quote:Op donderdag 8 april 2010 14:26 schreef NBT het volgende:
Lol had ik er ook 1 gemaakt........ was ik net een minuut later als deze................. DOHHHHH
het zal me niks verbazenquote:
ik wou net zeggen , smeer jij je onder met stroop ?quote:
Enigste nadeel we moeten werken.quote:Op vrijdag 9 april 2010 09:02 schreef WhiteLightning het volgende:
goeiemorgen allemaal!
zo tis vrijdag, en het weer is super. nu nog koffie
ja vandaag tellen we gewoon niet mee johquote:
even lang als gisteren toch ?quote:Op vrijdag 9 april 2010 10:18 schreef NBT het volgende:
deze dag duurt nu al te lang jaaa..........
Helse Sadomasochistische Giraffen?quote:Op vrijdag 9 april 2010 11:10 schreef crazy987 het volgende:
goedemorgen nog deze ochtend
HSG is gemeen
Nee, een uurtje langer.....quote:
die waarschijnlijk ookquote:
Hou daar nou eens mee opquote:
doe eens nietquote:
Ja het is inderdaad erg lekker buiten!quote:Op vrijdag 9 april 2010 12:57 schreef skitzin het volgende:
Heerlijk genoten van het weer..
Denk dat ik straks weer lekker even het park in duik
Ahhh lekker zon rustige vrijdag
hoezo thuis ?quote:
t weekend is al voorbij hoor !quote:
kloptquote:Op dinsdag 13 april 2010 11:32 schreef WhiteLightning het volgende:
[..]
t weekend is al voorbij hoor !![]()
tis toch niets ernstig hoop ik ?quote:Op dinsdag 13 april 2010 11:41 schreef Crazy-M het volgende:
[..]
klopt
Maar jah ... we mogen wel ruilen hoor ....
Zie ander forumquote:Op woensdag 14 april 2010 09:22 schreef WhiteLightning het volgende:
[..]
tis toch niets ernstig hoop ik ?
ZEE !!quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.You don't have to be CRAZY to be my friend............. But it sure helps!
Op donderdag 8 december 2011 10:27 schreef MaleDuck het volgende: Ja, je bent een steunpilaar van GRTD :Y
Ik word altijd dronken van 1 biertje...meestal het 16e
Ik luister NL-Talig
Ik komt binnenkort wel ff een keertje langsgefietst ofzo, ben benieuwd!quote:Op woensdag 14 april 2010 13:54 schreef lynda het volgende:
Als ik op de 8e verdieping achter op het balkon ga staan zie ik de duinen![]()
(al lukt dat ook wel vanaf de 4e,5e,6e en 7e verdieping)
Als ik voor ga staan.. zie ik de duinen van het volgende dorp![]()
American pie wel eens gezien ?quote:Op vrijdag 16 april 2010 11:25 schreef Sm0keZ het volgende:
Mogguh
Komt m'n collega net binnen met een appeltaart in z'n handen, "nou, speciaal voor jullie door m'n moeder laten bakken omdat jullie het altijd zo vaak over haar hebben hier!"
Wat een koning![]()
Ik stelde ook voor om die taart op tafel te zetten terwijl ik m'n riem al aan t losmaken wasquote:Op dinsdag 20 april 2010 11:24 schreef WhiteLightning het volgende:
[..]
American pie wel eens gezien ?
mogguh!
Ja rustig hier maar dat mag de pret niet drukken. Nog even en het is zomer tijd voor mijn verjaardag.quote:
Maar de Lente is ook geweldigquote:Op donderdag 22 april 2010 11:52 schreef ManianMan het volgende:
[..]
Ja rustig hier maar dat mag de pret niet drukken. Nog even en het is zomer tijd voor mijn verjaardag.
Nu nog doelloos zitten tijdens de stageperiode
Mooi weer?quote:Op donderdag 22 april 2010 12:53 schreef NBT het volgende:
[..]
Maar de Lente is ook geweldig![]()
![]()
Iedereen verliefd en vrolijk! Alles netjes schoon! Ook lekker weer! Niks mis mee toch?
Hier niet nog steeds niets binnen. Alleen een mail over het helpdeskprogramma met verschillende opmerkingen van gebruikers.quote:
aansteller!quote:Op donderdag 22 april 2010 13:57 schreef ManianMan het volgende:
[..]
Mooi weer?Vanmorgen was het 1,5 graden celcius
PC's installeren, Testen, WDS controleren, Handleidingen maken ...quote:Op donderdag 22 april 2010 15:12 schreef ManianMan het volgende:
Morgen eindelijk iets te doen![]()
Een brander nakijkenWat zijn jullie eigenlijk aan het doen of mag ik dat niet vragen
Zo hé, ik denk dat je meer dan mij doet op een dag dan ik in een weekquote:Op donderdag 22 april 2010 15:17 schreef Crazy-M het volgende:
[..]
PC's installeren, Testen, WDS controleren, Handleidingen maken ...
GOEDEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEE MOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOORGE Mister SMOKIEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEquote:
Ik altijd hequote:Op maandag 26 april 2010 08:42 schreef Sm0keZ het volgende:
Meneer Marcel!
Hoe is het leven dan? Nog lekker weekend gevierd?
Vertel hoe zag de geimproviseerde BBQ er uitquote:Op maandag 26 april 2010 09:01 schreef Crazy-M het volgende:
[..]
Ik altijd he
zelfs nog gebarbeknoeid op geimproviseerde BBQ
quote:Op maandag 26 april 2010 09:02 schreef ManianMan het volgende:
[..]
Vertel hoe zag de geimproviseerde BBQ er uit
Puike oplossingquote:Op maandag 26 april 2010 09:27 schreef Crazy-M het volgende:
Vergeten bij te draaien:
[ afbeelding ]
Stond op ee ndriepoot, alleen hij zakte door zn poten
nee, is niet een wokquote:Op maandag 26 april 2010 09:40 schreef ManianMan het volgende:
[..]
Puike oplossingEen wok 2 stenen en een werkbank
Ja maar het lijkt op een wokquote:Op maandag 26 april 2010 10:10 schreef Crazy-M het volgende:
[..]
nee, is niet een wok
Maar gewoon de bovenkant van de BBQ
Da kloptquote:
En het smaakte GOEEEEEEEEEEEEEEEDquote:Op maandag 26 april 2010 10:47 schreef WhiteLightning het volgende:
verdomme! crazy-m heeft gewoon eerder ge-bbqd dan ik
goeiemorgen
Ja had gister nog zin in BBQ helaas weinig vlees in huis. We zijn toen maar kebab gaan etenquote:Op maandag 26 april 2010 10:47 schreef WhiteLightning het volgende:
verdomme! crazy-m heeft gewoon eerder ge-bbqd dan ik
goeiemorgen
ik geloof er nix vanquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.De toon van de muziek bepaalt alles in het leven
Wie faalt die straalt
quote:Op maandag 26 april 2010 10:56 schreef WhiteLightning het volgende:
[..]
ik geloof er nix van
Heb jij dan nu nog steeds niet op je balkon gezeten met een BBQ?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Valt me zelfs tegen van je![]()
kweet het, vermijd een beetje vet voedsel op dit moment, lichaam is niet helemaal ok op dit moment.quote:Op maandag 26 april 2010 11:05 schreef lynda het volgende:
[..]
Heb jij dan nu nog steeds niet op je balkon gezeten met een BBQ?
Valt me zelfs tegen van je
Ik heb eens gegeten in een Nederlands restaurant, nooit meer. Normaal ga ik in Duitsland eten daar is het eten 10x beterquote:Op maandag 26 april 2010 11:32 schreef WhiteLightning het volgende:
[..]
kweet het, vermijd een beetje vet voedsel op dit moment, lichaam is niet helemaal ok op dit moment.
moet mezelf even dwingen om de dokter op te bellen zeg maar.
maar goed, tis toch weer herfstr zowat
Belquote:Op maandag 26 april 2010 11:32 schreef WhiteLightning het volgende:
[..]
kweet het, vermijd een beetje vet voedsel op dit moment, lichaam is niet helemaal ok op dit moment.
moet mezelf even dwingen om de dokter op te bellen zeg maar.
maar goed, tis toch weer herfstr zowat
ik weet. * WhiteLightning haat doktersquote:
Maar je houdt van bbqquote:Op maandag 26 april 2010 11:51 schreef WhiteLightning het volgende:
[..]
ik weet. * WhiteLightning haat dokters
Ergens niets vanaf weten en mee bemoeienquote:
De smoelsmit is ook niet mijn grootste vriend, maar vorige week maandag geweest, en donderdag moet ik er weer heen.quote:Op maandag 26 april 2010 11:51 schreef WhiteLightning het volgende:
[..]
ik weet. * WhiteLightning haat dokters
Virtual machinesquote:Op dinsdag 27 april 2010 10:19 schreef crazy987 het volgende:
hehe, eindelijk de VMWare machine af
en goedemorgen
met VMWare niet hoorquote:
Dat klopt maar ik moest mij aanpassen aan school. Virtual PC was daar het enige programma die virtual machines kon draaienquote:
whahaquote:Op dinsdag 27 april 2010 10:31 schreef ManianMan het volgende:
[..]
Dat klopt maar ik moest mij aanpassen aan school. Virtual PC was daar het enige programma die virtual machines kon draaien
je verbreekt de stiltequote:
iddquote:
Ik zag et ook vanmorgen.quote:Op donderdag 6 mei 2010 12:55 schreef lynda het volgende:
[..]
Ik zag het en tja dan kan ik het niet laten natuurlijk
Het boeit mij echt al maaaaaaaanden niet meer, hangt echt af van wie er isquote:Op donderdag 6 mei 2010 13:01 schreef Crazy-M het volgende:
[..]
Ik zag et ook vanmorgen.
Maar dacht: Laat maar ff
ja maar door jou doe ik hier weer poste ....quote:Op donderdag 6 mei 2010 13:03 schreef lynda het volgende:
[..]
Het boeit mij echt al maaaaaaaanden niet meer, hangt echt af van wie er is![]()
En wie niet![]()
Ja en ik door jouquote:Op donderdag 6 mei 2010 13:07 schreef Crazy-M het volgende:
[..]
ja maar door jou doe ik hier weer poste ....
Zo blijven we in een virtuele cirkelquote:
t5och weer laatste woord hequote:
Zie ... laatste woord hahaquote:
Haha, dat wil ik nog wel eens zien dan!quote:Op zondag 9 mei 2010 14:54 schreef Sm0keZ het volgende:
Zo dan! Tegen het eind van de dag heb ik al jullie moeders een onvergetelijke moederdag bezorgd!![]()
het staat idd wel lullig als je hier tegen je eigen gaat zitten pratenquote:Op woensdag 12 mei 2010 15:13 schreef NBT het volgende:
Nee, maar als er niemand spamt, spam ik hier ook maar niet...
ik nog 2 uur en dan begin ik met werkenquote:
mijn weekend begint zondag pasquote:
Mijn weekend is bijnaaaaa!quote:Op woensdag 12 mei 2010 16:12 schreef goldfinger1963 het volgende:
[..]
mijn weekend begint zondag pas
lekker lang weekend dusquote:Op woensdag 12 mei 2010 16:13 schreef NBT het volgende:
[..]
Mijn weekend is bijnaaaaa!nog 3 kwartier!
Volgende week niet hoor? (maandag ben ik standaard vrij!quote:Op woensdag 12 mei 2010 16:18 schreef goldfinger1963 het volgende:
[..]
lekker lang weekend dus![]()
en volgende week heb je ook al een lang weekend
hier is het net gestoptquote:Op maandag 17 mei 2010 14:58 schreef ManianMan het volgende:
Het regent hier heel hard maar gelukkig zit ik nu binnen
Mijn stagebegeleider moest nog naar buiten stiekem zat ik toch te lachenquote:
quote:Mijn forumvriendjes gebaseerd op een periode van een jaar:
Crazy-M
tripack
NBT
WhiteLightning
Bellerophon
stuurhierdiespamheen
Droxz.nl
lynda
draculettetje
Sgele
Crazy-p
renedis
crazy987
ch0c0mel
DarkwolfSo_Surreal_Baby
Esmerallda17
LovelyLady
zovty
Friday12
donthate
Penisbaard
Paul
de_boswachter
Salatrel
Helmpje
SuperwormJim
wise
Netsplitter
Ezechielk
stevenmac26
_F.U.B.A.R_
vosss
FunkyHomosapien
minkuukel
Surveillance-Fiets
Ratelslangetje
Ladylike
o.us
alan69
Rekkie
Klonk
kikoooooo
Pakspul
BrandX
spijkerbroek
trovey
Opa.Bakkebaard
error_404
HugoBaas
quote:
Crazy-M
Sm0keZ
tripack
WhiteLightning
stuurhierdiespamheen
Bellerophon
lynda
Sgele
LovelyLady
renedis
Loveless85
Paul
Droxz.nl
Darkwolf
Ezechielk
Netsplitter
ManianMan
crazy987
Suusje-V
motorbloempje
wise
Garisson72
zovty
naatje_1
Jarno
Trannellius
genakt
jitzzzze
Esmerallda17
Roel_Jewel
morpheus_at_work
-_Guitarist_-
L.no
skitzin
Zapper
SicSicSics
error_404
3keernix
draculettetje
Cyntiaa
Airlocker
HSG-BOMBER
D.
goldfinger1963
o.us
AlligatorNL
Salatrel
spijkerbroek
Penisbaard
de_boswachter
automatic_
tripack
Droxz.nl
Guard
theKiD
Sm0keZ
NBT
WhiteLightning
lynda
hetzusjevan
goldfinger1963quote:
vanavond pasquote:
ahhh, dus je bent van het heerlijke weer aan het genieten?quote:
quote:Op woensdag 19 mei 2010 12:32 schreef NBT het volgende:
[..]
ahhh, dus je bent van het heerlijke weer aan het genieten?
het gaat van het weekend een graadje of 24 wordenquote:Op woensdag 19 mei 2010 12:45 schreef NBT het volgende:
Hmmm, ik wil ook de zon in..![]()
Gelukkig word het van het weekend ook heerlijk!
Ja!!quote:Op woensdag 19 mei 2010 12:49 schreef goldfinger1963 het volgende:
[..]
het gaat van het weekend een graadje of 24 worden
BBQquote:Op woensdag 19 mei 2010 12:51 schreef NBT het volgende:
[..]
Ja!!Zeker wel vol op genieten in de zon! s' Middags misschien wel even een terrasje pakken o.i.d.
Of BBQ!
zondag gaan we BBQen met het personeelquote:Op woensdag 19 mei 2010 12:51 schreef NBT het volgende:
[..]
Ja!!Zeker wel vol op genieten in de zon! s' Middags misschien wel even een terrasje pakken o.i.d.
Of BBQ!
En daar was ik ook voor uitgenodigd?quote:Op woensdag 19 mei 2010 13:00 schreef goldfinger1963 het volgende:
[..]
zondag gaan we BBQen met het personeel![]()
als je personeel bent welquote:
dan ben je uitgenodigdquote:
Waar mag ik heen komen?quote:
op de zaak natuurlijkquote:
Nee..quote:Op woensdag 19 mei 2010 13:25 schreef goldfinger1963 het volgende:
[..]
op de zaak natuurlijk![]()
heeft LL je dat niet gezegd
dat valt me tegen van d'rquote:
Oeh oeh! mag ik ook komen?quote:Op woensdag 19 mei 2010 13:35 schreef goldfinger1963 het volgende:
[..]
dat valt me tegen van d'r![]()
maar ze zal het zijn vergeten ze is nog maar pas bedrijfsleidster hier dus dan kan er wel eens een foutje gebeuren
dan ben je nog niet bij onze zaakquote:Op woensdag 19 mei 2010 13:42 schreef skitzin het volgende:
[..]
Oeh oeh! mag ik ook komen?
Ik zit toch binnenkort weer in het buitenland (brabant!)
Ben ik vast al over de helftquote:Op woensdag 19 mei 2010 13:54 schreef goldfinger1963 het volgende:
[..]
dan ben je nog niet bij onze zaak![]()
wij zitten in belgie
dat welquote:
meestal maar 24 uurquote:
naar GF's bbq?quote:Op woensdag 19 mei 2010 16:02 schreef NBT het volgende:
@ goldfinger1963 Bij de handje!
@ skitzin Waar gaan we heen?
quote:Op woensdag 19 mei 2010 16:02 schreef NBT het volgende:
@ goldfinger1963 Bij de handje!
@ skitzin Waar gaan we heen?
Deal! Met de trein naar België is namelijk hartstikke duur!quote:
Leasebakquote:Op woensdag 19 mei 2010 16:12 schreef NBT het volgende:
[..]
Deal! Met de trein naar België is namelijk hartstikke duur!
* NBT geeft goldfinger1963 een corrigerend tikjequote:
NBT!quote:
Juistem! En daar is niks mis meequote:Op woensdag 19 mei 2010 17:34 schreef NBT het volgende:
Ahh, nog even doorbijten!
Dan mag je mooi gaan vieren dat het avond is!
Oehw, de kroeg in! Altijd goed!quote:Op woensdag 19 mei 2010 17:36 schreef Sgele het volgende:
[..]
Juistem! En daar is niks mis meeVanuit het werk naar de sportschool en daarna lekker in de kroeg hangen
![]()
Hoe is het in NL? Wat is het voor weer?
Lol waar zie je die nou weer!quote:Op donderdag 20 mei 2010 07:15 schreef Crazy-M het volgende:
* Crazy-M wrijft in ogen
Zie ik dat goed ?
Sgele jij hier ?
Brabantse SUPER PIMP![]()
![]()
![]()
Hoe is het met de Grote Gele Brabantse sgele pimp ?
net wakkerquote:
Ja dat vond ik nou ook! Goed idee om over een kwartiertje lekker naar huis te gaanquote:Op donderdag 20 mei 2010 11:47 schreef goldfinger1963 het volgende:
wat is het toch schitterend weer vandaag
heel goed ideequote:Op donderdag 20 mei 2010 11:58 schreef Sm0keZ het volgende:
[..]
Ja dat vond ik nou ook! Goed idee om over een kwartiertje lekker naar huis te gaan
dan gaat iig de tijd lekker snelquote:
ook lekkerquote:Op donderdag 20 mei 2010 13:13 schreef NBT het volgende:
Ja dat wel, maar we zitten hier met zijn 4en... en ik ben de enige die wat doet, me collega is een nieuwe aan het inwerken.. en mijn andere collega durft de telefoon niet aan te nemen.. :S
quote:Op donderdag 20 mei 2010 13:13 schreef NBT het volgende:
Ja dat wel, maar we zitten hier met zijn 4en... en ik ben de enige die wat doet, me collega is een nieuwe aan het inwerken.. en mijn andere collega durft de telefoon niet aan te nemen.. :S
Hij logt zijn foon niet eens in.. Dus dat werkt niet..quote:Op donderdag 20 mei 2010 13:22 schreef ManianMan het volgende:
[..]
![]()
Je moet gewoon weggaan en tich keer bellen wedden dat die dan oppakt
doe je wel schoenen aan met stalen neuzenquote:Op donderdag 20 mei 2010 13:27 schreef NBT het volgende:
[..]
Hij logt zijn foon niet eens in.. Dus dat werkt niet..Pffff ik ga ze gewoon schoppen nu allemaal want de profiel server is opeens down :S
kan je niet gewoon eten bestellen?quote:Op vrijdag 21 mei 2010 11:57 schreef NBT het volgende:
Ben me eten vergeten.... dus eet me ontbijt om 5 uur pas
huhquote:
dat zegt idd voldoendequote:
Is het weer zo laatquote:Op vrijdag 21 mei 2010 11:57 schreef NBT het volgende:
Ben me eten vergeten.... dus eet me ontbijt om 5 uur pas
smokezquote:
Ik stond net ook alweer bij de kassa in het restaurant met 6 bruine boterhammen, 4 eieren, een tomaat, een pak kipfilet, filet american en kibbeling met zalmquote:Op vrijdag 21 mei 2010 12:39 schreef skitzin het volgende:
[..]
Ik heb net lekker kibbeling en lekkerbek gegeten in het bedrijfsrestaurant
Jaa... en voel me nu al een beetje dizzy worden van het niet eten en wel rokenquote:
en dat was alleen voor jouwquote:Op vrijdag 21 mei 2010 12:49 schreef Sm0keZ het volgende:
[..]
Ik stond net ook alweer bij de kassa in het restaurant met 6 bruine boterhammen, 4 eieren, een tomaat, een pak kipfilet, filet american en kibbeling met zalm
meer koffie nemenquote:Op vrijdag 21 mei 2010 12:51 schreef NBT het volgende:
[..]
Jaa... en voel me nu al een beetje dizzy worden van het niet eten en wel roken
quote:Op vrijdag 21 mei 2010 12:51 schreef NBT het volgende:
[..]
Jaa... en voel me nu al een beetje dizzy worden van het niet eten en wel roken
met melk en suikerquote:
Mja, na m'n ontbijt van 2 broodjes kipfilet, 2 broodjes pindakaas, een banaan, een kom yoghurt en 400ml melk om 08:30 had ik wel weer hongerquote:
tering dat is meer dan ik op een hele dag eetquote:Op vrijdag 21 mei 2010 13:07 schreef Sm0keZ het volgende:
[..]
Mja, na m'n ontbijt van 2 broodjes kipfilet, 2 broodjes pindakaas, een banaan, een kom yoghurt en 400ml melk om 08:30 had ik wel weer honger
Whehe, en dan te bedenken dat ik aan t afvallen benquote:Op vrijdag 21 mei 2010 13:08 schreef goldfinger1963 het volgende:
[..]
tering dat is meer dan ik op een hele dag eet
wow..quote:Op vrijdag 21 mei 2010 13:09 schreef Sm0keZ het volgende:
[..]
Whehe, en dan te bedenken dat ik aan t afvallen ben
Nog een maand of 2-3, dan mag ik weer serieus veel gaan eten![]()
ik probeer ook allemaal af te vallenquote:Op vrijdag 21 mei 2010 13:09 schreef Sm0keZ het volgende:
[..]
Whehe, en dan te bedenken dat ik aan t afvallen ben
Nog een maand of 2-3, dan mag ik weer serieus veel gaan eten![]()
Gewoon 8 keer per week sporten joh, gaat het zowat vanzelf en je kan zowat eten wat je wilquote:Op vrijdag 21 mei 2010 13:12 schreef goldfinger1963 het volgende:
[..]
ik probeer ook allemaal af te vallen![]()
wil alleen niet zogoed lukken
blij dat ik niet hoef af te vallenquote:Op vrijdag 21 mei 2010 13:13 schreef Sm0keZ het volgende:
[..]
Gewoon 8 keer per week sporten joh, gaat het zowat vanzelf en je kan zowat eten wat je wil
hahaha gelijk heb jequote:Op vrijdag 21 mei 2010 13:14 schreef NBT het volgende:
Ben weer terugf!!
Heb maar een broodje bacon ei gehaald bij het tankstation om de hoek xD
Eet smakelijk!quote:Op vrijdag 21 mei 2010 13:14 schreef NBT het volgende:
Ben weer terugf!!
smakelijkquote:Op vrijdag 21 mei 2010 13:14 schreef NBT het volgende:
Ben weer terugf!!
daar heb ik geen tijd voorquote:Op vrijdag 21 mei 2010 13:13 schreef Sm0keZ het volgende:
[..]
Gewoon 8 keer per week sporten joh, gaat het zowat vanzelf en je kan zowat eten wat je wil
ook alleen maar als je het zelf doetquote:
quote:Op vrijdag 21 mei 2010 13:21 schreef Sm0keZ het volgende:
[..]
Dan sport ik nog wel wat meer dan 8 keer per week
sjitquote:Op vrijdag 21 mei 2010 13:19 schreef goldfinger1963 het volgende:
[..]
ook alleen maar als je het zelf doet
*proestquote:Op vrijdag 21 mei 2010 13:23 schreef skitzin het volgende:
[..]
sjit![]()
en ik maar denken dat lui onderop liggen ook zou werken
Hangt er vanaf hoe je dat doet hequote:Op vrijdag 21 mei 2010 13:23 schreef skitzin het volgende:
[..]
sjit![]()
en ik maar denken dat lui onderop liggen ook zou werken
Mjaquote:Op vrijdag 21 mei 2010 14:48 schreef lynda het volgende:
Ow wat een zon schaduw op mijn balkon werkplek*O*
Graad of 21-22/23
Zou het niet weten.. Rond een uurtje of 12 was t goed vol te houden buiten!quote:Op vrijdag 21 mei 2010 14:58 schreef lynda het volgende:
A'dam schijnt een stuk slechter te zijn dan hier had ik ook al gehoord van Droxz
Ja sowieso, jij bent vrij en ik aan het werk. Ik zie het verschil wel hoorquote:Op vrijdag 21 mei 2010 15:05 schreef lynda het volgende:Nou wat ik hoor is dat ik hier een stuk beter zit dan in Amsterdam.
Heb net nog een deur staan verven op balkon![]()
Wat zag ik nou, jij aan de vrouw?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |