Hij wacht op de ware.quote:Op maandag 12 april 2010 08:54 schreef MilanILF het volgende:
En van wie Aisumasen zwanger geraakt, die avond? Was het Alex? Matt? Of Miles?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Dat was ook soort van onderdeel van een grap, aangezien ik het wel weer zie gebeuren dat dit het laatste deel van het verslag wasquote:Op maandag 12 april 2010 08:36 schreef AMDB het volgende:
[..]
`
Wauw, dat moet wel de slechtste cliffhanger ooit zijn. Als naar een serie kijken en iemand na de intro aflevering aan een cliff zien hangen zonder te weten wie die persoon is en hoe hij daar komt. Slecht.
Haha, laatst ook al.quote:
Ik vind zijn manier van kleur geven bij bijvoorbeeld "Cornerstone" en "Secret Door" echt de shit, en een main-riff als die van FA (is overigens makkelijker te spelen dan Vader Jakob) is ook fantistisch, maar dat hij in zo'n lijst zit is echtquote:Op zondag 11 april 2010 21:12 schreef Aisumasen het volgende:
Jamie is door BBC 6 Music's The Axe Factor gekozen tot één van de 40 beste gitaristen van de afgelopen 30 jaar. Wat we van deze lijst moeten vinden laat ik maar even in het midden...
http://www.bbc.co.uk/6music/events/theaxefactor/
Indrukwekkende solo ook, naast zijn naam in die lijst...Anti-klacht: Demo-versie "Fake Tales"
.
quote:Op maandag 12 april 2010 13:08 schreef Arn0 het volgende:
Ik vind het rocksterren-gedoe wel grappig maar het moet imo niet de gig verpesten. Het verslag dat ik onlangs postte, dat Alex stoned was, vind ik gewoon erg jammer.
Iedereen heeft wel eens een mindere dag, zeker na al dat touren. Het grappige is dat een dronken Alex anno 2010 nog meer interactief is dan alle optredens in 2006 bij elkaar, en toen hoorde ik niemand klagenquote:Op maandag 12 april 2010 13:08 schreef Arn0 het volgende:
Ik vind het rocksterren-gedoe wel grappig maar het moet imo niet de gig verpesten. Het verslag dat ik onlangs postte, dat Alex stoned was, vind ik gewoon erg jammer.
Wtfquote:
Sowieso is hij bijna altijd dronken. In A'dam iig welquote:Op maandag 12 april 2010 14:45 schreef Aisumasen het volgende:
[..]
Iedereen heeft wel eens een mindere dag, zeker na al dat touren. Het grappige is dat een dronken Alex anno 2010 nog meer interactief is dan alle optredens in 2006 bij elkaar, en toen hoorde ik niemand klagen!
Maar hij smasht toch niet z'n Jazzmaster hè?
Jawel. Zie ook dat andere filmpje.quote:Op maandag 12 april 2010 14:45 schreef Aisumasen het volgende:
[..]
Waarom kijk je dan ook naar MTV..quote:Op maandag 12 april 2010 20:28 schreef Aisumasen het volgende:
Zag net de clip voor "My Propeller" voor de 2de keer, op een digitaal kanaal van MTV. Ze hadden niet meer moeite genomen dan een ripje van YouTube te pakken. Is het nu al zo ver?
Geniaal dat Alex zo wordt opgetild als een klein kind.quote:
* AMDB doet een vreugdedansjequote:Op dinsdag 13 april 2010 10:25 schreef Arn0 het volgende:
Yes, eindelijk, een bootlegVan de 11 april show
Jawel maar hij doet het niet goed.quote:Op maandag 12 april 2010 14:45 schreef Aisumasen het volgende:
[..]
Ik zou het gewoon opgeven, niemand begrijpt jou te ver doorgedachte grappenquote:Op dinsdag 13 april 2010 16:08 schreef Aisumasen het volgende:
Nee, maakte een grapje dat ze die oude instrumenten dus niet meer nodig hebben.
quote:Op maandag 12 april 2010 08:36 schreef AMDB het volgende:
Wauw, dat moet wel de slechtste cliffhanger ooit zijn. Als naar een serie kijken en iemand na de intro aflevering aan een cliff zien hangen zonder te weten wie die persoon is en hoe hij daar komt. Slecht.
quote:Op maandag 12 april 2010 12:08 schreef Aisumasen het volgende:
Dat was ook soort van onderdeel van een grap, aangezien ik het wel weer zie gebeuren dat dit het laatste deel van het verslag was.
Hahaha, wie nietquote:Op dinsdag 13 april 2010 16:23 schreef Arn0 het volgende:
[..]
[..]
![]()
Is er iemand trouwens al eens in Cafe Weber Lux in Amsterdam geweest?![]()
[ afbeelding ]
quote:Op dinsdag 13 april 2010 15:36 schreef CatsInTheWell het volgende:
[..]
Zou ook wel een [ afbeelding ] willen.
quote:Op dinsdag 13 april 2010 16:26 schreef Aisumasen het volgende:
[..]
Hahaha, wie niet? Daar was ook de afterparty na afloop van de gig in de Melkweg begin 2007. Zijn overigens 2 kroegen, naast elkaar in de Marnixstraat.
http://blogs.pitch.com/wa(...)_at_liberty_hall.phpquote:The light show was throbbing and electric. At various points, it was the only thing keeping my attention. For a band of which I own every album, this was a pretty disappointing show, with the exception of the aforementioned rocking songs, and a "Red Right Hand" cover that kicked ass. Honestly, I spent the better part of the latter half of the Arctic Monkey's set hanging out in Liberty Hall's foyer shooting the shit with various people, and not a single one of us were even slightly interested in any of the songs being played 50 yards from us.
En waarom is dit de schuld van de band?quote:Honestly, I spent the better part of the latter half of the Arctic Monkey's set hanging out in Liberty Hall's foyer shooting the shit with various people, and not a single one of us were even slightly interested in any of the songs being played 50 yards from us.
Het lijkt net alsof Jamie en Alex het per ongeluk heel erg upfuckenquote:Op dinsdag 13 april 2010 13:40 schreef Aisumasen het volgende:
Haha!
Heb net even door "The View From The Afternoon" geskipt, om te luisteren of ze het originele arrangement nog verder de verdoemenis ingeholpen hadden, maar die performance moet een grap zijn... Tenenkommend... Na de break spelen Jamie en Alex het uitwisselende gitaar-riffje volledig door elkaar.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |