Ja, na een aantal missies te doen. Bij één missiequote:Op donderdag 15 april 2010 22:16 schreef Jesse_ het volgende:
Kan je in CH11 ook al een Chocobo krijgen?
SPOILER: hele kleine spoiler, staat los van het verhaal verderOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
M'n zusje had hem de bijnaam Hope Hopeloos gegeven.quote:Op zaterdag 17 april 2010 20:55 schreef Schunckelstar het volgende:
hmm, ik ben nu zo'n 8 uur bezig en volgens mij gaat 13 de ontzettende teleurstelling van 12 weer helemaal goed maken![]()
word alleen doodziek van hope, wat een ONTZETTENDE klaaghaas is dat zeg.. zo gauw hij zijn bek opentrekt heb ik alweer genoeg van hem
quote:Op zaterdag 17 april 2010 22:23 schreef Deacon_Tigra het volgende:
Ik ging vanmiddag per ongeluk van Mark 15 naar Mark 54![]()
Had het niet in de gaten, was met de eerste klap dood![]()
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op zondag 18 april 2010 01:17 schreef SuperFruitig het volgende:
[..]JA!SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
SPOILER: Item van Mark 54Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Anyhoe, kom goffteredomme elke net 1/2 seconde te kort voor Vanille der Eidolon
Ik heb nog 163,434 CP klaar staan om gebruikt te worden, maar wil dat gebruiken om haar Medic role te completen.
Aangezien zij helemaal niet in mijn normale main party zit, beetje zonde omdat alleen voor nu in Ravager te stoppen
Psn online ID Tec-Deacon
---------------------------------
オランダ語男狂った人の日本のゲームがプレイ
Je geeft het zelf al aan. Of je wilt Organix, damage wise is die zeker de moeite waard. Doe die met wat kaiser knuckes en genji en de damage vliegt door het dakquote:Op zondag 18 april 2010 10:45 schreef Deacon_Tigra het volgende:
Ik heb Vanille der Eidolon inmiddels, Nu bijna weer bij Taijins tower aangekomen.![]()
Iemand een tip welk wapen ik van Light het beste kan gebruiken om een Omega te maken?
Ik zit nu voornamelijk met een Gladius,maar kan beter overstappen op een Lionheart.
Die heeft namelijk Quick Stagger in alle vormen
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op maandag 19 april 2010 10:47 schreef SuperFruitig het volgende:
Vanvond weer verder in CH11Ik was in CH13 bezig met die missies en kwam tot de laatste ronde van de Titan Challenges, maar dat lukte me ook niet. Eén klap en iedereen was dood, die dude deed zomaar even 9k damage ppSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ben nu dan toch maar op weg naar de eindbaas. 53u op de teller. Zodra het hele Crystarium open is ga ik wel weer terug naar de Titan Challenges.The hardware is just a box you buy only because you want to play Mario games - Yamauchi
Mr. Zurkon doesn't need bolts, his currency is pain
Roy-O-Rama | Backlog | Wish-list
quote:Op zaterdag 17 april 2010 21:09 schreef Desunoto het volgende:
[..]
Ja, na een aantal missies te doen. Bij één missieOooooooh wat HAAT ik die missie!SPOILER: hele kleine spoiler, staat los van het verhaal verderOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Aaah the beauty of digital reproduction.
Is it alive, or is it Phalanx?
--- Cameron Hodge ---
quote:Op dinsdag 20 april 2010 09:55 schreef PhalanX het volgende:
[..]
Oooooooh wat HAAT ik die missie!SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
De Eidolons gaan dan ook niet neer met bruteforce. Gooi een librascope op Odin en lees vooral de bijzonderheden in zijn scherm (R1 indrukken), dan snap je hoe je Odin kan halen.quote:Op dinsdag 20 april 2010 13:14 schreef Asskicker14 het volgende:
Grmbl. Ik zit nu al 2 uur te kloten met Odin. Het is voor het eerst dat ik echt vastloop in het spel.
Ik heb ELKE mogelijke strategie wat betreft paradigms toegepast, Commander/Medic (War & Peace), Ravenger/Ravenge (Dualcasting), Medic/Medic (Double Dose), Ravenger - Medic. De eerste paar keren kwam ik er niet eens aan te pas omdat Odin direct al met een combo toeslag, vervolgens met War & Peace had ik het bijna gehaald totdat Odin Thundara deed.
Ik heb mijn weapons geupdate zodat ik lightning resistance krijg. Ik ben teruggegaan in de level om nog meer gevechten te doen zodat ik mijn crystarium kan level uppen. Niets helpt, godmiljaar.![]()
proquote:Op dinsdag 20 april 2010 11:27 schreef Notorious_Roy het volgende:
Quake is echt zo'n move die ik nooit gebruikMaar wel handig inderdaad na een pre-emptive strike. Toch nog een goeie tip zo na 55u in de game!
Libra op Odin.quote:Op dinsdag 20 april 2010 13:14 schreef Asskicker14 het volgende:
Grmbl. Ik zit nu al 2 uur te kloten met Odin. Het is voor het eerst dat ik echt vastloop in het spel.
Ik heb ELKE mogelijke strategie wat betreft paradigms toegepast, Commander/Medic (War & Peace), Ravenger/Ravenge (Dualcasting), Medic/Medic (Double Dose), Ravenger - Medic. De eerste paar keren kwam ik er niet eens aan te pas omdat Odin direct al met een combo toeslag, vervolgens met War & Peace had ik het bijna gehaald totdat Odin Thundara deed.
Ik heb mijn weapons geupdate zodat ik lightning resistance krijg. Ik ben teruggegaan in de level om nog meer gevechten te doen zodat ik mijn crystarium kan level uppen. Niets helpt, godmiljaar.![]()
quote:Op dinsdag 20 april 2010 13:51 schreef Asskicker14 het volgende:
Hoe kan ik aan de libra (R1 scherm) aflezen wat voor strategie ik moet aanhouden?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |