Inderdaad. Luister eens Kyuss of de eerste QotSA platen.quote:Op dinsdag 20 april 2010 22:50 schreef Aisumasen het volgende:
Ok, ik geef eerlijk toe dat ik Josh Homme als muzikant (en zeker Them Crooked Vultures) lichtelijk overschat vind, maar je moet wel weten dat hij zo veel meer is dan alleen TCV-frontman.
Dank jequote:
Om eerlijk te zijn: ja. Ik vind de normale live versie beter. Verder ken ik buiten TCV Josh Homme inderdaad niet, dus zal ik er ook geen commentaar op geven. Maar tja, van mij had hij zeker niet op het podium gemoeten. Of misschien wel, maar dan in de plaats van John Ashton ofzo.quote:Op dinsdag 20 april 2010 22:50 schreef Aisumasen het volgende:
Dus je hebt liever dat ze voor de 100ste keer die songs spelen zoals ze altijd gespeeld worden, in plaats van dat zo'n grote naam als Josh Homme, nota bene producer van hun album, op het podium meezingt?
Ok, ik geef eerlijk toe dat ik Josh Homme als muzikant (en zeker Them Crooked Vultures) lichtelijk overschat vind, maar je moet wel weten dat hij zo veel meer is dan alleen TCV-frontman.
Ik zal er zeker eens naar luisteren, jaquote:Op dinsdag 20 april 2010 22:53 schreef CatsInTheWell het volgende:
[..]
Inderdaad. Luister eens Kyuss of de eerste QotSA platen.
Alsof Alex' arme vocals dat aan zouden kunnen.quote:Op dinsdag 20 april 2010 22:57 schreef Merkie het volgende:
Ik had het pas echt vet gevonden als Josh met AM bijv. Millionaire zou spelen (openingstrack SFTD).
Tof!quote:Op dinsdag 20 april 2010 23:11 schreef Arn0 het volgende:
[..]
Ik zal er zeker eens naar luisteren, ja
Hmm. Goed punt. Ik denk dat z'n stembanden zouden brekenquote:Op woensdag 21 april 2010 01:20 schreef CatsInTheWell het volgende:
[..]
Alsof Alex' arme vocals dat aan zouden kunnen.![]()
Wat maakt dat nu weer uitquote:Op dinsdag 20 april 2010 22:55 schreef Arn0 het volgende:
[..]
Dank je![]()
[..]
Om eerlijk te zijn: ja. Ik vind de normale live versie beter. Verder ken ik buiten TCV Josh Homme inderdaad niet, dus zal ik er ook geen commentaar op geven. Maar tja, van mij had hij zeker niet op het podium gemoeten. Of misschien wel, maar dan in de plaats van John Ashton ofzo.
Het was verdomme een domper dat ik daar niet bij was. De twee grootste muzikale helden van het afgelopen decennium bij elkaar op het podium (Alex en Jack).quote:Op woensdag 21 april 2010 08:58 schreef Aisumasen het volgende:
[..]
Vonden jullie het ook een grote domper dat Matt en Jack White meededen met de surprise-gig van The Last Shadow Puppets op Glastonbury, omdat het wat ongeoefend klonk?
Als Do Me A Favour daar ook bij mag, count me in. Hoe harder ze klinken, hoe beter.quote:Op woensdag 21 april 2010 01:21 schreef Merkie het volgende:
[..]
Hmm. Goed punt. Ik denk dat z'n stembanden zouden breken.
Meer mensen hier die Brianstorm - This House Is A Circus - What If You Were Right The First Time als een drieluik zien en de liedjes oneindig vaak achter elkaar kunnen beluisteren in deze volgorde?
Ik begrijp heus wel waarom iedereen enthousiast is, maar ik zie hem zeker niet als dé Josh Homme. Ik vind het niet erg dat hij het podium opging maar ook niet bijzonder speciaal.quote:Op woensdag 21 april 2010 08:58 schreef Aisumasen het volgende:
[..]
Wat maakt dat nu weer uit? Ik snap echt niet wat het punt is, het is niet alsof Lars Ulrich het podium op kwam om de drums van Matt over te nemen, waardoor je daardoor een fatsoenlijke versie van "The View From The Afternoon" gemist hebt, ofzo
.
De producer en mede-inspirator van dit hele project komt tijdens een privé-feestje op de plek waar het is ontstaan het podium op om met gepaste trots in de toegift 2 songs mee te zingen: Super. Al was hij alleen het podium opgekomen voor het intro van "Dangerous Animals"! Het is dé Josh Homme op het podium met Arctic Monkeys, dat is genoeg. Het was veel erger geweest als hij de show had gestolen.
Vonden jullie het ook een grote domper dat Matt en Jack White meededen met de surprise-gig van The Last Shadow Puppets op Glastonbury, omdat het wat ongeoefend klonk?
Neequote:Op woensdag 21 april 2010 12:49 schreef Arn0 het volgende:
[..]
Ik begrijp heus wel waarom iedereen enthousiast is, maar ik zie hem zeker niet als dé Josh Homme. Ik vind het niet erg dat hij het podium opging maar ook niet bijzonder speciaal.
Maar ik geef toe: Het is tof dat net hij in net deze venue op het podium komt. Maar voor mij moet het nietKan toch?
Al laat 'ie alleen maar scheten; daar gaat het niet omquote:Op dinsdag 20 april 2010 22:52 schreef Merkie het volgende:
Ik vind het niet erg als Homme meespeelt, alleen nu zingt 'ie alleen een beetje mee waardoor het niet echt veel toevoegt.
Ik vind trouwens zijn zang bij Pretty Visitors een vette toevoegingquote:
Het optreden was niet in SF.. Waar haal je dat vandaan?quote:Op donderdag 22 april 2010 23:14 schreef TC03 het volgende:
Hmm, denk het niet aangezien het optreden in SF plaats vond. Dan spelen ze Fake Tales natuurlijk wel.
Oh ik las verkeerd.quote:Op donderdag 22 april 2010 23:17 schreef Arn0 het volgende:
[..]
Het optreden was niet in SF.. Waar haal je dat vandaan?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |