Mijn vriend is helemaal gek op Terry Pratchett.quote:Op donderdag 8 april 2010 15:39 schreef DeZwabber het volgende:
oeh, een van de artikeltjes in mijn engels toets was van terry pratchett
die man heeft humor
Jaaaaaaaaaaa, ik ga nog es iemand helpenquote:
geen-verkopers deurstickertquote:Op donderdag 8 april 2010 15:48 schreef DanseMacabre het volgende:
Ik ook.
[..]
Mijn vriend is helemaal gek op Terry Pratchett.
Net weer een oxxio-figuur aan de deur. Of ik de hoofdbewoner was. Ik zei dat twee weken terug al een collega van haar langs was geweest maar dat leek haar sterk. Daarna vroeg ze wat we van het aanbod vonden. Dus ik: we hebben nee gezegd dus wat denk je.
Maes, bedoel je?quote:Op donderdag 8 april 2010 15:52 schreef oh-oh het volgende:
En Maes kreeg net hele fijne mail van Nessaaaaaaaa
Oh christus, das omdat ze zo zit te hyperen op msn , wat ergquote:Op donderdag 8 april 2010 15:53 schreef Greys het volgende:
[..]
Maes, bedoel je?
Wat dan? Fotooooooo's?
Maes, moet ik de OP er even voor je in plakken?
Ik had dr ook al een link met de OP gegeven, maar ze is geloof ik ff met wat anders bezigquote:Op donderdag 8 april 2010 15:54 schreef Greys het volgende:
Oh-oh, zeg anders ff op MSN tegen d'r dat ik die OP er wel in gooi
quote:
Was ook zo weer weg toch!quote:Op donderdag 8 april 2010 15:55 schreef oh-oh het volgende:
[..]
Oh christus, das omdat ze zo zit te hyperen op msn , wat erg![]()
Ik ook! Ik ook!quote:
Ik had dr al een linkje met de OP gegeven, maar tliep allemaal ff uit de hand daar geloof ik, echt geweldig, ik lig in een deukquote:Op donderdag 8 april 2010 15:57 schreef Greys het volgende:
[..]
Was ook zo weer weg toch!
Is ze nou nog steeds de OP aan het zoeken?Oh nee
[..]
Ik ook! Ik ook!
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |