Ja, na een aantal missies te doen. Bij één missiequote:Op donderdag 15 april 2010 22:16 schreef Jesse_ het volgende:
Kan je in CH11 ook al een Chocobo krijgen?
SPOILER: hele kleine spoiler, staat los van het verhaal verderOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
M'n zusje had hem de bijnaam Hope Hopeloos gegeven.quote:Op zaterdag 17 april 2010 20:55 schreef Schunckelstar het volgende:
hmm, ik ben nu zo'n 8 uur bezig en volgens mij gaat 13 de ontzettende teleurstelling van 12 weer helemaal goed maken![]()
word alleen doodziek van hope, wat een ONTZETTENDE klaaghaas is dat zeg.. zo gauw hij zijn bek opentrekt heb ik alweer genoeg van hem
quote:Op zaterdag 17 april 2010 22:23 schreef Deacon_Tigra het volgende:
Ik ging vanmiddag per ongeluk van Mark 15 naar Mark 54![]()
Had het niet in de gaten, was met de eerste klap dood![]()
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op zondag 18 april 2010 01:17 schreef SuperFruitig het volgende:
[..]JA!SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
SPOILER: Item van Mark 54Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Anyhoe, kom goffteredomme elke net 1/2 seconde te kort voor Vanille der Eidolon
Ik heb nog 163,434 CP klaar staan om gebruikt te worden, maar wil dat gebruiken om haar Medic role te completen.
Aangezien zij helemaal niet in mijn normale main party zit, beetje zonde omdat alleen voor nu in Ravager te stoppen
Psn online ID Tec-Deacon
---------------------------------
オランダ語男狂った人の日本のゲームがプレイ
Je geeft het zelf al aan. Of je wilt Organix, damage wise is die zeker de moeite waard. Doe die met wat kaiser knuckes en genji en de damage vliegt door het dakquote:Op zondag 18 april 2010 10:45 schreef Deacon_Tigra het volgende:
Ik heb Vanille der Eidolon inmiddels, Nu bijna weer bij Taijins tower aangekomen.![]()
Iemand een tip welk wapen ik van Light het beste kan gebruiken om een Omega te maken?
Ik zit nu voornamelijk met een Gladius,maar kan beter overstappen op een Lionheart.
Die heeft namelijk Quick Stagger in alle vormen
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op maandag 19 april 2010 10:47 schreef SuperFruitig het volgende:
Vanvond weer verder in CH11Ik was in CH13 bezig met die missies en kwam tot de laatste ronde van de Titan Challenges, maar dat lukte me ook niet. Eén klap en iedereen was dood, die dude deed zomaar even 9k damage ppSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ben nu dan toch maar op weg naar de eindbaas. 53u op de teller. Zodra het hele Crystarium open is ga ik wel weer terug naar de Titan Challenges.The hardware is just a box you buy only because you want to play Mario games - Yamauchi
Mr. Zurkon doesn't need bolts, his currency is pain
Roy-O-Rama | Backlog | Wish-list
quote:Op zaterdag 17 april 2010 21:09 schreef Desunoto het volgende:
[..]
Ja, na een aantal missies te doen. Bij één missieOooooooh wat HAAT ik die missie!SPOILER: hele kleine spoiler, staat los van het verhaal verderOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Aaah the beauty of digital reproduction.
Is it alive, or is it Phalanx?
--- Cameron Hodge ---
quote:Op dinsdag 20 april 2010 09:55 schreef PhalanX het volgende:
[..]
Oooooooh wat HAAT ik die missie!SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
De Eidolons gaan dan ook niet neer met bruteforce. Gooi een librascope op Odin en lees vooral de bijzonderheden in zijn scherm (R1 indrukken), dan snap je hoe je Odin kan halen.quote:Op dinsdag 20 april 2010 13:14 schreef Asskicker14 het volgende:
Grmbl. Ik zit nu al 2 uur te kloten met Odin. Het is voor het eerst dat ik echt vastloop in het spel.
Ik heb ELKE mogelijke strategie wat betreft paradigms toegepast, Commander/Medic (War & Peace), Ravenger/Ravenge (Dualcasting), Medic/Medic (Double Dose), Ravenger - Medic. De eerste paar keren kwam ik er niet eens aan te pas omdat Odin direct al met een combo toeslag, vervolgens met War & Peace had ik het bijna gehaald totdat Odin Thundara deed.
Ik heb mijn weapons geupdate zodat ik lightning resistance krijg. Ik ben teruggegaan in de level om nog meer gevechten te doen zodat ik mijn crystarium kan level uppen. Niets helpt, godmiljaar.![]()
proquote:Op dinsdag 20 april 2010 11:27 schreef Notorious_Roy het volgende:
Quake is echt zo'n move die ik nooit gebruikMaar wel handig inderdaad na een pre-emptive strike. Toch nog een goeie tip zo na 55u in de game!
Libra op Odin.quote:Op dinsdag 20 april 2010 13:14 schreef Asskicker14 het volgende:
Grmbl. Ik zit nu al 2 uur te kloten met Odin. Het is voor het eerst dat ik echt vastloop in het spel.
Ik heb ELKE mogelijke strategie wat betreft paradigms toegepast, Commander/Medic (War & Peace), Ravenger/Ravenge (Dualcasting), Medic/Medic (Double Dose), Ravenger - Medic. De eerste paar keren kwam ik er niet eens aan te pas omdat Odin direct al met een combo toeslag, vervolgens met War & Peace had ik het bijna gehaald totdat Odin Thundara deed.
Ik heb mijn weapons geupdate zodat ik lightning resistance krijg. Ik ben teruggegaan in de level om nog meer gevechten te doen zodat ik mijn crystarium kan level uppen. Niets helpt, godmiljaar.![]()
quote:Op dinsdag 20 april 2010 13:51 schreef Asskicker14 het volgende:
Hoe kan ik aan de libra (R1 scherm) aflezen wat voor strategie ik moet aanhouden?
Vooral omdat je dan een medic bent, want in het libra-scherm staat dat ie zich daar aan overgeeft toch?quote:Op dinsdag 20 april 2010 13:57 schreef Asskicker14 het volgende:
Symbiosis + Double Dose + War & Peace, deed het hem.
Allereerste actie die je doet is libra.quote:Op dinsdag 20 april 2010 13:51 schreef Asskicker14 het volgende:
Hoe kan ik aan de libra (R1 scherm) aflezen wat voor strategie ik moet aanhouden?
Ik kom niet eens aan aanvallen toe, ik blijf maar steeds healen.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Beatus vir qui suffert tentationem.
PSN Rinzewind en Cadsuana Melaidhrin
Stellar Blade *O* Sea of Stars *O* Trails Daybreak *O*
Kun je dat niet eerder postenquote:
Lees eens een boekjequote:Op dinsdag 20 april 2010 18:38 schreef Asskicker14 het volgende:
Ik heb net uitgevogeld dat ik 300 HP extra kan hebben door Tungsten Bangle in mijn equipment te plaatsen. Best handig voor eindbazen.
Ja en com is meestal attack ruin ruin ruin ruin het efficienstequote:Op dinsdag 20 april 2010 18:48 schreef Pheno het volgende:
[..]
Lees eens een boekje
COM is vaak sterker, RAV (dus thunder etc) laat de staggerbalk sneller gaan op zo'n knakker. Staggeren is winnen. Maar eenmaal in stagger ga je mestal over op COM/COM/RAV bijvoorbeeld.
Zo te zien weet je nog niet helemaal hoe libra werkt en auto-cast.quote:Op dinsdag 20 april 2010 18:30 schreef Asskicker14 het volgende:
Ik krijg Bulbasaur niet verslagen.
Er staat dat het zwak is tegen lightning, maar als ik vervolgens thunder doe, heeft het minder effect dan de 'attack' move. Ik had het zover dat ie in stagger modus was met critical hits, maar ik had niet genoeg gauge over om Odin op te roepen.
bij groepen is ruinga en dan een blitz ertegenaan gooien ook wel een fijne combi... vooral als je een haste hebt lopen.quote:Op dinsdag 20 april 2010 18:54 schreef wdn het volgende:
[..]
Ja en com is meestal attack ruin ruin ruin ruin het efficienste
quote:Op dinsdag 20 april 2010 20:35 schreef Pheno het volgende:
Platinum. Done. Ik eet Long Guis nu ook voor ontbijt
120 uur gespeeld en het dan nog steeds niet goed kunnen spellen?quote:Op dinsdag 20 april 2010 21:56 schreef Pheno het volgende:
Oh, dat heb ik ook gedaan. Zoals in het begin gezegd, eerst zolang mogelijk gewacht met zelfs het upgraden van de crystalarium.
Dat laat alleen maar zien dat ik het heel lang niet gebruikt heb.quote:Op dinsdag 20 april 2010 21:57 schreef Marble het volgende:
[..]
120 uur gespeeld en het dan nog steeds niet goed kunnen spellen?
You will notice. Waar je nu bent kom je niet meer.quote:Op woensdag 21 april 2010 08:52 schreef NutKees het volgende:
Net Brynhildr verslagen met 20 uur op de klok, volgens mij ben ik net over de helft. Kan ik straks nog backtracken of hoe krijgen jullie in hemelsnaam +80 uur op de klok?
Gewoon alle twee.quote:Op donderdag 22 april 2010 09:17 schreef Fipotje het volgende:
Zal ik FFI of FFII halen voor me ipod ?
Die zijn allebei erg goed dus gewoon beide. Zullen niet al te duur zijn denk ik??quote:Op donderdag 22 april 2010 09:17 schreef Fipotje het volgende:
Ja kosten maar 6 dollar ofzoquote:Op donderdag 22 april 2010 09:37 schreef wdn het volgende:
[..]
Die zijn allebei erg goed dus gewoon beide. Zullen niet al te duur zijn denk ik??
NM. ff13 kost 38 euro bij Bart Smit
Ja probleem is dat me psp stuk isquote:Op donderdag 22 april 2010 10:07 schreef Marble het volgende:
Lijkt me wel kut spelen op de eifeun of -pot. Kun je beter de PSP-versies halen, zijn het mooiste ook.
Sentinel ?quote:Op donderdag 22 april 2010 13:43 schreef Jesse_ het volgende:
Damn, hoe krijg je die adamantoirtoise dood, een keer stampen en 2 van de 3 zijn dood
Say whut?quote:
Ik zat er aan te denken voor de iPhone jaquote:Op donderdag 22 april 2010 09:17 schreef Fipotje het volgende:
Die aanval raakt iedereen dus dan heb je daar toch niks aan?quote:
Marble hebben ze jou geraakt afgelopen week? Je spelling is een beetje vertieft zo nu en dan.quote:Op donderdag 22 april 2010 10:07 schreef Marble het volgende:
Lijkt me wel kut spelen op de eifeun of -pot. Kun je beter de PSP-versies halen, zijn het mooiste ook.
Altijd geweest. Ze hebben op sommige plekken 54,95 staan maar de prijs zou 38 euro moeten zijn bij BS (filiaal in Roermond had 2 prijzen staan: 38 op de schap met alle games waar ff13 tussen stond en 54,95 op een extra schap met ff13. Heb toen van een filiaalmanager te horen gekregen dat het 38 moet zijn maar als het voor 55 verkocht kon worden zouden ze niet moeilijk doenquote:
FFI is een beter spel. Wel is het belangrijk wat voor jobs je kiest in het begin.quote:Op donderdag 22 april 2010 09:17 schreef Fipotje het volgende:
Mijn manier nu:quote:Op donderdag 22 april 2010 13:43 schreef Jesse_ het volgende:
Damn, hoe krijg je die adamantoirtoise dood, een keer stampen en 2 van de 3 zijn dood
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.dus![]()
Ik heb in al die tijd die van Hope en Sasz nooit gebruikt....Hmm, toch nog maar een keer opstarten om ze te zienquote:Op vrijdag 23 april 2010 12:20 schreef SuperFruitig het volgende:loller
Daar moest ik ook al aan denken toen ik die van Hope zag
Ik heb alleen Snow en Lightning nog maar gebruikt. De andere helemaal nog nooit. Best zonde eigenlijk, vind deze manier va Eidolons een beetje jammer.quote:Op vrijdag 23 april 2010 12:55 schreef Pheno het volgende:
[..]
Ik heb in al die tijd die van Hope en Sasz nooit gebruikt....Hmm, toch nog maar een keer opstarten om ze te zien
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.PffffffffffffL'Amour menaçant:
Qui que tu sois, voici ton maître. Il l'est, le fût ou le doit être.
Ik zou die Eidolon van Vanille wel willen zijnquote:Op vrijdag 23 april 2010 12:57 schreef Notorious_Roy het volgende:
[..]
Ik heb alleen Snow en Lightning nog maar gebruikt. De andere helemaal nog nooit. Best zonde eigenlijk, vind deze manier va Eidolons een beetje jammer.
quote:Op vrijdag 23 april 2010 19:14 schreef Ang3l het volgende:
RAWR!!!!!!!!!!SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.PffffffffffffSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Op dinsdag 21 februari 2012 22:30 schreef JoanFranka het volgende:
PINGUINS RULEREN!! Dat zijn echt een van de grappigste dieren op aarde hahahaa
quote:Op vrijdag 23 april 2010 19:55 schreef Deacon_Tigra het volgende:
Vanille is gewoon een klein trutje , tezamen met Hope lekker in de zandbak blijven spelen
Laat de echte bazen het maar opknappenDude, je spoiltSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt., Fang & Sash
The hardware is just a box you buy only because you want to play Mario games - Yamauchi
Mr. Zurkon doesn't need bolts, his currency is pain
Roy-O-Rama | Backlog | Wish-list
Door Vanille leg ik Long Guis in 4 minuten neer. Dat zie ik een ander niet doenquote:Op vrijdag 23 april 2010 19:55 schreef Deacon_Tigra het volgende:
Vanille is gewoon een klein trutje , tezamen met Hope lekker in de zandbak blijven spelen
Laat de echte bazen het maar opknappen
Helaas niet. Al staat alles natuurlijk wel weer op YouTube.quote:Op zaterdag 24 april 2010 22:31 schreef Asskicker14 het volgende:
Is het mogelijk om de cutscenes naar keuze te bekijken nadat je het spel uitgespeeld hebt?
quote:
quote:
Als ik nou zeg dat Hope het niet overleeft, okay, maar de woordjes 'The End' zijn nooit een spoiler.quote:
Ik was er snellerquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Het wordt pas echt een spoiler als je de manier waarop erbij vertelt. Want die is niet voor zwakke magen!quote:Op zaterdag 24 april 2010 22:45 schreef Notorious_Roy het volgende:
[..]
Als ik nou zeg dat Hope het niet overleeft, okay, maar de woordjes 'The End' zijn nooit een spoiler.
Ik zit momenteel in The Archylte Steppe, kun je al deze zaken daar ook doen?quote:Op zaterdag 24 april 2010 23:19 schreef Desunoto het volgende:
Als je van die kristallen Cie'th tegenkomt (volgens mij heten die Sacrifice) dan kan je daar herhaaldelijk tegen vechten. Die droppen regelmatig Perfume en dat is goed voor 12500 gil. En ze zijn makkelijk als je in het begin twee saboteurs meebrengt, want dan worden ze extreem zwak.
Regelmatig op de Chocobo rijden in Gran Pulse helpt ook wel. Je vindt soms Gold Nugget (60000 gil) en andere items.
Adamanchelid (de baby van die schildpadden familie) geeft regelmatig Gold Dust (15000 gil). En als je die aankan zijn ze binnen een minuut dood.
De grotere schildpadden geven de meest waardevolle items, alleen je hebt meer geluk nodig.
Long Guis zijn immune voor death. je bent in de war met adamantoises, daarbij zou het kunnen.quote:Op zaterdag 24 april 2010 00:03 schreef Deacon_Tigra het volgende:
Sorry Roy![]()
@Pheno
Jazeker door Death te spammen? dat noem ik geen eerlijk gevecht hoor
Ik pak de guide er wel bij,quote:Op zondag 25 april 2010 08:26 schreef wdn het volgende:
Dat is nog niks deacon. 1 advies: zorg dat je er achter komt wat gebeurd als je wapens weer dismanteld (sommige upgraded wapens geven tonnen aan gil terug)
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |