voor 50 euro koop je er al 1 in superstaat zonder kenteken (heb ik al staan). heb alleen frame nodig.quote:Op donderdag 8 april 2010 21:30 schreef fs180 het volgende:
Reageer dan niet
Andere kosten? Kleding, helm, verzekering, onderhoud.
Kleding? tis een friggin puch geen Kawasaki waar je je in een motorpak moet hijsen.quote:Op donderdag 8 april 2010 21:30 schreef fs180 het volgende:
Reageer dan niet
Andere kosten? Kleding, helm, verzekering, onderhoud.
Dat is het hem juist..quote:Op donderdag 8 april 2010 21:38 schreef T42 het volgende:
[..]
voor 50 euro koop je er al 1 in superstaat zonder kenteken (heb ik al staan). heb alleen frame nodig.
Kan je bevestigen dat het geen snorfiets is?quote:Op woensdag 14 april 2010 00:33 schreef fs180 het volgende:
Dagje werk en dan de hele zomer goedkoop rijden!
Dat kan ik ook, prima Puch in goed verkerende staat, heb er zelfs ooit nog is een rondje op gereden!quote:Op woensdag 14 april 2010 00:35 schreef DjimmyR het volgende:
[..]
Kan je bevestigen dat het geen snorfiets is?
gele plaat?quote:Op woensdag 14 april 2010 00:35 schreef DjimmyR het volgende:
[..]
Kan je bevestigen dat het geen snorfiets is?
quote:Op zondag 25 april 2010 12:03 schreef fs180 het volgende:
Jawel, een roestige dat wel. Dat tandwiel dat je ziet zijn de overblijfselen van de trappers, zodat je er op kunt fietsen als de benzine op i s![]()
![]()
quote:Op zaterdag 24 april 2010 23:11 schreef LeNick het volgende:
tvp, het lijkt me ook is leuk om zoiets als projectje te nemen. Alleen ik weet er geen bal van...ik zou niet eens weten hoe je zo'n ding in een andere kleur zou moeten spuiten
quote:Op donderdag 8 april 2010 20:26 schreef fs180 het volgende:
In Zoetermeer, omg leiden/den haag dus. En ja, er zit (zie foto) een kenteken op.
Dus ik moet wel het 'werk' doen?quote:Op donderdag 29 april 2010 16:02 schreef TheSilentEnigma het volgende:
Als jij 'm rijdend maakt en oppoetst, bied ik 125 euro.
Ja, waarom eigenlijk niet?quote:Op donderdag 29 april 2010 22:28 schreef fs180 het volgende:
[..]
Dus ik moet wel het 'werk' doen?![]()
Waarom verkoop ik het dan niet gewoon kant en klaar aan iemand/brommerzaak voor 300+?![]()
In dit geval bied ik de vraag prijsquote:Op woensdag 14 april 2010 00:43 schreef no1uknow het volgende:
[..]
Dat kan ik ook, prima Puch in goed verkerende staat, heb er zelfs ooit nog is een rondje op gereden!
Er zit gewoon een kenteken op ja. Ten tweede kan 'schouwen' nu alleen bij via het rdw, een langdurige en prijzige procedure.quote:Op donderdag 6 mei 2010 22:46 schreef Sjechov het volgende:
Moet nog geschouwd worden of niet?
Exact.quote:Op vrijdag 7 mei 2010 12:44 schreef Mazora het volgende:
Keuring alleen al kost 130 euro. Met de invoering van het kenteken zijn brommers 'met' gewoon een stuk meer waard geworden.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |