Kaasquote:Op donderdag 8 april 2010 14:45 schreef Ladylike het volgende:
[..]
het wordt een beetje CUL zo, maar dit is super makkelijk en super lekker:
men neme:
kipfilet in stukjes
champignon-soep
kruidenkaas (of de boursin quisine kruiden iod)
kipfilet bakken, soep erbij, kruidenkaas daarbij
Serveren met pasta
klaaaaaaar
en mega lekker
recept van schoonbroer, die kok is
he jakkiequote:
Als dit het cheesy rhu-topic wordt blijf ik wegquote:
Als je hier de was te lang laat staan gaat-ie stinkenquote:Op donderdag 8 april 2010 14:44 schreef Tegan het volgende:
En ik doe altijd vrijdagavond de was aan, en dan ga ik uit en dan kom ik thuis en dan hang ik 's nachts de was op, en dan met een beetje geluk kan ik het de volgende dag aan. Ik heb echt geen tijd om altijd thuis te zijn als dat ding aan is.
Dat zeg ik, afkoopsom.quote:Op donderdag 8 april 2010 14:47 schreef Pheno het volgende:
[..]
Mja, zolang die grote bedrijven prachtige rookpluimen regelen, de electriciteitsleveranciers nog steeds kolen verstoken en er tig vliegtuigen voor een klimaattop gebruikt moeten worden denk ik niet dat mijn matige uitstoot iets zal uitmaken.
weekend weg met de familiequote:Op donderdag 8 april 2010 14:48 schreef Bengeltje het volgende:
[..]
Klinkt reuze gezellig, waarom kan je niet.
Euhm...quote:
kaas alergie?quote:Op donderdag 8 april 2010 14:46 schreef Litpho het volgende:
[..]
Moet overal weer kaas in?.
[/AirwiN]
quote:
Daar wilde je toch al onderuitquote:
Pfoe doe maar! Jij bent meestal niet eens lief tegen mijquote:Op donderdag 8 april 2010 14:48 schreef Litpho het volgende:
[..]
Als dit het cheesy rhu-topic wordt blijf ik weg.
Als je het deurtje dicht laat valt dat erg meequote:Op donderdag 8 april 2010 14:48 schreef MissMSX het volgende:
[..]
Als je hier de was te lang laat staan gaat-ie stinken
Eet smakelijkquote:Op donderdag 8 april 2010 14:48 schreef Tegan het volgende:
[..]
Kaas. En verder heb ik een eigen briljant recept met champions, prei, ui, kookroom, hamblokjes/stukjes kip en kruiden
. Maar thanks
.
Maar nu wordt het boerenkool.
nee hoor mij zien dansen das geen succes voor omstanders wel maar niet voor mijquote:
dit is dan ook uitermate geschikt als studentenvoerquote:Op donderdag 8 april 2010 14:48 schreef Tegan het volgende:
[..]
Kaas. En verder heb ik een eigen briljant recept met champions, prei, ui, kookroom, hamblokjes/stukjes kip en kruiden
. Maar thanks
.
Maar nu wordt het boerenkool.
Dat was het sowieso alquote:Op donderdag 8 april 2010 14:48 schreef Litpho het volgende:
[..]
Als dit het cheesy rhu-topic wordt blijf ik weg.
Nee?quote:
oh nee joh is leuk!quote:Op donderdag 8 april 2010 14:50 schreef Bengeltje het volgende:
[..]
O, ik heb medelijden met je. Is er niet onderuit te komen?
Hoe oud wordt hijquote:Op donderdag 8 april 2010 14:51 schreef JoeBravo het volgende:
zondag verjaardag van m'n zoontje![]()
maar de hoeveelheid shit in m'n hoofd is te groot om me daardoor echt op te laten vrolijken![]()
Voor en na pics pleasequote:Op donderdag 8 april 2010 14:51 schreef MissMSX het volgende:
Help! Iik zie net in m'n agenda dat ik vanavond naar de kapper moet
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |