waar is schannulekke?quote:Op donderdag 8 april 2010 21:06 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Beter dan 3 sprieten aan elke zijde van je hoofd, Lambiek.
Met Wiske mee.quote:
van wie?quote:Op donderdag 8 april 2010 21:10 schreef Aron7120 het volgende:
The fuck...
Ik krijg een pm met de vraag aan Remlof of diegene weer mag posten morgen
Mag ik ook een PM krijgen als het uit is tussen jou en Suus?quote:Op donderdag 8 april 2010 20:59 schreef BobbyB het volgende:
[..]
OhNee, dan had je al lang een PM gehad denk ik.
Alleen als ik bij je mag uithuilen, anders niet.quote:Op donderdag 8 april 2010 21:13 schreef Bragi het volgende:
[..]
Mag ik ook een PM krijgen als het uit is tussen jou en Suus?
Doei WD.quote:
Omdat Ajax, ondanks dat zij beter speelden, toch verloor van die italiaanse flikkers.quote:Op donderdag 8 april 2010 21:08 schreef bloodysunday het volgende:
Waarom staan er Belgen in de kwartfinale van de EL, en waarom lukken de Nederlandse teams dat weer is niet?
Een goede zinsbouw, niet iedereen kan hetquote:Op donderdag 8 april 2010 21:22 schreef Japsnars het volgende:
[..]
Omdat Ajax, ondanks dat zij beter speelden, toch verloor van die italiaanse flikkers.
Doeiquote:Op donderdag 8 april 2010 21:18 schreef wolvendagen het volgende:
Ja, doei.
Ik ben uiterst geschikt om bij uit te huilen.quote:Op donderdag 8 april 2010 21:16 schreef BobbyB het volgende:
[..]
Alleen als ik bij je mag uithuilen, anders niet.
heb ook wel behoefte aan zo'n triviale (lees: huiselijke) teleurstellingquote:Op donderdag 8 april 2010 21:25 schreef L0t.. het volgende:
Jezus wat een kuteinde bij de laatste aflevering van Dexter
kickbox interessanterquote:
ik was, maar door teleurstelling afgeknaptquote:Op donderdag 8 april 2010 21:28 schreef L0t.. het volgende:
Zit iedereen nu op die kankerchat of wat?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |