oh, okquote:Op dinsdag 18 mei 2010 19:51 schreef DancingPhoebe het volgende:
Zoooooooooooooo dat ruimt lekker op!
Mercy is gecancelled MoBlo.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Tralalalaaa
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op dinsdag 18 mei 2010 22:37 schreef babette21 het volgende:Volgens mijn klokje rechts onderin het beeldscherm is het pas dinsdagSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.sorry dat is niet grappig
![]()
quote:Op dinsdag 18 mei 2010 22:37 schreef babette21 het volgende:
Voor het medische moet je eigenlijk niet naar Grey's Anatomy kijkenSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.. Als geneeskundestudent erger me ik wel vaker aan dat soort dingen, maar Grey's kijk ik alleen voor de drama haha. Als je goed op let hebben ze soms ook wel eens de stethoscoop verkeerd om in. Nou, dan hoor je dus echt niks.
Shine bright like a diamond.
E.R. vond ik altijd goed gedaan op medisch gebied en in latere seizoenen werd dat wat beter gecombineerd met drama.quote:Op dinsdag 18 mei 2010 23:06 schreef June. het volgende:
[..]
Voor het medische moet je eigenlijk niet naar Grey's Anatomy kijken. Als geneeskundestudent erger me ik wel vaker aan dat soort dingen, maar Grey's kijk ik alleen voor de drama haha. Als je goed op let hebben ze soms ook wel eens de stethoscoop verkeerd om in. Nou, dan hoor je dus echt niks.
Die oordopjes zitten niet horizontaal, maar iets naar voren vast aan de stethoscoop. Als je de stethoscoop in doet, wijzen de oordopjes als het ware van je af. Je kunt ze dus ook naar je toe indoen, maar dan hoor je dus niksquote:Op dinsdag 18 mei 2010 23:31 schreef babette21 het volgende:
Hoe kun je een stethoscoop nou verkeerd om in hebben?!(dit is geen retorische vraag ofzo, ik zie het echt niet voor me
)
afleveringen komen vrijdagmorgen online, dus...quote:Op donderdag 20 mei 2010 00:12 schreef Maincoon het volgende:
Is er al weer een nieuwe aflevering, een nieuwere dan Shiny Happy people?
Onderaan kun je series toevoegen en verwijderen. Dit is dus mijn zeer uitgebreide rijtje.quote:Op donderdag 20 mei 2010 00:24 schreef Maincoon het volgende:
Dank je wel! Zo kan ik een beetje zien wanneer wat komt.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |