volgende:
[..]
* Puala mompelt iets over woordgrappen en uitleggen.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |