abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_80429471
quote:
Op donderdag 15 april 2010 22:16 schreef Jesse_ het volgende:
Kan je in CH11 ook al een Chocobo krijgen?
Ja, na een aantal missies te doen. Bij één missie
SPOILER: hele kleine spoiler, staat los van het verhaal verder
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
pi_80429522
quote:
Op zaterdag 17 april 2010 20:55 schreef Schunckelstar het volgende:
hmm, ik ben nu zo'n 8 uur bezig en volgens mij gaat 13 de ontzettende teleurstelling van 12 weer helemaal goed maken

word alleen doodziek van hope, wat een ONTZETTENDE klaaghaas is dat zeg.. zo gauw hij zijn bek opentrekt heb ik alweer genoeg van hem
M'n zusje had hem de bijnaam Hope Hopeloos gegeven.
Volgens mij zijn de meesten het wel met je eens dat Hope als personage in het verhaal zeer vervelend is.
  zaterdag 17 april 2010 @ 22:23:57 #203
134803 Deacon_Tigra
Final Fantasy Fanboy
pi_80431410
Ik ging vanmiddag per ongeluk van Mark 15 naar Mark 54

Had het niet in de gaten, was met de eerste klap dood
Psn online ID Tec-Deacon
---------------------------------
オランダ語男狂った人の日本のゲームがプレイ
pi_80435787
quote:
Op zaterdag 17 april 2010 22:23 schreef Deacon_Tigra het volgende:
Ik ging vanmiddag per ongeluk van Mark 15 naar Mark 54

Had het niet in de gaten, was met de eerste klap dood
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
  zondag 18 april 2010 @ 02:17:49 #205
134803 Deacon_Tigra
Final Fantasy Fanboy
pi_80436569
quote:
Op zondag 18 april 2010 01:17 schreef SuperFruitig het volgende:

[..]
SPOILER
JA!
SPOILER: Item van Mark 54
Anyhoe, kom goffteredomme elke net 1/2 seconde te kort voor Vanille der Eidolon
Ik heb nog 163,434 CP klaar staan om gebruikt te worden, maar wil dat gebruiken om haar Medic role te completen.
Aangezien zij helemaal niet in mijn normale main party zit , beetje zonde omdat alleen voor nu in Ravager te stoppen
Psn online ID Tec-Deacon
オランダ語男狂った人の日本のゲームがプレイ
pi_80437396
@Deacons spoiler: nee, dat krijg je niet van die kreng.
Op dinsdag 21 februari 2012 22:30 schreef JoanFranka het volgende:
PINGUINS RULEREN!! Dat zijn echt een van de grappigste dieren op aarde hahahaa
  zondag 18 april 2010 @ 10:45:47 #207
134803 Deacon_Tigra
Final Fantasy Fanboy
pi_80439368
Ik heb Vanille der Eidolon inmiddels, Nu bijna weer bij Taijins tower aangekomen.

Iemand een tip welk wapen ik van Light het beste kan gebruiken om een Omega te maken?
Ik zit nu voornamelijk met een Gladius ,maar kan beter overstappen op een Lionheart.

Die heeft namelijk Quick Stagger in alle vormen
Psn online ID Tec-Deacon
オランダ語男狂った人の日本のゲームがプレイ
pi_80440515
quote:
Op zondag 18 april 2010 10:45 schreef Deacon_Tigra het volgende:
Ik heb Vanille der Eidolon inmiddels, Nu bijna weer bij Taijins tower aangekomen.

Iemand een tip welk wapen ik van Light het beste kan gebruiken om een Omega te maken?
Ik zit nu voornamelijk met een Gladius ,maar kan beter overstappen op een Lionheart.

Die heeft namelijk Quick Stagger in alle vormen
Je geeft het zelf al aan. Of je wilt Organix, damage wise is die zeker de moeite waard. Doe die met wat kaiser knuckes en genji en de damage vliegt door het dak
  zondag 18 april 2010 @ 14:40:48 #209
134803 Deacon_Tigra
Final Fantasy Fanboy
pi_80445318
Zo, en we zijn weer uit Taijin.
Nu 334,587 CP te besteden voor Snow en 302,347 CP voor Vanille
Wel even genoeg gefarmd voor vandaag
Psn online ID Tec-Deacon
オランダ語男狂った人の日本のゲームがプレイ
  zondag 18 april 2010 @ 20:46:15 #210
215192 iPat
Falling feels like flying
pi_80458029
Ik schijt op die Long Gui.

Het ging zo goed, hij had nog maar 2 miljoen HP over ( ), doet hij binnen een tijdsbestek van 10 seconden Doom, Roar en Ultima.
It's never over..
my kingdom for a kiss upon her shoulder..
It's never over..
all my riches for her smile when I slept so soft against her..
  maandag 19 april 2010 @ 10:32:11 #211
107418 wdn
Elfen lied O+
pi_80472658
White Knight Chronicles had zo een FF kunnen zijn
Heeeerlijke game

Mijn FF doet het na 10 pogingen nog steeds niet dus ik heb het even opgegeven (koop wel een 20 euro versie als de prijs gezakt is en dan doe ik de laatst 3 bosses )
Beatus vir qui suffert tentationem.
PSN Rinzewind en Cadsuana Melaidhrin
Stellar Blade *O* Sea of Stars *O* Trails Daybreak *O*
pi_80473101
Vanvond weer verder in CH11
SPOILER
  maandag 19 april 2010 @ 10:59:00 #213
38849 Notorious_Roy
Doomed since 1889
pi_80473485
quote:
Op maandag 19 april 2010 10:47 schreef SuperFruitig het volgende:
Vanvond weer verder in CH11
SPOILER
Ik was in CH13 bezig met die missies en kwam tot de laatste ronde van de Titan Challenges, maar dat lukte me ook niet. Eén klap en iedereen was dood, die dude deed zomaar even 9k damage pp

Ben nu dan toch maar op weg naar de eindbaas. 53u op de teller. Zodra het hele Crystarium open is ga ik wel weer terug naar de Titan Challenges.
The hardware is just a box you buy only because you want to play Mario games - Yamauchi
Mr. Zurkon doesn't need bolts, his currency is pain
Roy-O-Rama | Backlog | Wish-list
pi_80474344
Die Titan Challenges (en de andere missies) zijn echt raar... de ene eindbaas heb je in een minuut dood en hij doet alleen maar aanvallen van 1000 schade of zo en de volgende doet aanvallen van 9000 op iedereen inderdaad en heeft 10x zoveel HP. Ik heb het spel al eventjes niet gespeeld omdat het zo uit balans is op dit punt. Sommigen zijn ronduit onmogelijk nu... daar moet je nog een paar uur voor trainen (op z'n minst).
  maandag 19 april 2010 @ 12:07:27 #215
215192 iPat
Falling feels like flying
pi_80476112
Ik krijg ook het gevoel dat je van sommige opponenten gewoon NIET mag winnen. Hoe vaak komt het voor dat je buffs niet langer dan 30 seconden duren (zonder debuff van de tegenstander)? Ook is het zo dat de tegenstander die je hebt geslowed alsnog 3 aanvallen kan doen in 10-15 seconden. Vaaaaag.
It's never over..
my kingdom for a kiss upon her shoulder..
It's never over..
all my riches for her smile when I slept so soft against her..
pi_80482863
Alle characters hebben andere buf en debuftijden, dus daar kan het ook aan liggen
Snow is bv oetje traag met healen, terwijl Hope en Vanille daar weer in uitblinken. Dat werkt dus ook naar (de)buftijden.
  dinsdag 20 april 2010 @ 09:55:52 #217
3140 PhalanX
Technarchy
pi_80510583
quote:
Op zaterdag 17 april 2010 21:09 schreef Desunoto het volgende:

[..]

Ja, na een aantal missies te doen. Bij één missie
SPOILER: hele kleine spoiler, staat los van het verhaal verder
Oooooooh wat HAAT ik die missie!
SPOILER
Aaah the beauty of digital reproduction.
Is it alive, or is it Phalanx?
--- Cameron Hodge ---
pi_80510674
quote:
Op dinsdag 20 april 2010 09:55 schreef PhalanX het volgende:

[..]

Oooooooh wat HAAT ik die missie!
SPOILER
SPOILER
  dinsdag 20 april 2010 @ 11:27:27 #219
38849 Notorious_Roy
Doomed since 1889
pi_80513577
Quake is echt zo'n move die ik nooit gebruik Maar wel handig inderdaad na een pre-emptive strike. Toch nog een goeie tip zo na 55u in de game!
The hardware is just a box you buy only because you want to play Mario games - Yamauchi
Mr. Zurkon doesn't need bolts, his currency is pain
Roy-O-Rama | Backlog | Wish-list
  dinsdag 20 april 2010 @ 13:14:48 #220
59896 Asskicker14
Suk a dog dik
pi_80517512
Grmbl. Ik zit nu al 2 uur te kloten met Odin. Het is voor het eerst dat ik echt vastloop in het spel.
Ik heb ELKE mogelijke strategie wat betreft paradigms toegepast, Commander/Medic (War & Peace), Ravenger/Ravenge (Dualcasting), Medic/Medic (Double Dose), Ravenger - Medic. De eerste paar keren kwam ik er niet eens aan te pas omdat Odin direct al met een combo toeslag, vervolgens met War & Peace had ik het bijna gehaald totdat Odin Thundara deed.
Ik heb mijn weapons geupdate zodat ik lightning resistance krijg. Ik ben teruggegaan in de level om nog meer gevechten te doen zodat ik mijn crystarium kan level uppen. Niets helpt, godmiljaar.

Is God willing to prevent evil, but not able? Then he is not omnipotent.
Is he able, but not willing? Then he is malevolent.
Is he both able and willing? Then whence cometh evil?
Is he neither able nor willing? Then why call him God?
pi_80517789
quote:
Op dinsdag 20 april 2010 13:14 schreef Asskicker14 het volgende:
Grmbl. Ik zit nu al 2 uur te kloten met Odin. Het is voor het eerst dat ik echt vastloop in het spel.
Ik heb ELKE mogelijke strategie wat betreft paradigms toegepast, Commander/Medic (War & Peace), Ravenger/Ravenge (Dualcasting), Medic/Medic (Double Dose), Ravenger - Medic. De eerste paar keren kwam ik er niet eens aan te pas omdat Odin direct al met een combo toeslag, vervolgens met War & Peace had ik het bijna gehaald totdat Odin Thundara deed.
Ik heb mijn weapons geupdate zodat ik lightning resistance krijg. Ik ben teruggegaan in de level om nog meer gevechten te doen zodat ik mijn crystarium kan level uppen. Niets helpt, godmiljaar.

De Eidolons gaan dan ook niet neer met bruteforce. Gooi een librascope op Odin en lees vooral de bijzonderheden in zijn scherm (R1 indrukken), dan snap je hoe je Odin kan halen.
pi_80518423
quote:
Op dinsdag 20 april 2010 11:27 schreef Notorious_Roy het volgende:
Quake is echt zo'n move die ik nooit gebruik Maar wel handig inderdaad na een pre-emptive strike. Toch nog een goeie tip zo na 55u in de game!
pro
  dinsdag 20 april 2010 @ 13:39:17 #223
107418 wdn
Elfen lied O+
pi_80518484
quote:
Op dinsdag 20 april 2010 13:14 schreef Asskicker14 het volgende:

Libra op Odin.
En dan de hints lezen die in het statuscherm verschijnen.

Eidolons moeten gewoon via wat ZIJ willen zien.
Beatus vir qui suffert tentationem.
PSN Rinzewind en Cadsuana Melaidhrin
Stellar Blade *O* Sea of Stars *O* Trails Daybreak *O*
  dinsdag 20 april 2010 @ 13:51:53 #224
59896 Asskicker14
Suk a dog dik
pi_80519001
Hoe kan ik aan de libra (R1 scherm) aflezen wat voor strategie ik moet aanhouden?
Ik kom niet eens aan aanvallen toe, ik blijf maar steeds healen.
Is God willing to prevent evil, but not able? Then he is not omnipotent.
Is he able, but not willing? Then he is malevolent.
Is he both able and willing? Then whence cometh evil?
Is he neither able nor willing? Then why call him God?
pi_80519089
quote:
Op dinsdag 20 april 2010 13:51 schreef Asskicker14 het volgende:
Hoe kan ik aan de libra (R1 scherm) aflezen wat voor strategie ik moet aanhouden?

Er staat onderin waar hij "gevoelig" voor is.
Knowledge is power, use it wisely.
TRU-Bandstemmenontcijferaar 2010
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')