SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Op dinsdag 21 februari 2012 22:30 schreef JoanFranka het volgende:
PINGUINS RULEREN!! Dat zijn echt een van de grappigste dieren op aarde hahahaa
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Knowledge is power, use it wisely.
TRU-Bandstemmenontcijferaar 2010
Vandaag toevallig. Gelukkig hoef dat maar 1 keer voor de trophy. Shao is gelukkig wat beter te doen (voor de drops)quote:
quote:Op zaterdag 10 april 2010 21:30 schreef Amos_ het volgende:
Even een vraag over Chapter 11Einde hoofdstuk 11SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Op dinsdag 21 februari 2012 22:30 schreef JoanFranka het volgende:
PINGUINS RULEREN!! Dat zijn echt een van de grappigste dieren op aarde hahahaa
quote:Op zaterdag 10 april 2010 22:37 schreef Pheno het volgende:
[..]
Einde hoofdstuk 11SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Thanks.
Overigens moet ik zeggen dat het spel me steeds meer en meer positief verrast. Damn, na zoveel uur grinden en shit nog steeds zo'n dikke sfeerSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Knowledge is power, use it wisely.
TRU-Bandstemmenontcijferaar 2010
Ik ookquote:Op zondag 11 april 2010 12:47 schreef Deacon_Tigra het volgende:
Ik ben heerlijk aan het verdwalen in de Yaschas Massif - The Tsumitran Basin![]()
![]()
Hier en daar wat Marks verslaan, Looten ,heerlijk
Dat ik daar met mijn eerste playthrough voorbij ben gelopen![]()
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt. tegen gekomen![]()
![]()
![]()
! Ik moest zo lachen
Daarna nog geprobeerd omSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt. te slopen maar ik was zwaar underpowered
DEZE GAME IS DE FUCKING SHIT!
Gisteren tot veel te laat gespeeld, ik werd vanmorgen op de bank met mn controller in mn hand nog wakker terwijl het liedje van de Steppe in mn hoofd zat gebrandLaatste keer dat dat gebeurde was ik met FFXII bezig trouwens
!
Trouwens over die Steppe/Massif:SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
[ Bericht 9% gewijzigd door #ANONIEM op 11-04-2010 13:12:21 ]![]()
Na 21 uur ben ik er nog steeds niet uit of ik het een toffe of een bagger game vind.
They told me all of my cages were mental, so I got wasted like all my potential.![]()
Godver die Zirnitra slaat per aanval een party member dood en hij valt te snel achter elkaar aan
Het is geel en staat in mijn ondertitel!
3DS friend code: 2191-7623-9035![]()
Ik kan Zirnitra nu nét aan. Fang is 75% van de tijd een Sentinel om de aanvallen naar zich toe te lokken. Gaat regelmatig (lees: 10 tot 20 keer in een gevecht) dood maar dat mag want ze is niet de leader. En dan brengt Vanille of Lightning haar (snel!) weer tot leven.
Setup is zo:
Lightning / Fang / Vanille
Heel veel RAV / SEN / MED
Soms RAV / COM / MED
Soms RAV / SAB / MED
Soms RAV / SAB / SAB
Soms MED / SEN / MED bij noodgeval
En bij stagger: RAV / COM / RAV![]()
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
En nog iets.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Zulke dingen hoeven niet in spoilers hoor. Staan geen schokkende onthullingen in of zo. Alleen maar wat tactieken.
Cerberus (COM COM COM) is maar heel zelden handig. Alleen als je stagger meter heeeeel hoog is. Maar bij hoge stagger meters kom je bijna nooit. Slechts enkele vijanden. Vaak is RAV RAV COM en later RAV COM COM beter.
Voor wie het nog niet weet trouwens: Sazh z'n ravager aanval Cold Blood is geweldig voor als je de stagger meter super snel omhoog wil (als 'ie al in stagger zit). Is zo gebeurd.![]()
welk level moet je hebben om cold blood te kunnen krijgen?Het is geel en staat in mijn ondertitel!
3DS friend code: 2191-7623-9035![]()
Crystarium level 9 en dan in z'n upgrade gebeuren daar bij ravager ergens (dan ben je op weg naar role level 4 denk ik)quote:Op zondag 11 april 2010 15:44 schreef Jesse_ het volgende:
welk level moet je hebben om cold blood te kunnen krijgen?
Om hem te gebruiken moet je Sazh wel als leader hebben en zelf inzetten door naar abilities te gaan. Zelfde geldt voor Highwind voor Fang (ook goed maar Cold Blood is beter) en de andere speciale moves van andere personages. Helaas doen ze die niet uit zichzelf...
Cold Blood =x1000
Vlak nadat je de tegenstander staggert... meteen Cold Blood gebruiken en die stagger percentage meter vliegt omhoog.![]()
![]()
Klopt, maar die switch naar COM COM RAV kost ook weer tijd waardoor je meer damage misloopt dan wint.quote:Op zondag 11 april 2010 15:36 schreef Desunoto het volgende:
Zulke dingen hoeven niet in spoilers hoor. Staan geen schokkende onthullingen in of zo. Alleen maar wat tactieken.
Cerberus (COM COM COM) is maar heel zelden handig. Alleen als je stagger meter heeeeel hoog is. Maar bij hoge stagger meters kom je bijna nooit. Slechts enkele vijanden. Vaak is RAV RAV COM en later RAV COM COM beter.![]()
quote:Op zondag 11 april 2010 13:08 schreef SuperFruitig het volgende:
[..]
Ik ook!
Zit nu @ Mark 12! Alle andere marks op 5 sterren trouwens
Ik ben ook alIk zit pas bij Mark 3 ofzoSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt. tegen gekomen![]()
![]()
![]()
! Ik moest zo lachen
, alleen die zit ergens boven, terwijl ik beneden zit
Psn online ID Tec-Deacon
---------------------------------
オランダ語男狂った人の日本のゲームがプレイ![]()
Mijn PS3 of FF13 disc crashes als ik een bepaalde warpportal inloop (chapter 13; die waar je doorheen moet).
Beatus vir qui suffert tentationem.
PSN Rinzewind en Cadsuana Melaidhrin
Stellar Blade *O* Sea of Stars *O* Trails Daybreak *O*![]()
quote:Op zondag 11 april 2010 18:02 schreef wdn het volgende:
Mijn PS3 of FF13 disc crashes als ik een bepaalde warpportal inloop (chapter 13; die waar je doorheen moet).
Ai, da's zuur......
Steeds? Of 1x?L'Amour menaçant:
Qui que tu sois, voici ton maître. Il l'est, le fût ou le doit être.![]()
Constant. Is alleen bij ff13 dus het zal de disc zijn. Morgen jaag ik de disc door een cleaner heen dus misschien is er nog hoop.Beatus vir qui suffert tentationem.
PSN Rinzewind en Cadsuana Melaidhrin
Stellar Blade *O* Sea of Stars *O* Trails Daybreak *O*![]()
Bijna platinum. Nog drie donkere components grinden, maar ze willen niet. Kut Longs.Op dinsdag 21 februari 2012 22:30 schreef JoanFranka het volgende:
PINGUINS RULEREN!! Dat zijn echt een van de grappigste dieren op aarde hahahaa![]()
Pff, heb ik die Zirnitra en de final boss eindelijk verslagen, kom ik in de Faultwarrens ineens 3 Tonberries tegen XD
Tips? Want meer dan 1 krijg ik er niet dood
What was once contained, will be unleashed
Forum Opties Forumhop: Hop naar: